در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

بهترین کشورها برای مهاجرت بازنشستگان در سال2021

بهترین کشورها برای مهاجرت بازنشستگان در سال 2021

در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی شرایط بهترین کشوها برای مهاجرت و زندگی در دوران بازنشستگی پرداخته ایم. همواره پیدا کردن یک کشور برای مهاجرت که با شرایط و اهداف فرد متقاضی هماهنگ باشد یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که قصد مهاجرت دارند و در این مسیر مشاوران خبره در بهترین موسسات مهاجرتی ایران به شما کمک می کند تا زودتر به هدف و مقصد نهایی خود برسید. هر فردی برای دستیابی به اهداف خود که می تواند کار، تحصیل و مهم ترین آن زندگی در شرایطی ایده آل در بهترین کشورهای پیشرفته باشد اقدام به مهاجرت می کند که هر کدام از این روش ها مستلزم داشتن شرایطی خاصی برای افراد متقاضی مطابق با استانداردهای کشور مقصد می باشد. زندگی در محیطی امن و دور از تنش های اقتصادی در دروان بازنشستگی مهم ترین عللی است که افراد بخصوص آن دسته از افرادی که تمکن مالی دارند بخواهند پس از سال ها کار و فعالیت برای بهرمندی از آن ها تصمیم به مهاجرت به خارج از کشور بگیرند.

 

اخذ اقامت بازنشستگی

 

 اخذ ویزای بازنشستگی و به دنبال آن دریافت اقامت دائم و شهروندی کشور مقصد از طریق بازنشستگی یک روش بدون زحمت و کم هزینه برای مهاجرین می باشد به دلیل اینکه شما بدون انتقال سرمایه خود و با داشتن تمکن مالی و حداقل سرمایه تایید شده برای زندگی و با اثبات بازنشستگی خود براساس مستندات موجود و ارائه آن ها به دولت آن کشور قادر به دریافت ویزای موقت خواهید بود و همچنین شما برای دریافت این ویزا نیازی به داشتن مدرک زبان ندارید و می توانید از مزایای فوق العاده در کشور مقصد بهره مند شوید توجه کنید که در بسیاری از کشورها هر فردی پس از 5 سال از گرفتن ویزای بازنشستگی می تواند برای دریافت ویزای دائم اقدام کند.

 

شرایطی که هنگام انتخاب یک کشور برای مهاجرت در دوران بازنشستگی باید به آن دقت کنید

 

  • وضعیت اقتصادی کشور
  • نرخ تورم
  • نرخ کنترل فساد
  • میزان مالیات دریافتی دولت
  • شرایط دریافت شهروندی کشور مد نظر
  • هزینه های زندگی، خرید و اجاره ملک
  • سبک رندگی و اعتقادات مردم جامعه
  • جاذبه های تفریحی و گردشگری
  • وضعیت آب وهوای کشور
  • امکانات رفاهی و درمانی

 

محبوب ترین کشورها برای مهاجرت در دوران بازنشستگی

 

اتریش

هر فرد متقاضی دریافت ویزای بازنشستگی در این کشور باید به دولت این اطمینان را بدهد که در ماه درآمدی حداقل 2500 تا 3000 یورو برای تامین هزینه های زندگی خود و اعضای خانوادش داشته باشد این میزان درآمد می تواند از دریافت حقوق بازنشستگی، اجاره املاک و سپرده گذاری تامین شود.

داشتن 23000 یورو سپرده نزد بانک برای شما و هر یک از اعضای خانواده تان برای گرفتن ویزای بازنشستگی اتریش لازم است.

 شما با ویزای بازنشستگی در خاک ترکیه خودتان اجازه کار کردن ندارید ولی می توانید کارآفرین یا مالک بیزینسی باشید و همچنین با روش های سرمایه گذاری درآمد داشته باشید.

ابتدا پس از داشتن شرایط لازم به شما و خانواده تان یک سال ویزای موقت داده می شود و پس از گذشت 5 سال از تمدید مجدد ویزا قادر به دریافت ویزای دائم خواهید بود.

سوئیس

 در دید افراد بسیاری سوئیس از محبوب ترین کشور برای مهاجرت در زمان بازنشستگی و پس از سالها فراوان تلاش کار مستمر می باشد. شما با داشتن 55 سال یه راحتی می توانید ویزای بازنشستگی این کشور را دریافت کنید در غیر این صورت و با داشتن سن کمتر باید مالیات زیادی برای دریافت این ویزای به دولت بدهید. ارائه مستندات مبتنی بر داشتن تمکن مالی و بیمه نامه در مراحل اخذ ویزای لازم و ضرروی است.

افراد که با ویزای بازنشستگی در این کشور اقامت دائم می گیرند پس از گذشت 10 سال می توانند برای دریافت ویزای دائم خود اقدام کنند همچنین 2 سال بعد قادر به گرفتن پاسپورت این کشور نیز می باشند.

فرانسه

 فرانسه یکی از پر طرفدار ترین کشورها برای مهاجرت بازنشستگان محسوب می شود برای گرفتن ویزای بازنشستگی در این کشور نیاز به ارائه مدرک زبان ندارید و شما با اثبات داشتن تمکن مالی (40000 یورو برای خودتان و 20000 یورو همسر و 10000یورو هر فرزند زیر18سال) و درآمد معین 4000 یورو قادر به تامین هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده تان هستید می توانید ویزای خود را دریافت کنید. همچنین شما برای دریافت ویزای بازنشستگی در کشور فرانسه نیازمند این هستید که ملکی را در این کشور خریده باشید یا اجاره کنید ولی سکونت دائم در این کشور برای فرد متقاض اجباری نیست و پس از انجام مراحل به فرد متقاضی ویزای موقت یک ساله داده می شود و پس از 5 سال می تواند اقامت دائم دریافت کند.

 

 معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان در سال 2021 پست قبلی
معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان در سال 2021
بهترین شهرهای کانادا برای زندگی پست بعدی
بهترین شهرهای کانادا برای زندگی

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.