در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

بهترین موسسات مهاجرتی در ایران سال 1400+ جدول مقایسه و ویدئو معرفی

بهترین موسسات مهاجرتی در ایران سال 1400+ جدول مقایسه و ویدیو معرفی

 

 

امروزه با توجه به مسائل گوناگون، بسیاری از هموطنان در حال برنامه ریزی مهاجرت از ایران به سایر کشورهای اروپایی، آسیای شرقی، آمریکا و کانادا هستند. اما اولین و مهمترین مسئله ای که با آن روبرو میشوند انتخاب بهترین آژانس مهاجرتی در میان بهترین موسسات مهاجرتی در ایران است..

در این مقاله سعی داریم علاوه بر معرفی بهترین موسسات مهاجرتی در ایران مواردی که شما باید قبل از انتخاب آژانس مهاجرتی به آن توجه کنید که در موفقیت مهاجرت شما نقش موثری دارد را بررسی کنیم. بهترین موسسات مهاجرتی در ایران

در نظر داشته باشید که تصمیم به مهاجرت مانند دیگر تصمیمات مهم زندگی، به هیچ عنوان نباید بدون اطلاعات دقیق از مزایا و معایب، تصمیم گیری خیلی سریع و بدون مشاوره با افراد متخصص صورت گیرد.

تمام معایب مهاجرت مانند غربت، تفاوت فرهنگی، دلبستگی ها، بعد روانی و تمام مزایا مانند ایجاد فرصت های زیاد مناسب زندگی، رشد عادلانه، امکانات تحصیلی و بهداشتی بسیار بالا، آرامش روانی و .... را در نظر داشته باشید.

سپس با مشاوران و افراد خبره در برترین آژانس های مهاجرتی ارتباط بگیرید.

به هیچ عنوان به صورت انفرادی برای دریافت ویزا، وقت سفارت و دعوت نامه های کاری و تحصیلی برای مهاجرت اقدامی انجام ندهید.

مهاجرت میتواند مسیر زندگی کاری و تحصیلی شما را دگرگون کند. اقدامات لازم این امر مهم را به بهترین موسسات مهاجرتی  در ایران  که تجربه زیاد و دانش بالایی در این زمینه دارند بسپارید.

 

 

هدفتان از مهاجرت چیست؟
----------------------------

 اولین سوالی که باید در ابتدای مهاجرت از خودتان بپرسید این است که هدف و قصد شما از مهاجرت چیست؟ قصد دارید از چه طریقی مهاجرت کنید؟ تحصیلی، کاری یا سرمایه گذاری؟ فرض کنید همین حالا کارهای مهاجرت شما انجام شده است و در کشور مورد نظرتان در حال اقامت هستین. قدم بعدی شما برای زندگی بعد از مهاجرت چیست؟

هنگامی که هدف خود را مشخص و تمیز دهید به عنوان مثال مهاجرت برای تحصیل را انتخاب کنید گام بعدی که باید انجام دهید پیدا کردن بهترین موسسات مهاجرتی در ایران در زمینه ی تحصیلی است. موسسه و آژانسی که به صورت تخصصی برای مهاجرت تحصیلی فعالیت میکند با توجه به اختصاصی بودن فعالیت و تجربه کاری میتواند مشاوره ی بسیار خوبی برای شما داشته باشد.

البته باید هدف بعدی خود بعد از مهاجرت را نیز مشخص کنید. ممکن است هدف شما تنها تحصیل در کشور دیگری بوده و بعد از به پایان رساندن تحصیلات و فارغ التحصیلی خود قصد بازگشت به ایران را داشته باشید.

در این صورت کشورهایی مانند بلاروس و مالزی به دلیل هزینه های مناسب زندگی، پرداخت هزینه های مقرون به صرفه ی شهریه دانشگاه میتواند گزینه های مناسبی برای شما باشد. اما کیفیت مطلوب و بالای زندگی و پیدا کردن کار بعد از تحصیلات در این کشورها مناسب نخواهد بود.

اما اگر قصد زندگی بعد از به پایان رساندن تحصیلات خود را دارید کشورهایی همچون کانادا، اتریش، آلمان، سوئد و دانمارک میتواند کشورهای مناسبی برای شما باشند. این کشورها علاوه بر اینکه از لحاظ نظام آموزشی و دانشگاهی جزء برترین کشورهای مناسب مهاجرت تحصیلی هستند و از کیفیت مطلوب زندگی نیز برخودارند.

علاوه بر مزایایی که ذکر کردیم در این کشورها اجازه کاریابی و اقامت دائم بعد از فارغ التحصیلی شما بسیار آسان خواهد بود. البته در صورتی که نمرات مناسب و تخصص لازم را کسب کرده باشید.

