در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

بهترین کشورها برای مهاجرت حسابداران و معرفی3 کشور برتر

بهترین کشورها برای مهاجرت حسابداران و معرفی 3 کشور برتر

 

حسابداری جز مشاغل محبوب در سراسر دنیا محسوب می شود به طوریکه هر نوع کسب و کاری بدون استثناء با هر میزان فعالیت و گردش مالی به متخصصین این رشته برای سازمان دهی به اطلاعات مالی نیاز دارند و در کشورهای مختلف فرصت های شغلی زیادی برای این دانش اموختگان و فعالان حسابداری و زیر شاخه های آن وجود دارد در این مطلب به معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت حسابداران می پردازیم شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت کاری حسابداران با مشاوران بهترین موسسات مهاجرتی ایران در ارتباط باشید.

 

کدام کشورها بهترین مقصد برای مهاجرت کاری حسابداران می باشند؟

 

 رشته حسابداری شامل گرایش های مختلف حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، حسابداری هزینه، حسابداری دولتی، حسابداری مالیاتی، حسابداری حقوقی، حسابداری عمومی و حسابرسی می شود.  همچنین مهاجرت کاری و تحصیلی کم هزینه ترین نوع مهاجرت محسوب می شوند و شرایط بسیار مناسب و ویژه ای برای حسابداران در جهت مهاجرت به کشورهایی که مهاجر پذیر هستند وجود دارد. در کشورهای زیادی مانند کانادا، استرالیا، آلمان، آمریکا، اتریش، سوئد، نیوزلند، هلند و اتریش فرصت برای مهاجرت کاری پرستاران و جود دارند و در صدر آن ها آمریکا، کانادا و آلمان قرار دارد.

 

 پر طرفدارترین کشورها برای مهاجرت پرستاران

 

 مهاجرت به کشور آمریکا

 

شرایط موجود در کشور آمریکا باعث می شود افراد زیادی خواهان مهاجرت کاری به این کشور و بهره مندی از زندگی ایده آل باشند. اقتصادی با رشد صعودی و نرخ بیکاری پایین فرصتی خوبی برای دستیابی به موقعیت شغلی بهتر برای فارغ التحصیلان رشته حسابداری در این کشور می باشد.
گرفتن ویزای کاری در ایالات متحده کمی متفاوت تر است و شما بدون داشتن دعوت نامه از یک کار فرما قادر به دریافت ویزای نخواهید بود.

نرخ بیکاری در ایالات متحده آمریکا در سال 2020 در حدود 8.9 درصد می باشد و حقوق دریافتی سالانه یک حسابدار حدود 80 هزار دلار می باشد که با دریافت گواهی CPA میزان حقوق تا 100 هزار دلار نیز افزایش پیدا می کند.

 

 مهاجرت به کشور کانادا

 

کانادا همواره مهم ترین مقصد مهاجرین بوده است و در این کشور شرایط ویژه ای برای زندگی، کار و تحصیل مهاجرین ایجاد شده است هزینه های کم زندگی، بهره مندی از موقعیت های شغلی بسیار خوب و رشد روز افزون در حوزه اقتصاد همه این ها کانادا را از دیگر کشور ها متمایز ساخته است. دولت کانادا با توجه به افزایش چشمگیر فعالیت های اقتصادی در این کشور سالیانه تعداد زیادی از دانشجویان و شاغلین مهاجر در رشته حسابداری را مانند سایر گروه های کاری و تحصیلی را از سراسر دنیا جذب بازار کار خود می کند و برای شروع فعالیت در رشته حسابداری در این کشور نیازمند تسلط کامل بر زبان انگلیسی هستید.

نرخ بیکاری در کشور کانادا 9.7درصد می باشد و حقوق سالیانه حسابداران بر اساس تخصص آن ها حدود 100 تا150 هزار دلار می باشد.

 

مهاجرت به کشور آلمان

 

کشور آلمان از بزرگترین فعالان اقتصادی در قاره اروپا محسوب می شود همچنین این کشور در صنعت نیز دارای جایگاه خاصی می باشد و شرکت های گوناگونی در این کشور فعالیت می کنند و همین امر باعث شده رشته حسابداری و زیر شاخه های آن جز مهم ترین مشاغل مورد نیاز در این کشور داشته باشند. می توانید با گرفتن ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و... در این کشور اقدام به دریافت اقامت دائم کنید که اخذ ویزای کاری هزینه کمتری برای متقاضی دارد. فراموش نکنید که تسلط کامل بر زبان آلمانی یک امر بسیار مهم قبل از مهاجرت به این کشور می باشد.

  نرخ بیکاری در کشور آلمان حدود 4.3 درصد می باشد و حقوق دریافتی سالیانه یک حسابدار حرفه ای حدود 3.5 هزار یورو، دستیار حسابدار 2.8 هزار یورو، مدیر حسابداری 5.7 هزار یورو، تحلیلگر مالی 4.7 هزار یورو، مدیر مالی 7.4 هزار یورو و حسابرس 3.6 هزار یورو می باشدکه تمامی این موارد بر اساس میزان تخصص، سابقه کاری و زمینه ی فعالیت اشخاص تغییر می کند.

 

کشورهای بدون نیاز به ویزا برای ایرانیان در سال 2021 پست قبلی
کشورهای بدون نیاز به ویزا برای ایرانیان در سال 2021
 معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان در سال 2021 پست بعدی
معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان در سال 2021

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.