در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی

 در این مطلب به معرفی و بررسی شرایط بهترین شهرهای کشور کانادا برای مهاجرت و زندگی پرداخته ایم. قطعا هر فردی که تصمیم مهاجرت به کانادا را می گیرد همواره دغدغه پیدا کردن بهترین شهر برای زندگی که با روحیه شخصی اش سازگارتر باشد را دارد. انتخاب اشتباه مشکلاتی فراوانی برای مهاجر ایجاد می کند که ممکن است دچار یاس و ناامیدی بشود. در این مسیر مشاوران خبره و کارآزموده بهترین موسسات مهاجرتی ایران که با آنالیز دقیق شرایط شما و کشور مورد نظرتان به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کنند.

کانادا کشوری پهناور که زیباترین جاذبه های تفریحی طبیعی را در جهان دارد یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان می باشد کیفیت آموزشی بالا و امکان رشد علمی دانشجویان، خدمات رفاهی مطلوب، آرامش، امنیت زندگی ، ثبات اقتصادی، فرصت های شغلی زیاد و زندگی در شرایط ایده آل همه این موارد باعث شده تا سالیانه افراد زیادی با اهداف متفاوت کار، تحصیل، سرمایه گذاری و.... قصد مهاجرت به کانادا را دارند. نرخ بیکاری در کشور کانادا در سال 2020 حدود 9.7 درصد اعلام شده که به نسبت دیگر کشورها کانادا در موقعیت عالی قرار دارد.

بهترین شهرهای کشور کانادا برای مهاجرت ایرانیان کدام هستند؟

 

شهرهای مونترال، ونکوور و تورنتو از بهترین شهرهای کانادا هستند که در لیست مقاصد اصلی مهاجرین ایرانی به کشور کانادا قرار می گیرند. هر فردی باید با در نظر گرفتن اهداف و روحیه شخصی اش با توجه به توان مالی که دارد شهری را به عنوان مقصد خود انتخاب کند.

 

 

مونترال

شهر مونترال در استان کبک واقع شده است همچنین یکی از بهترین مراکز علمی برای تحصیل دانشجویان در سطح جهانی می باشد در این شهر به نسبت دیگر شهرهای این کشور فرصت های شغلی بیشتری در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. مونترال در جایگاه هفده ام در جهان از لحاظ امنیت قراردارد و این شهر دومین شهر شاد دنیا معرفی شده است. متوسط درآمد در شهر مونترال ماهیانه 7000 دلار کانادا می باشد و هزینه های زندگی یک فرد با احتساب اجازه خانه و خرج خورد خوراک در حدود 775 تا 1115 دلار کانادا می باشد.

 

 

ونکوور

 شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است و جاذبه های طبیعی فراوان این شهر را به یکی از زیبا ترین شهر های در دنیا تبدیل کرده است و بر اساس هزینه های زندگی گران ترین شهرهای کانادا شناخته می شود ولی کیفیت سطح زندگی در این شهر که بیش از 170 درصد است افراد زیادی را به زندگی در آنجا ترغیب می کند. رونق بازارهای تجاری و اقتصادی با رشد مثبت فرصت خوبی برای سرمایه گذاری های کم خطر و پرسود است.

متوسط درآمد در شهر ونکوور ماهیانه 8000 دلار کانادا می باشد و هزینه های زندگی یک فرد با احتساب اجازه خانه و خرج خورد وخوراک در حدود 1980 تا 3080 دلار کانادا می باشد.

 

 

تورنتو

 درباره تورنتو، بزرگ ترین شهر کشور کانادا که حداقل نیمی از شهروندانش را مهاجرین تشکیل داده اند نیاز به توضیح اضاقه نیست و در این شهر قومیت ها و فرهنگ ها متفاومت بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند. سالیانه توریستان خارجی زیادی جذب این شهر رویایی می شوند و همچنین این شهر نیز مورد توجه اکثر ایرانیان برای مهاجرت قرار دارد همچنین تورنتو شهر بسیار سردی می باشد و در زمستان تا منفی 30 درجه نیز دما کاهش پیدا می کند. متوسط درآمد در شهر تورنتو ماهیانه 8300 دلار کانادا می باشد هزینه های زندگی یک فرد با احتساب اجازه خانه و خرج خورد و خوراک در حدود 3000 دلار کانادا می باشد.

 

 

بهترین کشورها برای مهاجرت بازنشستگان در سال2021 پست قبلی
بهترین کشورها برای مهاجرت بازنشستگان در سال2021
بهترین کشور برای تولد فرزند و گرفتن اقامت پست بعدی
بهترین کشور برای تولد فرزند و گرفتن اقامت

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.