 

 

کشورهای مورد نظر خود برای مهاجرت را مشخص کنید
-----------------------------------------------------------

 

 

بنا به هدفی که برای مهاجرت دارین ( تحصیلی، کار، سرمایه گذاری و ... ) کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر برای تحصیل میخواهید مهاجرت کنید ابتدا رنکینگ دانشگاه را در وب سایت QS  جستجو کنید.

هزینه های شهریه، اجاره ماهایانه محل سکونت ( خانه یا پانسیون )، هزینه های خورد و خوراک ماهیانه، در هر کشور و هر شهر متفاوت است. این هزینه ها را ابتدا در اینترنت جستجو کنید سپس از موسسات مهاجرتی مشاوره بگیرید.

اگر قصد مهاجرت برای کار و یا سرمایه گذاری را دارید به طور دقیق قوانین مربوط به میزان مالیات، شرایط ثبت شرکت، شرایط دریافت ویزای کاری و ... را ابتدا در اینترنت جستجو کنید و پس از اینکه اطلاعات نسبی به دست آوردین به صورت گسترده تر و با جزئیات بیشتر از آژانس مهاجرتی اطلاعات کسب کنید.

دقت داشته باشید که علاوه بر اینکه کشورهای مختلف قوانین گوناگونب دارند ممکن است در هر کشور، شهرها و یا ایالات آن کشور نیز برای پذیرش مهاجر قوانین مختلفی داشته باشند.

هرچقدر که میزان اطلاعات خود در این زمینه ها را افزایش دهید، انتخاب راحت تر و بهتری در موسسات مهاجرتی در ایران و انتخاب بهترین کشور جهت مهاجرت خواهید داشت.

بهترین موسسات مهاجرتی در ایران

 

کدام کشورها برای مهاجرت تحصیلی یا کاری مناسب است؟
--------------------------------------------------------------

 

 به عنوان مثال برای مهاجرت تحصیلی ایتالیا میتواند گزینه مناسبی نسبت به سایر کشور های اروپایی باشد.

ایتالیا از لحاظ پذیرش دانشجویان در کل جهان رتبه سوم و در بین کشورهای اروپایی در رتبه اول قرار دارد.

شرایطی مانند: هزینه پایین زندگی نسبت به سایر کشورهای اروپایی، سطح علمی بالا و قابل قبول دانشگاه ها، تنوع زیاد در تدریس رشته های مختلف و از همه مهمتر امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه میتواند گزینه ی مناسبی جهت مهاجرت تحصیلی برای شما باشد.

مورد بعدی که مهاجرت تحصیلی در ایتالیا را آسان تر میکند این است که برخی از دانشگاه های ایتالیا و بعضی از کشورهای اروپایی مدرک آیلتس جزء شرایط ضروری نبوده و دانشگاه ها و استاید تنها با ارتباط برقرار کردن با دانشجو از طریق اسکایپ و یا سایر اپلیکیشن ها گپ و گفتی راجع به انگیزه، مهارت ها و رزومه ی شما، میزان تسلط شما به زبان انگلیسی را مورد سنجش قرار میدهند.

همچنین برای مهاجرت از طریق کار، آلمان میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از آنجایی که کشور آلمان در چند دهه اخیر جز کشورهای صنعتی قرار گرفته است به دلیل کمبود نیروی متخصص شرایط ویزای کاری خود را برای سایر کشورها آسان تر کرده.

مهاجرت از طریق ویزای کار آلمان به سه طریق جستجوی کار (job seeke) ، ویزای پیشنهاد کار (job offer)  و دوره آوسبیلدونگ  ( Osbildung )صورت میگیرد.

بهترین روش برای ویزای کار آلمان job offer  است. بدین صورت که شما ابتدا با کارفرمایی در آلمان ارتباط برقرار کرده و پس از تفاهم های انجام شده کارفرما برای شما پیشنهاد کار ارسال کرده و مراحل بعدی ویزا را با در دست داشتن مدارک خود در سفارتخانه انجام خواهید داد.

ویزای جستجوی کار بدین صورت خواهد بود که به شخص اجازه اقامت ۶ ماهه در آلمان را میدهد تا فرد بتواند برای خود کار پیدا کند. درصورتی که توانستید کاری برای خود پیدا کنید ویزای کار برای شما صادر خواهد شد. در غیر اینصورت مجبور به ترک کشور و بازگشت به کشور مبدا خواهید بود.

روش آخر دریافت ویزای کار دوره های آوسبیلدونگ است. این دوره های فنی حرفه ای در آلمان در حدود ۱۸ تا ۲۴ ماه  که مستقیما به رشته تحصیلی مورد نظر شما مرتبط است، زمان خواهد برد.

در این دوره ها به صورت تخصصی در یکی از دوره های فنی آموزش خواهید دید. علاوه بر آموزش بسیاری از کالج ها برای پیدا کردن کار به شما کمک خواهند کرد که این امر میتواند زمان دریافت ویزای کاری و اقامت شما را تسریع بخشد.

