در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

ارزان ترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

ارزان ترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

ارزان ترین کشورها برای مهاجرت برای ایرانیان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در این کشورها برای گرفتن اقامت به چه روش هایی صورت می گیرد؟

آیا کشورهایی که با هزینه ی کمتر سرمایه گذاری در آن ها می توان اقامت گرفت، مقصد های مناسبی برای مهاجرت می باشند؟

 

 

 با توجه به شرایط بد اقتصادی موجود، سرمایه گذاری امن و مطمن در کشورهای خارجی و به دنبال آن گرفتن اقامت از کشور مقصد جز مسائل مهمی است که مورد توجه تمام کسانی که قصد مهاجرت دارند می باشد که در کنار بهره مندی از مزایا سرمایه گذاری بتوانند به راحتی و در مدتی کوتاه برای خود و اعضای خانواده شان اقامت بگیرند دقت کنید که یک انتخاب اشتباه و خطا های رایج در پروسه ی مهاجرت می تواند مشکلات فراوانی ایجاد کند که گاهی در بعضی از موارد غیر قابل حل می باشند و این دلیل مهمی برای کمک گرفتن از مشاوران موسسات مهاجرتی مجاز در زمینه مهاجرت می باشد.

در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که در هر کشور فرصت های سرمایه گذاری که سود بیشتری نصیب سرمایه گذار می شود کدام است و همچنین هر کشور روش های خاصی برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری قرار داده است که شامل خرید ملک، کار آفرینی، ثبت شرکت، خرید اوراق قرضه و اوراق بها دار، داشتن تمکن مالی یا حتی کمک به موسسات خیریه می شود که شما با توجه به وضعیت خود و تطبیق آن با کشور مورد نظرتان می توانید یک انتخاب درست انجام دهید.

در این میان افرادی زیادی وجود دارند که به دنبال پیدا کردن کشورهایی هستند که سرمایه گذاری در آن ها با بودجه کمتری امکان پذیر می باشد. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی شرایط چند کشور که در لیست ارزان ترین کشورها برای کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری قرار دارند بپردازیم.

 

ترکیه

 

 جزء مقرون به صرفه ترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان محسوب می شود و با داشتن سرمایه اندک با روش های ثبت شرکت، سپرده گذاری در بانک، تمکن مالی، کار آفرینی و خرید ملک که رایج ترین روشی می باشد که می توانید اقامت و پاسپورت این کشور که امکان سفر به بسیاری از کشورهای جهان را دارد دریافت کنید.

 

  • ثبت یک شرکت برای اخذ اقامت در ترکیه در حدود 4000 دلار هزینه دارد که بعد 5 سال شما می توانید شهروندی ترکیه را بگیرید و همچنین اگر قصد مهاجرت به کشورهای پیشرفته دنیا مثل امریکا را داشته باشید شهروندی ترکیه کمک زیادی به شما می کند.

 

  • با هزینه 250 هزار دلار می توانید یک ملک خریداری کنید و به راحتی در مدت زمان 3 سال اقامت بگیرید.

 

گرجستان

 

افرادی که قصد مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور گرجستان را دارند می توانند از راه های مختلف با توجه به میزان سرمایه مورد نظر برای خود و همسرشان به همراه فرزندان زیر 18 سال خود اخذ اقامت موقت یا دائم کنند.

 

  • با ثبت شرکت و سرمایه گذاری 2000 یورو تا 4000 یورو برای خود و اعضای خانواده خود اقامت و پاسپورت این کشور را بگیرند.

 

  • با خرید یک ملک به ارزش 35000 یورو می توانند اقامت یک ساله بگیرند و همچنین پس از 5 سال موفق به دریافت اقامت دائم می شوند.  

 

  •  در روش دیگری متقاضیان می توانند با خرید اوراق قرضه دولتی و اوراق بهادار به ارزش 30000 یورو تا 50000 یوریو اقامت این کشور را دریافت کنند.

 

لهستان

 

ثبات و پایداری اقتصادی، مالیات کم و هزینه های پایین زندگی، فرصت های زیاد سرمایه گذاری که محدودیتی برای سرمایه گذاران وجود ندارد و با هر میزان سرمایه می توانند بیزینس خود را شروع کنند همه این موارد باعث شده تا مهاجرین زیادی این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند و دولت لهستان شرایطی را برای افراد خارجی قرار داده که از طریق روش های سرمایه گذاری مانند ثبت شرکت، خرید ملک، خرید اوراق قرضه دولتی و شروع یک کسب و کار اقامت بگیرند.

 

  • حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت یک شرکت در لهستان 15000 یورو می باشد که 5 ماه بعد از ثبت شرکت به متقاضی به طور آزمایشی اقامت یک ساله داده می شود همین طور بعد از 4 سال پس از بررسی و تایید فعالیت شرکت به اقامت دائم تبدیل می شود.

 

  •  به واسطه خرید یک ملک در لهستان می توانید اقامت موقت در آن کشور بگیرید.

 

لهستان جز کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که با داشتن اقامت این کشور سفر به کشورهای حوزه شنگن به راحتی برای شما امکان پذیر می باشد.  

 

 

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان در سال 2021 پست قبلی
بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان در سال 2021
بهترین کشورها برای مهاجرت در شرایط کرونا در سال 2021 پست بعدی
بهترین کشورها برای مهاجرت در شرایط کرونا در سال 2021

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.