در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

بهترین کشورها برای مهاجرت در شرایط کرونا در سال 2021

بهترین کشورها برای مهاجرت در شرایط کرونا در سال2021

 

 

در سال های اخیر مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی به ویژه کشورهای اروپایی روز به روز در حال افزایش است و هر شخصی بر اساس هدف خاص خود تحصیل، کار، سرمایه گذاری و... تصمیم به مهاجرت می گیرد در کنار آن عوامل موثری انتخاب را دستخوش تغییراتی قرار می دهد. شما می توانید با کمک مشاوران با تجربه بهترین موسسات مهاجرتی در زمینه انواع مهاجرت به کشورهای خارجی زودتر به هدف خود برسید.

  •  جایگاه علمی در جهان
  •  وضعیت اقتصاد کشور
  •  فرهنگ و آداب و رسوم مردم
  •  طبعیت و شرایط اقلیمی
  •  قوانین و مقررات کشور در مورد مهاجرین
  •  نرخ بیکاری و شرایط بازار کار
  •  هزینه های زندگی و درمانی
  •  امنیت

 

 

 در این میان کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، آلمان، اتریش، استرالیا و... هستند که همواره مقصد مهاجرین بوده اند.

 

آمریکا

 

به جرئت می توان گفت که آمریکا اولین مقصد افرادی که قصد مهاجرت دارند می باشد ولی با قوانین جدید مهاجرتی در این کشور تعداد زیادی از افراد موفق به دریافت اقامت نمی شوند.

ضربه هایی که ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا وارد کرده است و مشاغل زیادی را تعطیل کرده دانشجویان که در خواست ویزای کاری داشتند را نیز دچار مشکلاتی کرده است و در این شرایط بر اساس گزارشی از واشگنتن پست بیش از 60 درصد مردم آمریکا خواستار لغو موقت تمامی مهاجرت ها به این کشور هستند. در نتیجه وضعیت حاکم در آمریکا باعث شده مقصد مناسبی برای مهاجرین ایرانی نباشد. 

 

کانادا

 

کشور کانادا را بعلت داشتن شرایط مناسب برای اخذ ویزای دائم می توان جز بهترین کشورها برای مهاجرت دانست به طور مثال تابعیت خاک باعث شده افراد زیادی برای دریافت شهروندی کانادا اقدام به مهاجرت کنند.
دانشگاه های مونترال، تورنتو و.. واقع در کشور کانادا که دارای برترین سیستم های آموزشی دنیا هستند همچنین در لیست رتبه بندی جهانی، جز بهترین دانشگاه های دنیا قرار دارند.

اقتصادی ثابت و بدون تنش، ثبات سیاسی حاکم در کانادا شرایط ویژه ای برای سرمایه گذاری بی خطر و موفق در این کشور به وجود آورده است.

 تا قبل از شیوع ویروس کرونا دولت کانادا قصد داشت برای پیشرفت اقتصاد بیش از یک میلیون مهاجر را بپذیرد ولی بعد از همه گیری کرونا سفر به این کشور را محدود کرده اند. ولی باز هم با همین شرایط کمبود نیروی مفید برای کار در کشور کانادا وجود دارد و همچنان متقاضی نیروی کار جوان و کارآمد می باشد.

دولت کانادا نیز برای جلوگیری و مهار ویروس کرونا و کمک به دانشجویان بین الملل شرایطی را فراهم کرده اند که آن ها بتوانند در ترم آینده در دوره های آنلاین کالج ها درس خود را ادامه دهند.

 

آلمان

 

کشور آلمان دارای شرایط عالی در زمینه اقتصاد و دارای فرصت های خوب شغلی تخصصی و غیر تخصصی برای شهروندان و مهاجرین می باشد. دولت آلمان با آموزش رایگان فرصت طلایی در اختیار دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کالج ها این کشور را دارند قرار داده است.

پس آپیدمی ویروس کرونا مقامات آلمان محدودیت های زیادی را برای سفر به کشور آلمان اعمال کرده اند و فقط افرادی که در کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شنگن زندگی میکنند اجازه ورود به خاک این کشور را دارند. کشورهای دیگر مانند کشور ایران با سخت گیری های زیادی اجازه سفر دارند.

 

اتریش

 

کشور اتریش جز کشور هایی است که در قوانین مهاجرتی سختگیری زیادی دارد ولی باز هم سالیانه افراد زیادی متقاضی دریافت ویزای این کشور می باشند. آموزش رایگان، امکانات عالی در مورد تحصیل، آرامش و بیزنس های بی خطر و موفق از عواملی است که اتریش را جزء مقاصد مهم مهاجرین قرار داده است.

کشور اتریش مانند کشور آلمان نیز ورود و مهاجرت شهروندان کشور های خارج از اتحادیه اروپا و منطقه شنگن محدود کرده و امکان مهاجرت ایرانیان به این کشور در این دوران وجود ندارد.

 

استرالیا

 

هر شخصی که قصد مهاجرت کاری و تحصیلی دارد قطعا استرالیا را گزینه بسیار مناسبی در میان دیگر کشورها می داند. نرخ پایین بیکاری، امنیت، رفاه اجتماعی و هزینه مناسب برای زندگی و امکانات زیادی که در اختیار شهروندان و مهاجرین قرار دارد علاوه بر آن طبیعت اعجاب انگیز و کم نظیر، استرالیا از بقیه کشورها متمایز کرده و مورد توجه مهاجرین زیادی در سراسر دنیا قرار داده است.

سطح زندگی مردم و میزان درآمد آن ها به گونه ای می باشد که از نظر اقتصادی هیچ مشکلی ندارند ولی این موضوع نیز وجود دارد که تحصیل در کشور استرالیا هزینه زیادی دارد.

با توجه به اینکه دولت استرالیا برنامه های زیادی برای جذب مهاجرین داشتند ولی شیوع بیماری کرونا همه آن ها را تغییر داد به گونه ای که حتی با اینکه کشور استرالیا در کنترل کرونا موفق بوده باز هم مرزهای این کشور بر روی کشورهای دیگر و مهاجرین بسته است.

 

با توجه به شرایط نابسمان اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا، پیدا کردن یک مقصد مناسب برای مهاجرت همواره دغدغه افرادی که قصد ترک کشور را دارند می باشد.

 

ارزان ترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری پست قبلی
ارزان ترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
کشورهای بدون نیاز به ویزا برای ایرانیان در سال 2021 پست بعدی
کشورهای بدون نیاز به ویزا برای ایرانیان در سال 2021

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.