دوره های آوسبیلدونگ شرایط خاص خود مانند شرایط سنی زیر ۲۵ سال، مدرک زبان آلمانی B1  ، B2 و ... را دارد.

البته اینکه کدام کشور و کدام ویزای کار مناسب شرایط سنی، تحصیلی، زمانی و بودجه ای برای شما است، علاوه بر آنالیز دقیق شرایط خود پیشنهاد میشود با بهترین موسسات مهاجرتی در ایران مشاوره داشته باشید.

در ادامه به برخی از مواردی که باید در انتخاب بهترین آژانس مهاجرتی به آن توجه کنید را بیان خواهیم کرد.

 

 

 هزینه مهاجرت
--------------

 قبل از هر اقدامی هزینه های مهاجرت به کشور مقصد مورد نظر خود را به طور دقیق  بررسی و هزینه های تقریبی آن را برآورد کنید.

 

 ترجمه مدارک
--------------

هزینه های ترجمه مدارک و اسناد توسط  سازمان اسناد و امور مترجمان رسمی تعیین شده است که هرگونه مغایرت هرینه های دریافتی  از طرف دارالترجمه  تخلف حساب می شود.

هزینه هر کلمه زبان  فارسی به انگلیسی 150 تومان

هزینه هر کلمه به زبان های دیگر 180 تومان

اسناد و مدارک ترجمه شده با سربرگ  قوه قضاییه اعتبار دارد ولی سفارت بعضی کشور ها برای تایید مدارک  مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را  نیزالزامی می دانند که  در نرخ نامه جدید هر سند 100000 هزارتومان تعیین شده است.

 

 معادل سازی مدارک
--------------------

اگر قصد مهاجرت دارید باید مدارک  خود را برای تحصیل یا کار مطابق استاندارد های کشور مقصد معادل سازی کنید تا از میزان توانایی ها و دانش شما اگاه شوند.  هزینه معادل سازی در هر کشور با دیگر کشور ها متفاوت باشد ولی به صورت تقریبی 200 یورو می باشد.

 

آزمایشات پزشکی
-----------------

این هزینه ها  بر اساس محل انجام آزمایشات، تعرفه پزشک و همچنین وضعیت سلامت افراد متفاوت است ولی در صورت کلی برای هرنفراز بزرگسالان در حدود 207 دلار و برای هر نفر خرد سال تقریبا 165 دلار

( توجه کنید این مبالغ متغییر است و به صورت تقریبی جهت آگاهی افراد بیان شده است )

 

وکیل یا موسسه مهاجرتی
-------------------------

این هزینه براساس  کشور و نوع  ویزایی که قرار است بگیرید تعیین می شود و اگر مشکل خاصی نداشته باشید در حدود 3 هزار دلار و در صورت بروز مشکلات تا 6هزار دلار افزایش پیدا می کند.

 

سفارت
-------

با توجه به نوع ویزا که درخواست داده اید کاری، تحصیلی، تفریحی، درمانی و... متغییر است

 

موسسه و آژانس مهاجرتی را اعتبار سنجی کنید
--------------------------------------------------

 اولین مواردی که در انتخاب موسسه مهاجرتی باید بدان توجه کنید، شرکت ثبت شده، مجوز رسمی، میزان سابقه و تجربه کاری موسسه است.

با توجه به اینکه میزان درخواست مهاجرت ایرانیان در چند سال اخیر افزایش چشم گیری داشته است متاسفانه برخی از افراد و شرکت های نامعتبر و سود جو پیشنهادات بسیار ارزان، شرایط آسان و وسوسه انگیزی به متقاضیان میدهند و برای دریافت هزینه، مسیر مهاجرت را بسیار آسان نشان میدهند.

قبل از هر نوع اقدامی ابتدا از مجوزهای لازمی که آژانس مهاجرتی باید داشته باشد اطلاع پیدا کنید. از موسسه بخواهید تعدادی از کسانی که کارهای مهاجرت آن ها را پیشبرده است و در کشورهای مختلف ( ترجیحا کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید) سکونت دارند را به شما معرفی کند.

با آنها ارتباط برقرار کنید و از شرایط موسسه مذکور که شامل مدت زمان اخذ ویزا، مدت زمان عقد قرارداد تا مهاجرت، پایبندی به تعهدات و عدم افزایش مبلغ در حین کار سوال کنید.

 

 

شعبات و وکلای موسسه مهاجرتی را بررسی کنید
----------------------------------------------------

 اگرچه در این مقطع زمانی اکثر فعالیت ها در زمینه ی مهاجرت به صورت اینترنتی و از راه دور انجام میشود اما هنوز در برخی از کشور ها حضور فیزیکی در برخی سفارت خانه ها و ارگان ها الزامی است.

