در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

بهترین کشورها برای مهاجرت مسلمانان

بهترین کشورها برای مهاجرت مسلمانان

 

مهاجرت و مسائل و مشکلات که در پیرامون آن به وجود می آید که در تمامی جوامع به کرارات دیده می شود از مباحث مهم و تامل برانگیز در دنیای امروز است. هر فردی بنا به اهدافش که می تواند تحصیل، سرمایه گذاری، کار و....باشد با توجه به سبک زندگی و حتی باور ها و اعتقادات که دارد کشوری را برای مهاجرت انتخاب می کند. البته گاهی اوقات انسان ها تحت تاثیر عواملی مانند جنگ و ناامنی مجبور به مهاجرت اجباری می شوند. شما قبل از اینکه یک کشور را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت انتخاب کنید می توانید با کمک مشاوران بهترین موسسات مهاجرتی که با آنالیز دقیق و تخصصی همچنین تطبیق شرایط و قوانین وجود در آن کشور با معیارهای شخصی شما این امکان را برای شما فراهم می آورند که در مدتی کوتاه به هدف خود برسید.

 

چه کشورهایی برای مهاجرت مسلمانان بهتر است؟       

 

در کشورهایی که مسلمانان در اقلیت نیستند قطعا مکان های مناسب تری برای زندگی یک فرد مسلمان می باشند.

  • عمان
  • عربستان سعودی
  • مالزی
  • مالدیو
  • مراکش
  • اندونزی
  • اردن
  • ترکیه
  • امارات متحده عربی
  • قطر

 

وضعیت مسلمانان در اروپا و آمریکا

 

با توجه به گسترش روز افزون شمار مسلمان در قاره اروپا و آمریکا باز هم نژاد پرستی، تفکرات ضد اسلام و حجاب در بعضی از کشورها شرایط زندگی مسلمانان را سخت کرده است.

دیوان دادگستری اروپا این حق را به کار فرمایان داده که می توانند حجاب را برای کارمندان خود ممنوع کنند. طبق قوانین ضد حجاب جدید در کشور فرانسه، زنان و دختران مسلمان حق استفاده از حجاب در مکان های عمومی، مدارس، دانشگاه ها و... را ندارند و همینطور مجلس آلمان حجاب را برای کارمندان دولت و پلیس ممنوع کرده است.

با اینکه اسلام دینی شناخته شده برای مردم در ایالات متحده آمریکا می باشد ولی هم اکنون نیز تعداد بیشماری از مسلمانان در کشور آمریکا از نژاد پرستی و تبعیض رنج می برند.

 

تنها کشور مسلمان اروپا را بشناسید!

 

 

کشور آلبانی با تمدنی کهن و اصیل در شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا و در ناحیه مدیترانه قرار گرفته است. مساحت این کشور 28748 کیلومترمربع می باشد و در حدود 3 میلیون نفر جمعیت دارد. اقتصاد کشور آلبانی بیشتر بر پایه محصولات کشاورزی و صادرات فلز کروم قرار دارد و تعداد زیادی از نیروی کار این کشور در بخش ها مشغول به کاراند.

نرخ بیکاری در کشور آلبانی 13 درصد می باشد و همچین تقریبا یک سوم نیروی کار در این کشور را مهاجرین تشکیل داده اند.

60 درصد مردم این کشور را مسلمان تشکیل می دهند که 57 درصد آن ها سنی و بقیه بکتاشی هستند و در این کشور مسلمانان به راحتی در کنار دیگر مذاهب زندگی می کنند.

 شما با داشتن ویزای شینگن چند بار ورود کشور آمریکا یا کانادا می توانید تا 3 ماه در خاک آلبانی اقامت داشته باشید. مهاجرت تحصیلی به این کشور نیز به دلیل اجازه کار همزمان با تحصیل و هزینه های پایین زندگی فرصت بسیار خوبی برای افرادی که قصد مهاجرت و تحصیل در یک کشور اروپایی مسلمان را دارند می باشد.

بهترین کشور ها برای مهاجرت پرستاران در سال 2021 پست قبلی
بهترین کشور ها برای مهاجرت پرستاران در سال 2021
بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان در سال 2021 پست بعدی
بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان در سال 2021

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.