در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

مهاجرت به ترکیه و گرفتن اقامت

مهاجرت به ترکیه و گرفتن اقامت

 

 

 در چند سال گذشته ترکیه به یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای مهاجرین مخصوصا ایرانیان تبدیل شده است. هر فردی متناسب با اهداف و شرایطش روشی را برای مهاجرت به ترکیه انتخاب می کند مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد و ازدواج و ..... امکان پذیر می باشد شما قبل هر اقدامی برای مهاجرت می بایست با تمامی شرایط مهاجرین در این کشور اگاه شوید. با کمک موسسات مهاجرتی که هر کدام جز بهترین موسسات مهاجرتی ایران هستند و تعداد زیادی پرونده موفق در زمینه مهاجرت دارند می توانید در کوتاه ترین زمان به هدف خود برسید.

کشور ترکیه جزء کشورهایی است که ایرانیان بدون نیاز به ویزا می توانند به آنجا سفر کنند و مدت زمان مجاز این سفر می تواند تا 90 روز باشد ولی برای اقامت موقت بیش از مدت مجاز یا به صورت دائم در خاک این کشور نیاز به دریافت مجوز برای اقامت هستید.

روش های مهاجرت به ترکیه

 

استفاده از ویزای تحصیلی

 

دانشگاه های این کشور از نظر سطح آموزشی در جایگاه خوبی قرار دارند و مهاجرت به ترکیه برای تحصیل و گرفتن اقامت در این کشور یک روش بسیار مناسب برای افرادی که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند می باشد. تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین المللی رایگان نیست ولی افرادی که مدرک تومر دارند می توانند با هزینه کمتری نسبت به دانشجویانی که مدرک زبان انگلیسی دارند در این کشور تحصیل کنند. هزینه تحصیل در ترکیه برای افرادی که مدرک زبان ترکی تومر را دارند سالیانه تا 760 دلار هزینه دارد و دانشجویانی که با مدرک انگلیسی تحصیل می کنند باید تا 1500دلار هزینه کنند.

شما پس از گرفتن پذیرش از دانشگاه های ترکیه می توانید با شرکت در دوره های تومر از مزایای تحصیل در این کشور بهره مند شوید. دانشجویان در این کشور در مدتی که مشغول به تحصیل هستند مجوز کار نیز دارند. برای دریافت اقامت دائم این کشور پس از فراغت از تحصیل فقط تا مدت معینی می توانید ویزای کاری یا سرمایه گذاری دریافت کنید.

 

مهاجرت برای کار

 

شما اگر در دوره های تومر شرکت کنید و مدرک زبان زبان ترکی را داشته باشید پس از تحصیل به راحتی می توانید در این کشور مشغول به کار شوید.

ولی اگر قصد دارید با هدف کار وارد ترکیه شوید و اقامت بگیرید در ابتدا باید از وضعیت بازار کار و اشتغال در این کشور اطلاعات کافی داشته باشید. در گام بعدی می بایست از طریق یک کارفرما در کشور ترکیه کار پیدا کنید و پس از طی مراحل قانونی، مجوز کار به طور موقت یکساله دریافت کنید. شما می توانید پس تمدید قرارداد کاری خود در سال های بعدی برای دریافت اقامت دائم خود اقدام کنید.

 

مهاجرت  از طریق سرمایه گذاری

 

یکی از بهترین روش های برای مهاجرت به ترکیه استفاده از روش سرمایه گذاری در این کشور می باشد و متاضیان می توانند با سرمایه خود در این کشور بیزینسی را شروع کنند و علاوه بر درآمد زایی به واسطه ی آن اقامت در این کشور بگیرید به طور مثال با کارآفرینی و ثبت یک شرکت در ترکیه پس از 5 سال می توانید در این کشور اقامت دائم بگیرید. همچنین با خرید یک ملک در این کشور به ارزش 250 هزار دلار اقامت یک ساله بگیرید و پس از گذشت حداکثر 8 سال اقامت در این کشور اقامت دائم دریافت کنید.

 علاوه بر این، سرمایه گذاری در این کشور از روش های خرید اوراق بهادار دولتی، سپرده های بانکی و خرید سهام امکان پذیر است.

 

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به خارج کشور پست قبلی
بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به خارج کشور
با آگهی آریا برای سفر در تعطیلات نوروز آماده شوید پست بعدی
با آگهی آریا برای سفر در تعطیلات نوروز آماده شوید

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.