در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پرستاران در سال 2021

بهترین کشورها برای مهاجرت پرستاران در سال 2021

 

کدام کشورها بهترین مقصد برای مهاجرت پرستاران می باشند؟

در کدام کشورها فرصت های شغلی بیشتری برای پرستاران وجود دارد؟

درآمد پرستاران در کشورهای مختلف چقدر است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات در زمینه مهاجرت پرستاران می توانید از مشاوران کار آزموده بهترین موسسات مهاجرتی ایران کمک بگیرید.

کمبود پرستاران در بخش های درمانی فقط در کشورهای در حال توسعه وجود ندارد بلکه حتی در کشورهای پیشرفته دنیا نیز این مشکل به وضوح حس می شود به طوری که در ایالات متحده در دو دهه اخیر استخدام پرستاران بیش از 40 درصد افزایش پیدا کرده و حتی کشور کانادا در 10 سال آینده به 120 هزار نیروی پرستار نیاز دارد. همچنین در شرایطی که دنیا درگیر کرونا ویروس می باشد و مشکلات فراوانی را برای جامعه و مردم ایجاد کرده است کمبود پرستاران در بیمارستان ها و کلینیک ها که نقش مهمی در مراقبت از بیماران دارند یک چالش مهم در بخش درمانی هر کشور محسوب می شود و همچنین فرصت خوبی برای پرستارانی که قصد مهاجرت دارند می باشد.

موقعیت های شغلی بهتر نسبت به وضعیت فعلی، میزان درآمد بالاتر و استفاده از حداکثر امکانات رفاهی در کشورهای پیشرفته همه این موارد باعث می شود یک پرستار قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را داشته باشد.

 

بهترین کشورها برای مهاجرت پرستاران

 

 

  • ایالات متحده آمریکا 
  • استرالیا
  • کانادا
  • لوکزامبورگ
  • ایرلند
  • نروژ
  • دانمارک
  • آلمان
  • نیوزلند
  • انگلستان

 

درآمد سالیانه پرستاران در بهترین کشورهای دنیا

 

 

ایالات متحده آمریکا حدود 74 تا 125 هزار دلار
لوکزامبورگ حدود 60 تا 125 هزار دلار
انگلستان حدود 30 تا 43 هزار دلار
آلمان  حدود 64 هزار دلار
کانادا حدود 48 تا 120 هزار دلار
استرالیا حدود 28 تا 60 هزار دلار
نیوزلند حدود 35 تا 55 هزار دلار
نروژ   حدود 50 تا 100 هزار دلار
ایرلند   حدود 34 تا 64 هزار دلار
دانمارک حدود 38 تا 54 هزار دلار

 

 

کشورهایی با فرصت های شغلی بیشتر برای پرستاران

 

کانادا

 

 

اقتصاد قدرتمند، درآمد های بالا، شرایط زندگی مطلوب و بهره مندی از بیشترین امکانات رفاهی در کانادا این کشور را در میان مهم ترین مقاصد برای افرادی که قصد به مهاجرت دارند قرار داده است.

برای مهاجرت کاری به کانادا ابتدا باید برای دریافت مجوز کار از سازمان ارزیابی مدارک پرستاری (NNAS) اقدام کنید.

 در این کشور با توجه به کمبود نیروی مفید کار موقعیت خوبی برای پرستاران مهاجر می باشد. یک پرستار در این کشور می تواند در بیمارستان ها و مراکز ارائه خدمات پرستاری و تحیقیاتی مشغول به کار شود.

حقوق دریافتی هر فرد برحسب میزان تحصیلات و شرایط کاری، تخصص و تجربه که دارد تعیین می شود همین طور پرستاران در شهرهای مختلف نیز حقوق متفاوتی دریافت می کنند و کمترین میزان حقوق دریافتی سالیانه پرستاران در این کشور 48 هزار دلار و بیشترین مقدار 120 هزار دلار می باشد.

 

ایالات متحده آمریکا

 

 

 

با توجه به اینکه ایالات متحده آمریکا سالیانه تعداد زیادی از پرستاران مبتدی و با تجربه را جذب سیستم درمانی خود می کند فرصت های شغلی بسیاری در این کشور برای پرستاران ایجاد شده است.

شما با داشتن یک پیشنهاد کاری توسط بیمارستان ها یا مراکز درمانی در این کشور می توانید به راحتی مشغول به کار شوید.

 درآمد پرستاران در این کشور بسیار خوب است و میزان دریافتی حقوق پرستاران در آمریکا بر حسب تخصص و سابقه کاری افراد بین 74 تا 125 هزار دلار تعیین شده است.

 

دانمارک

 

 

 

دانمارک جز کشورهای توسعه یافته است و سیستم درمانی در این کشور کیفیت بالایی دارد همچنین پرستاران نیز از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و سالیانه پرستاران زیادی برای کسب موقعیت های شغلی بهتر و درآمد بیشتر و.. به این کشور مهاجرت می کنند.

برای دریافت ویزای کاری باید ابتدا مدارک خود را برای معادل سازی به طور کامل برای دولت دانمارک بفرستید و در صورت تایید برای مصاحبه حضوری فراخوانده می شوید.

فرد متقاضی در صورت تسلط بر زبان رسمی کشور دانمارک می تواند پس از دریافت ویزا کسب و کار خود را شروع کند ولی در غیر اینصورت به شما اجازه می دهند به مدت 3 سال در دوره های زبان دانمارکی شرکت کنید و پس از قبولی وارد بازار کار می شوید.

با توجه به اینکه هزینه های معمول زندگی در این کشور بالا می باشد باز هم با توجه به میزان درآمدها، افراد از سطح رفاهی بالایی برخوداراند و میزان درآمد یک پرستار در این کشور حدود 38 تا 54 هزار دلار سالیانه می باشد.

بهترین کشورها برای تحصیل سال 2021 پست قبلی
بهترین کشورها برای تحصیل سال 2021
بهترین کشورها برای مهاجرت مسلمانان پست بعدی
بهترین کشورها برای مهاجرت مسلمانان

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.