چنانچه موسسه مهاجرتی در کشورهای مختلف ( علی الخصوص کشور مورد نظر شما جهت مهاجرت ) شعبه ای فیزیکی داشته باشد امتیاز و نقطه قوت بزرگی برای شما محسوب شده و این اطمینان را برای شما حاصل میکند که موسسه مهاجرتی در کشور مقصد شما به صورت کامل و حرفه ای به امور مهاجرتی مسلط خواهد بود.

این امر کار شما را نسبت به زمان و هزینه بسیار آسان تر میکند و میتوانید در زمان بسیاری کمتر و پرداخت هزینه مقرون به صرفه تری مهاجرت خود را تسریع ببخشید.

از موسسه بخواهید سابقه کار و رزومه وکلای خود را برای شما شرح دهد. در صورت اینکه موسسه و یا وکلایی که اطلاعات کافی در زمینه شرایط مهاجرت شما را نداشته باشند، از دست دادن زمان بسیار زیاد و هزینه های هنگفتی برای شما در بر خواهد داشت.

 

وب سایت موسسه مهاجرتی را بررسی کنید
---------------------------------------------

 یکی از راه هایی که میتوانید در مدت زمان کم میزان اعتبار، سابقه و مجوز های آژانس مهاجرتی را بررسی کنید بازدید از وب سایت مجموعه است.

هرچند که نمیتوان ۱۰۰٪ تحقیقات خود را بر پایه ی وب سایت موسسه بگذارید اما با مشاهده دقیق وب سایت آژانس میتوانید شناخت نسبی از مجوزها، سابقه فعالیت، سابقه وکلای مجموعه و ... را داشته باشید.

حتما نماد اعتماد الکترونیک وب سایت را بررسی کنید. بهترین موسسات مهاجرتی در ایران هیچگونه محدودیتی برای دریافت ای نماد (e-namad) نداشته و بر ضرروت داشتن ای نماد واقف هستند.

بر روی ای نماد وب سایت موسسه کلیک کرده و اطلاعات ای نماد اعم از نام موسسه، شماره تماس، آدرس و ... را با وب سایت تطابق دهید. در صورتی که هرگونه مغایرتی بین ای نماد و اطلاعات وب سایت بود پیشنهاد میشود از مشاوره گرفتن و عقد قرارداد جهت مهاجرت با این مجموعه خود داری کنید.

به مقالات و به روز بودن وبسایت توجه کنید. موسسات معتبر مهاجرتی وب سایت خود را به روز نگه داشته و به صورت مداوم اقدام به نشر، تالیف و انتشار مقالات در مورد قوانین جدید و نحوه پذیرش مهاجر در وبسایت خود میکنند.

 

 

در انتخاب موسسه مهاجرتی عجله نکنید
-----------------------------------------

 به هیچ عنوان در انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی عجله نکنید. توجه داشته باشید که آینده تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و زندگی شما تا حد زیادی به تخصص و توانایی موسسه مهاجرتی مورد نظر شما بستگی دارد.

با صبر و حوصله به بررسی و کسب اطلاعات کافی که در بالا ذکر کردیم بپردازید.

تمامی مواردی که در زمینه مهاجرت اهمیت دارد مانند اطلاعات ویزا، سابقه کار آژانس مهاجرتی، سابقه کار وکلای موسسه مهاجرتی و میزان تجربه را به دست آورید و به مقایسه مزایا و معایب موسسات بپردازید.

 

 

 

نکات مهم در هنگام انتخاب موسسه و عقد قرارداد با بهترین موسسات مهاجرتی در ایران
----------------------------------------------------------------------

 مهاجرت امری نسبتا پیچیده و طولانی است. اما با انتخاب موسسه مهاجرتی معتبر، مشاوره گرفتن از وکلای خبره، انعقاد قرار داد مناسب با موسسه میتوان باعث کاهش استرس و سهولت این مسیر شد.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ شرکت و موسسه مهاجرتی معتبری ادعای تضمین ۱۰۰٪ ویزا شدن و انجام شدن امور مهاجرت شما را نخواهد کرد. درست است که برای برنامه ریزی مهاجرت هر چقدر که موسسه مورد نظر شما تجربه و سابقه درخشانی در این زمینه داشته باشد احتمال موفقیت مهاجرت شما بالاتر میرود اما به هیچ عنوان نمیتوان در زمینه مهاجرت ادعای ۱۰۰٪ ضمانت  کرد چرا که بسیاری از موارد به شما و شرایط شما بستگی دارد.

هرگاه موسسه ای از عنوان تضمین ۱۰۰٪ استفاده کرد بدانید که ادعایی بسیار بزرگ و تقریبا محالی را انجام داده است.

در زمینه مهاجرت نه قیمت بسیار بالا ضمانت میکند که شما مهاجرت موفقی خواهید داشت و نه قیمت خیلی پایین میتواند این اطمینان را به شما بدهد که انتخاب بسیار مناسبی داشته اید.

