در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

بهترین آژانس های مسافرتی ایران و ترکیه

دفاتر خدمات مسافرتی از اجزای صنعت گردشگری هستند كه به عنوان كانال توزيع در اين صنعت ايفای نقش می كنند. در واقع اين دفاتر حلقه واسط برای ارتباط مصرف كنندگان و تأمين کنندگان می باشند محصول نهایی دفاتر خدمات گردشگر شامل حمل و نقل، اقامت و غيره می باشد و مسافران با توجه به نياز خود يكی از محصولات يا همه محصولات را به صورت تورهای مسافرتی، خريداری می نمايند.

 
براي اين كه دفاتر خدمات مسافرتی بر ارزش تجربه های حاصل از سفر گردشگران بيفزايند، بايد درباره انواع هتل ها، خطوط هواپيمایی و ساير اجزای تشكيل دهنده سفر مانند قيمت و برنامه ها، اطلاعات لازم را ارائه دهند. اين دفاتر همانند متخصصی عمل می كنند كه در راه تحقيق و جمع آوری حجم زيادی اطلاعات مناسب و معتبر (در كمترين زمان) به گردشگر كمک می نمايند.

آژانس های مسافرتی در تمام روش های دیجیتالی و فیزیکی مهمترین بخش تجاری گردشگری هستند. اگرچه آژانس های مسافرتی از پیشرفت تکنولوژیکی برخوردار نیستند و موظف به تکامل بیشتر و کارآیی مسافران هستند، اما آنها یک وسیله اجباری مشاوره هنگام مسافرت هستند. این شرکت ها به عنوان یک واسطه بین مشتری و برخی از ارائه دهندگان سفر عمل می کنند، هدف اصلی آنها مشاوره به مسافران و مدیریت فروش محصولات و خدمات گردشگری است.

اولین آژانس های گردشگری-مسافرتی

یک شرکت انگلیسی در سال ۱۸۵۹ میلادی، قدیمی ترین آژانس مسافرتی در جهان و توماس کوک یکی از برجسته ترین پیشگامان آن برای برنامه ریزی خود برای سفرهای گروه های مذهبی از سال ۱۸۴۱ میلادی است. در هر صورت، آژانس های مسافرتی به ویژه از دهه ۱۹۲۰ با توسعه هواپیمایی تجاری توسعه یافتند.
عبارت آژانس مسافرتی از زمان ظهور شرکت های اولیه امروزه بیشتر به عنوان یک تور گردان شناخته می شود، معنای خود را تغییر داده است.

تفاوت در این است که مجریان تور، برنامه های سفر خود را به روشی کاملا بسته ارائه می دهند، در حالی که آژانس ها ترجیح می دهند تا جایی که ممکن است به مشتری خم شوند و خدمات خود را از جمله بیشترین تعداد تور گرداننده ممکن بگیرند. آژانس های مسافرتی به ویژه برای قرارداد سفرهای چند روزه به خارج از کشور بسیار مفید هستند، زیرا کار با شرکت های خارجی را تسهیل می کنند و مشکلات ناشی از اسکان و راهنمای گردشگری را حل می کنند.

تورهای گردشگری

توصيه و پيشنهادات اين دفاتر در مورد مقصدها، جاذبه ها، حمل و نقل، اقامتگاه وسرگرمي ها می تواند بر رضايت گردشگران از سفر و بر سطح تقاضا اثر گذار باشد و در مسافران هفت نقش ايفا می كنند كه شامل: ايجاد انگيزه، اطلاع رسانی، ذخيره جا، برنامه ريزی، هماهنگی و حمايت كردن است. 

تورهای مسافرتی، بخش اساسی از صنعت گردشگری جهان محسوب می شوند. امروزه، فروش تور بيانگر ۵۰ درصد از كليه فروشهای سفرهای تفريحی و ۳۵ درصد از درآمد همه دفاتر را به خود اختصاص می دهد.


طبق يک دسته بندی از نظر ميزان ارائه خدمات، دو نوع تور وجود دارد: تورهای ساده (شامل اقامتگاه و حمل و نقل) و تورهای همه جانبه كه شامل تمامی فعاليت های زمينی (مثل جا به جایی، غذا، گشت و سرگرمی می شود و به قيمت كلی به فروش می رسد.

انواع تورهای مسافرتی

تورهای مسافرتی همه جانبه شامل چند دسته می باشند از جمله:
 تور مستقل: برای مشتريانی طراحی شده كه تمايل دارند مستقل سفر كنند. اكثر اين تورها شامل هزينه حمل و نقل، اقامتگاه و يا جا به جایی از فرودگاه و يا پايانه های مسافرتی است.  

 تور با خدمات نمايندگی: يک نوع تور است كه از خدمات يک نمايندگی در هر مقصد استفاده می كند. نمايندگی تور هر روز در ز مقرر جهت ارائه توصيه های سفر و كمك در دسترس است.