همانطور که گفته شده بسیاری از موسسات غیر معتبر با مطرح کردن قیمت های بسیار پایین نسبت به سایر موسسات و آسان نشان دادن مسیر مهاجرت اقدام به کلاهبرداری میکنند. این موسسات معمولا یا در بین مسیر مهاجرت از شما درخواست دریافت مبلغ اضافه ای نسبت به مبلغ ابتدای قرارداد میکنند و یا پس از دریافت مبلغ اقدام موفقی در این زمینه برای شما انجام نخواهند داد.

با توجه به قوانینی که در هر کشور متفاوت است میزان اعتبار و مجوزهای موسسه مهاجرتی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

به عنوان مثال تمام مشاوران و موسساتی که در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیت میکنند اگر به صورت قانونی و با مجوز فعالیت داشته باشند، حتما دارای مجوز رسمی از سازمان  IRCC  کانادا هستند. شما به راحتی برای بررسی معتبر بودن موسسه در زمینه مهاجرت به کانادا میتوانید وارد وب سایت این سازمان شده و مجوز موسسه را بررسی کنید.

موسسات مهاجرتی معتبری که در زمینه مهاجرت کاری، تحصیلی و یا سرمایه گذاری کانادا فعالیت میکنند در IRCC  دارای یک کد عوضیت شش رقمی که با حرفR  شروع میشود هستند. از موسسه بخواهید این کد را در اختیار شما قراردهد سپس در وب سایت IRCC این کد را مورد بررسی قراردهید و از مجوزهای لازم و معتبر بودن موسسه اطلاع پیدا کنید.

در صورتی که موسسه ای که درحال مذاکره در زمینه مهاجرت هستید به هر دلیلی از ارسال و ارایه ی کد خود در IRCC به شما امتنا کرد، این موسسه نمیتواند در زمینه مهاجرت به کانادا برای شما گزینه ی قابل اعتماد و مناسبی باشد.

در هنگام عقد قرارداد قبل از امضا، متن قرارداد را به خوبی و با دقت مطالعه کنید. تمامی بند های قرارداد، تبصره ها و موارد را بررسی کرده و در صورتی که فردی که اطلاعات جامع و حقوقی از عقد قرارداد خصوصا در زمینه مهاجرتی دارد اگر در دسترس خود دارید کمک بگیرید.

در عقد قرارداد های مهاجرتی باید تمامی ریسک ها، باید ها و نباید های مهاجرتی، تمام مواردی که ممکن است انجام نشود یا بشود ذکر شده و توجه داشته باشید که پس از امضای قرارداد شما متعهد به آن بوده و در زمان های بعدی حق اعتراض نخواهید داشت.

بنابراین متن قرارداد و پیوست های آن را به خوبی و با دقت مطالعه کنید. سعی کنید هیچ مورد یا مواردی که برای شما گنگ باشد یا به صورت دقیق منظور و مفهموم آن را درست متوجه نشده باشید در قرارداد وجود نداشته باشد و تمامی موارد را از موسسه مهاجرتی بخواهید تا برای شما به صورت جامع توضیح دهد.

 

عقد قرارداد با موسسات مهاجرتی خارجی
-----------------------------------------

 

 

به هیچ عنوان با موسسات و آژانس های مهاجرتی خارجی به صورت مستقیم وارد مذاکره نشوید مگر اینکه راه ارتباطی شما یک وکیل بین المللی و خبره باشد. البته در ایران موسسات و آژانس های مهاجرتی معتبر، دارای سابقه درخشان و با تجربه زیادی در حال فعالیت هستند که میتوانند گزینه های مناسب و قابل اعتمادی نسبت به شرکت های خارجی باشند.

ریسک عقد قرارداد با شرکت های مهاجرتی خارجی به دلیل عدم تسلط به قرارداد بسیار بالا بوده.

در اکثر مواقع هزینه مازاد و زمان طولانی تری برای شما در بر خواهد داشت.

یکی از این هزینه های مازاد عقد قرارداد با شرکت های خارجی نسبت به موسسات ایرانی، به خدمت گرفتن وکیل بین المللی قابل اعتماد ایرانی که دانش عقد قرارداد مهاجرتی و تجربه موفق در این زمینه را داشته باشد خواهد بود.

در ادامه تعدادی از بهترین آژانس های مهاجرتی در ایران که معتبر بوده و در حال فعالیت هستند را به شما معرفی میکنیم.

 

 

لیست بهترین موسسات مهاجرتی ایران

 ----------------------------------------------------------

 

موسسه مهاجرتی ملک پور (MIE)

 

 

موسسه مهاجرتی ملک پور یکی از با سابقه ترین و با تجربه ترین دفاتر و موسسات مهاجرتی در ایران است. دفاتر فیزیکی این موسسه در تهران و وین قرار داشته و در بسیاری از کشورها همچون کانادا، آمریکا، کشورهای اروپایی و .. دارای وکلا و مشاورین خبره ای است. مدیریت این مجموعه توسط آقای دکتر امیر محمد ملک پور اداره می شود.

این موسسه در زمینه ی انواع مهاجرت که شامل: مهاجرت تحصیلی، ویزای کار، سرمایه گذاری و خرید ملک در سایر کشورها فعالیت میکند.

موسسه مهاجرتی ملک پور تمامی امور مربوط به مهاجرت های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و ...  کشورهای کانادا، آمریکا، اتریش، فرانسه، آلمان، دانمارک، قبرس، سنگاپور، نروژ، نیوزلند، ترکیه، مجارستان، هلند، استرالیا و اکثر کشورهای جهان را به وسیله وکلای با سابقه و با تجربه خود انجام میدهند.

این مجموعه وب سایت های بسیار جامعی داشته که درباره ی تمام قوانین و نکات مهاجرتی کشورهای گوناگون مقالات به روز و کاربردی را قرار داده اند. همچنین میتوانید از کلیپ های آموزشی که در زمینه مهاجرت به صورت رایگان در وب سایت خود قرار داده اند استفاده کنید.

 وب سایت اصلی مجموعه: www.malekpourmie.com

شماره تماس دفاتر ایران: 02149076

021-49196000

 شماره دفتر مرکزی وین: 0043720211731

 

ساعت کار دفتر ایران: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۶:۳۰ عصر

روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۳:۳۰ عصر

 

ساعت کاری دفتر وین:  یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۶:۳۰

روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح الی ۳:۳۰ عصر به وقت اتریش (ساعت اتریش ۲:۳۰ از ایران عقب تر است)

در وب سایت ملک پور ذکر شده است که در روزهای جمعه تنها دفتر وین اتریش آماده ی پاسخگویی به افراد است.

 

 

 

موسسه اندیشه پویان ( آرتا اندیشه پویان سپنتا)

 

 

 

موسسه مهاجرتی اندیشه پویان با بیش از ۱۱ سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی تحصیلی، کاری، اقامت دائم و سرمایه گذاری در کشورهای آلمان، اتریش و کانادا شروع به فعالیت کرده و تا به امروز در ۴ کشور جهان نیز شعبه دارد.

این مجموعه به صورت اختصاصی مهاجرت به کشورهای آلمان، کانادا، ترکیه و عمان را در دستور کار خود قرار داده است. طبیعی است به دلیل داشتن دفتر فیزیکی در این کشورها میتواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب موسسه جهت مهاجرت به کشورهای آلمان، کانادا، ترکیه و عمان باشد.

موسسه مهاجرتی اندیشه پویان تمامی فعالیت خود را تنها با موسسات و نهاد هایی که دارای مجوز رسمی از وزارت کار و رفاه اجتماعی، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری هستند انجام داده و تمامی فعالیت های این مجموعه قانونی و طبق مقررات صورت میگیرد.

دارای وب سایت کاملی بوده که علاوه بر بارگذاری تمامی مجوزات این مجموعه تمامی قوانین و مقرارات، راهنمایی های لازم جهت مهاجرت به کشورهای ترکیه، کانادا، آلمان، ترکیه و عمان را قرارداده است.

وب سایت مجموعه: www.andishepuyan.de

 

آدرس: تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از جهان کودک، نبش کوچه صانعی، پلاک ۷۲، برج امیر پرویز، طبقه ۹، واحد ۹۴

 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 18 و پنجشنبه از ساعت 9:30 الی 14

شماره تماس: 0218878462021

 

 

 

 

موسسه مهاجرتی ایلیاد بین الملل ایران

 

 

آژانس مهاجرتی ایلیاد را میتوان یکی از پیشتازان موسسات مهاجرتی در زمینه اعزام دانشجو به کشورهای مختلف دانست. این مجموعه با بیش از دو دهه تجربه در زمینه مهاجرت در کشورهای استرالیا، کانادا، آمریکا، انگلستان، نیوزلند و مالزی در حال فعالیت بوده و جز بهترین موسسات مهاجرتی ایران محسوب میشود.

وب سایت بسیار جامعی دارند و همانطور که گفته شد به دلیل فعالیت اختصاصی در زمینه ی مهاجرت تحصیلی اکثر مطالب و مقالات وب سایت خود را  درباره ی مشاوره مهاجرت تحصیلی و بانک اطلاعات تحصیل و مهاجرت به خارج از کشور قرار داده اند.

برای مهاجرت تحصیلی به اکثر کشورهای جهان موسسه مهاجرتی ایلیاد بین الملل میتواند گزینه ی بسیار مناسب و قابل اعتمادی باشد.