تور به همراه راهنما: اين نوع تورها شامل خدمات مدير تور و يا راهنمای با صلاحيت است. مسافران در گروه های مديريت شده سفر می كنند و ممكن است در كل برنامه سفر و يا بخشی از آن توسط راهنما همراهی شوند. 

تورهای داخلی: متقاضيان تورهای داخلي شهروندان مقيم داخل كشور هستند كه از مقصدهای مختلف درون كشور بازديد می کنند. اين تورها معمولاً به صورت نيم روزی، يك روزی، تا حداكثر دو هفت برنامه ريزی می شوند. 


تورهای خروجی: به انواعی از تور اطلاق می شود كه در آن افراد مقيم كشور به خارج از مرزهای كشور سفر می كنند اين تورها عمدتاً در هنگام تعطيلات عيد، سه ماه تابستان و يا وقايع خاصی نظير مسابقات ورزشي برگزار می شوند.

نکات مهم برای خرید تورهای مسافرتی

۱. يك بسته تور كامل به عنوان سفری برنامه ريزی شده با پرداخت پيشاپيش قيمت، كه تمامی حمل و نقل تجاری، محل اقامت، غذا و ديدار از چشم اندازهای طبيعی را پوشش می دهد، تعريف می شود. به طور كلی، مناسب بودن و به صرفه بودن قيمت آن مهمترين دليل خريد يک تور در خصوص انتخاب سفر می باشد.


۲. محصول گردشگری متشكل از مواردی از قبيل مكان، خدمات و بر حسب ضرورت، محصولات قابل لمسی از قبيل حمل رايگان چمدان و ... می باشد. علاوه بر موارد فوق ويژگی های جمعيت شناختی مسافران در انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی تاثيرگذار می باشد. برای مثال شواهد فيزیکی دفاتر خدمات مسافرتی و ارزش برای خريدار برا خانمها مهم تر از آقايان است. 


۳. تحقيقي نيز بر اهميت سطح تحصيلات مصرف کننده و خريد خدمات  می تواند متمايز از خريد كالاهای مصرفی در نظر گرفته شده است. هنگامی که مصرف كنندگان جهت ارضای نياز خود، تصميم به خريد خدمت می گيرند، اغلب وارد فرایند پيچيدگی هایی از خريد می شوند. اين فرايند از ۳ مرحله مجزا تشكيل شده است. مرحله پيش از خريد، مرحله رويارويي خدمت و مرحله پس از خرید که كه هر كدام شامل چندين گام است.

انواع خدمات گردشگری ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی

بیشتر آژانس های مسافرتی فقط بلیط هواپیما یا قطار نمی فروشند. خدمات آنها متفاوت است و بسیاری از آنها بسته های سفر دریایی بیشتری نسبت به بلیط هواپیما و همچنین خدمات مربوط به هتل می فروشند. اکثر آژانس های مسافرتی همچنین اجاره اتومبیل را برای مشتریان خود انجام می دهند یا در سازماندهی سفرهای گروهی به مقصد مختلف تمرکز می کنند.

برای این کار، آنها با شرکتهای هواپیمایی معمولی کار می کنند، اگرچه در بسیاری از موارد این کار را با خطوط هوایی چارتر انجام می دهند. بسیاری از آژانس های مسافرتی منحصراً نماینده گروه کوچکی از تأمین کنندگان هستند: خطوط هوایی، خطوط مسافرتی و شرکت های اجاره اتومبیل، به همین دلیل آرم این شرکت ها اغلب در ویترین دفاتر آژانس نشان داده می شود.

برخی از آژانس های مسافرتی خدمات صرافی ارائه می دهند. در اکثر آژانس ها، تورهایی نیز می توانند ارائه شوند، عمدتاً در مقاصد تجاری بیشتر، بسته به مقصدی که می توانند با نقل و انتقالات شامل مشتری که از راحتی هتل، غذا و نوشیدنی خود خارج می شود.

گردشگری به طور کلی از تمام معنا کلمه ای است که شما می توانید گزینه های سفر را برای همه سلیقه ها و بودجه  ها پیدا کنید. تأکید بر پیشنهادات شرکتهای هواپیمایی ارزان قیمت که تحرک مسافران فصلی در تعطیلات و فصل منظم را تسهیل می کنند.

از جمله این خدمات و سرویس دهی های این آژانس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محل اقامت: آژانس های مسافرتی مسافران را در بسته های توریستی خود اقامتگاه ارائه می دهند. در این سرویس می توان هتل ها، مسافرخانه ها و خانه های مشترک را پیدا کرد.


حمل و نقل: آژانس های مسافرتی معمولاً ترانسفرهای خود را به فرودگاه یا از ترمینال ها به هتل ترتیب می دهند. علاوه بر بلیط هواپیما، آژانس های مسافرتی آموزش می بینند تا وسایل حمل و نقل دیگر، دریایی، ریلی یا زمینی را به دست آورند.