مدیریت این مجموعه جناب آقای سعید علیزاده حصاری بوده و این مجموعه علاوه بر دفتر مرکزی تهران در ملبورن استرالیا نیز شعبه فعال دارد.

از آنجایی که موسسه ایلیاد در ملبورن استرالیا دفتر فیزیکی داشته برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا، سرمایه گذاری در استرالیا، خرید املاک با وام بانکی استرالیا و کلیه امور مربوط به مهاجرت به این کشور میتواند گزینه قابل اعتماد و با تجربه ای برای شما عزیزان باشد.

وب سایت مجموعه:‌ www.iliadint.com

 

 

شماره تماس دفتر ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱ و ۰۲۱۴۲۳۴۹۰۰۰

 

دفتر استرالیا (ملبورن):

ویکتوریا، ملبورن، خیابان کالینز، شماره ۳۳۳، طبقه همکف

تلفن: ۲۶۷۷ ۹۶۲۹ ۰۰۶۱۳

 

شماره تماس مستقیم جهت ارتباط با مدیریت مجموعه جناب آقای سعید علیزاده حصاری: ۰۷۹۹۹۰۹۹۰ ٰٰٰ۰۰۶۱۴

بهترین موسسات مهاجرتی در ایران

 

 

 

موسسه مهاجرتی آریانا پارس

 

 

 

این موسسه حدود ۸ سال سابقه ی فعال در زمینه انواع مهاجرت های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و ... داشته و دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره مجوز  ۱۲۰۰۱ /ث۳۲ /۹۱ و دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره مجوز ۴۷۴۴۹۱ بوده. تمامی فعالیت های خود را به صورتی کاملا قانونی و زیر نظر ارگان های مربوطه انجام میدهد.

موسسه مهاجرتی آریانا پارس، وب سایت جامع ایی داشته که دارای بخش سامانه جستجوی دانشگاه بوده و شما میتوانید بر اساس بودجه مورد نظر خود جهت مهاجرت، مقطع تحصیلی، رشته دانشگاهی و دانشگاه های کشورهای کانادا، آمریکا، آلمان، انگلستان، ایتالیا و استرالیا را مشاهده و مقایسه کنید تا اطلاعات مناسبی از مهاجرت تحصیلی خود به دست آورید.

این مجموعه در وب سایت خود عنوان کرده است که در طول این ۸ سال بیش از ۲۰۰۰ پرونده موفق در زمینه مهاجرت در کارنامه کاری خود دارد.

 

وب سایت مجموعه: www.arianaabroad.com

 

دفتر تهران:

اتوبان ستاری جنوب بعد از همت ، بلوار لاله، بین ستاری و پژوهنده، پلاک ۲۰

 

شماره تماس: ۴۴۶۲۶۴۱۵ ۰۲۱ -  ۰۲۱۴۴۶۲۶۴۱۸ – ۴۴۶۱۴۱۲۵ ۰۲۱

 

ساعات کاری موسسه: ۸ صبح الی ۲۰

 

 

 

 

 

 

مؤسسه مهاجرتی و کاریابی بین المللی شادا

 

 

این مجموعه در سال ۲۰۰۹ با مدیریت آقای مهندس علی مصلحی و خانم مهندس آتنا طاهرخانی، با همکاری آقایان محمد حسنوند ( وکیل پایه یک دادگستری ) و محمد رضا عظیمی ( وکیل رسمی مهاجرت استرالیا ) تاسیس شد.

 

آژانس مهاجرتی شادا  اکثر فعالیت مهاجرتی خود را در کشور استرالیا انجام داده و کلیه امور مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و ... در استرالیا را به صورت تخصصی انجام میدهند. مشخصات تمامی موسسات مجازی که در استرالیا در حال فعالیت مهاجرتی هستند در وبسایت مارا ثبت شده است.

مشخصات موسسه مهاجرتی شادا نیز در وبسایت مارا به صورت کامل درج شده و از لحاظ قانونی بودن مراحل مهاجرت هیچگونه مشکلی نخواهد داشت.

 

آقای محمد رضا عظیمی از جمله وکلای با سابقه، با تجربه ی بالا و وکلیل رسمی استرالیا است. ایشان در سال ۱۳۸۷ مجموعه شاد را در استرالیا ثبت کردند و طبق اطلاعاتی که در وب سایت خود قرارداده اند در حال حاضر سمت ریاست انجمن صنفی مشاوران استرالیا را بره عهده دارد.

این مجموعه همه ی خدمات مربوط به تمام ویزاهای کشور استرالیا شامل ویزاهای دائم و موقت از طریق سرمایه گذاری، کار آفرینی، مهارتی، والدین، همسر، توریستی و ... را به بهترین شکل ممکن پیگیری و ارائه میکند.

از جمله مزایایی که این موسسه دارد این است که حق الوکاله خود جهت امور مهاجرت را به صورت اقساطی و در چندین مرحله با توجه به شرایطی که متقاضی میتواند پرداخت کند، دریافت میکند. دلیل این کار را علاوه بر سهولت کار برای مخاطبین، به دلیل اینکه مراحل اخذ ویزای استرالیا چند مرحله ای بوده،  در وب سایت خود عنوان کرده است.

 

 

وب سایت مجموعه: www.shadavisa.com

 

وب سایت استرالیایی: www.shada.com.au

 

دفتر تهران: خیابان شریعتی، بالاتر از سفارت انگلیس، ساختمان سفیران، طبقه ششم، واحد B6

 

شماره تماس: 02191009946

فکس : 02189779605

ایمیل : Info@shadvisa.com

 

ساعات کاری مجموعه: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح الی 2 بعد از ظهر می باشد.

 

دفتر سیدنی: برای اطلاع از آدرس دفتر سیدنی میتوانید به وب سایت مجموعه مراجعه کنید.

 

شماره تماس: 90025511  2 (61+)

 

 

 

 

 

 


 

جدول مقایسه

  موسسه مهاجرتی ملک پور (MIE)  موسسه اندیشه پویان ( آرتا اندیشه پویان سپنتا) موسسه مهاجرتی ایلیاد بین الملل ایران موسسه مهاجرتی آریانا پارس مؤسسه مهاجرتی و کاریابی بین المللی شادا
سابقه کاری ____ 11 سال 20 سال 8 سال 14 سال
زمینه فعالیت مهاجرت تحصیلی، ویزای کار، سرمایه گذاری و خرید ملک مهاجرتی تحصیلی، کاری، اقامت دائم و سرمایه گذاری مهاجرت تحصیلی، خرید املاک با وام بانکی استرالیا و کلیه امور مربوط به مهاجرت به استرالیا مهاجرت های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و ... مهاجرت های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ویزای دائم و موقت از طریق والدین، همسر و توریستی
دفاتر فیزیکی تهران و وین آلمان، کانادا، ترکیه و عمان تهران، ملبورن استرالیا تهران تهران،سیدنی
راه های ارتباطی شماره تماس دفاتر ایران: 02149076 -02149196000
شماره دفتر مرکزی وین: 0043720211731
 وب سایت اصلی مجموعه: www.malekpourmie.net
شماره تماس:  02188785337
وب سایت مجموعه: www.andishepuyan.de

شماره تماس دفتر ونک: 83870 021و 021423449000
تلفن:   0061396292677
وب سایت مجموعه:‌ www.iliadint.com
آقای علیزاده حصاری: 0061407999099

شماره تماس: ۴۴۶۲۶۴۱۵ ۰۲۱ -  ۰۲۱۴۴۶۲۶۴۱۸ – ۴۴۶۱۴۱۲۵ ۰۲۱
وب سایت مجموعه: www.arianaabroad.com
دفتر تهران: 02191009946
فکس : 02189779605
دفتر سیدنی:90025511  2 (61+)
وب سایت مجموعه: www.shadavisa.com
وب سایت استرالیایی: www.shada.com.au
ایمیل : Info@shadvisa.com
کشورهای مقصد کانادا، آمریکا، اتریش، فرانسه، آلمان، دانمارک، قبرس، سنگاپور، نروژ، نیوزلند، ترکیه، مجارستان، هلند، استرالیا آلمان، اتریش، کانادا، ترکیه و عمان استرالیا، کانادا، آمریکا، انگلستان، نیوزلند و مالزی کانادا، آمریکا، آلمان، انگلستان، ایتالیا و استرالیا استرالیا

 

           
           
   

 

 

 

 

 

 

 

 

           
 

 

 

 

 

 

           

نتیجه گیری

 

 

پروسه ی مهاجرت در عین حالی که بسیار سخت و پیچیده است شما میتوانید با انتخاب برترین آژانس مهاجرتی در بین بهترین موسسات مهاجرتی در ایران، این مسیر را آسان و در مدت زمان مناسبی طی کنید.

تمام مواردی که در انتخاب شما تاثیر گذار است را با دقت بررسی و موسسات را با یکدیگر مقایسه کنید.

سعی کنید اطلاعات نسبی از کشور مورد نظر خود جهت مهاجرت را به دست آورده و اطلاعات تکمیلی را از موسسات دریافت کنید.

در انتخاب موسسه بسیار دقت کنید چرا که در صورتی که انتخاب نامناسبی داشته باشید علاوه بر اینکه نتیجه دلخواه خود را به دست نخواهید آورد، زمان بسیار زیاد و هزینه زیادی را از دست خواهید داد.

همچنین شما میتوانید برخی از آگهی های موسسات مهاجرتی را در بخش خدمات مسافرتی مشاهده کنید و یا به صورت رایگان آگهی خود را در آگهی آریا ثبت نمایید.

به امید موفقیت شما عزیزان.

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.