نقل و انتقالات: بسیاری از اوقات گردشگر با مقصدی که از آن بازدید می کند آشنایی کامل ندارد، بنابراین داشتن اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات در داخل آن ضروری است. آژانس های مسافرتی معمولاً جا به جایی در داخل شهر را انجام می دهند، مثلاً فاصله ی هتل و فرودگاه.


غذا: ممکن است وعده های غذایی در محل اقامت گنجانده شود، در غیر این صورت آژانس های مسافرتی ممکن است با برخی از رستوران ها ارتباط برقرار کنند تا گزینه ای انحصاری به گردشگران را ارائه دهند.


کرایه اتومبیل: آژانس های مسافرتی می توانند اجاره اتومبیل، وانت یا هر وسیله نقلیه دیگری را که مسافر درخواست می کند، از قبل مدیریت کنند.


مدارهای گردشگری: آژانس های مسافرتی ممکن است به گردشگران گشت و گذارهای اضافی ارائه دهند تا در برنامه سفر خود گنجانده شوند. مدارهای گردشگری معمولاً مقاصد جدا شده از نظر جغرافیایی را به هم متصل می کنند اما در همان مکان شروع و پایان می یابند و حرکت آنها به طور منظم انجام می شود که تهیه بسته سفر را تسهیل می کند.

همانطور که ذکر کردیم، آژانس های مسافرتی، محصولات و خدمات مختلف گردشگری را همیشه با هدف ارائه خدماتی متناسب با خواسته های مشتری ارائه می دهند.

تاثیر اینترنت بر این گونه آژانس ها

با ظهور دسترسی عمومی به اینترنت، بسیاری از شرکت های هواپیمایی و دیگر شرکت های مسافرتی شروع به فروش مستقیم بلیط به مسافران کردند. در نتیجه، شرکت های هواپیمایی دیگر نیازی به پرداخت کمیسیون آژانس مسافرتی برای هر بلیط فروخته شده نداشتند. از سال ۱۳۷۶ آژانس های مسافرتی به تدریج مجبور به سازگاری با کاهش هزینه شدند.

پیشرفت اینترنت باعث شده است که آژانس های مسافرتی خدمات خودکارتری را از طریق یک صفحه وب انجام دهند، نه تنها با اطلاعات دقیق در مورد بسته های توریستی یا خدماتی که می توانند به مردم ارائه دهند، بلکه همچنین امکان رزرو را دارند. برخی از وب سایت های مسافرتی به بازدیدکنندگان این امکان را می دهند که نرخ چندین شرکت هواپیمایی و پروازی را به صورت رایگان مقایسه کنند. آنها اغلب به بازدیدکنندگان این امکان را می دهند تا بسته های مسافرتی را بر اساس خدمات، قیمت یا مجاورت با یک شهر یا مکان اصلی مرتب کنند.

خرید به صورت آنلاین

دلایل انتخاب آژانس آنلاین بسیار زیاد است، دسترسی و نتیجه تقریباً فوری، زیرا تا زمانی که رایانه یا تلفن همراه با اتصال به اینترنت در دسترس باشد، می توان سفر یا هتل را رزرو کرد و همه ی اینها علاوه بر این قیمت های پایین در مقایسه با آژانس های سنتی بسیار راحت تر است. زیرا در یک آژانس آنلاین هزینه عملیاتی تقریباً صفر است. علاوه بر این، کاربر تمام پیشنهادات موجود را در نوک انگشتان خود دارد و بنابراین پیشنهادی را انتخاب می کند که بهترین مزایا را برای او به همراه داشته باشد.

تنوع در روش های پرداخت دلیل دیگری برای محبوبیت آژانس های مسافرتی آنلاین است. کارت های اعتباری یا نقدی، پرداخت اقساطی، پرداخت با کیف پول مجازی و مزیت ارائه شده توسط اکثر شرکت های هواپیمایی از امتیازات جمع شده، عضویت در برنامه ها و تخفیف به این موارد اضافه شده است و در پایان می توان به آزادی در هنگام انتخاب اشاره کرد، زیرا صرف نظر از ارائه خدمات آن آژانس مسافرتی فقط به عهده خریدار است و در این صورت هیچ زیانی به دو طرف این معامله وارد نمی شود. 

یک سفر به یادماندنی

برای داشتن یک سفر به یادماندنی، نکات مهم و ریزی وجود دارد که هرچند به ظاهر کوچک باشند در راحتی یک سفر تاثیر زیادی می گذارند. خوش خلقی و خوش مسافرت بودن می تواند یک خاطره خوب از آن سفر را برای شما در ذهنتان باقی بگذارد چرا که وقتی در لحظه زندگی کنید و از آن لحظه ی خود لذت ببرید، به خوبی سفر خوشی را برای خود رقم زده اید.

بعد از این اینها برخورداری تورمسافرتی شما از تمام امکانات و خدمات و سرویس دهی های لازم در ایجاد مسافرت دلپذیر حائز اهمیت است. بنابراین دقت به نوع تورمسافرتی، هزینه ها و خدمات آن، مدت زمان مسافرت، علت سفر شما، مقصد سفر، سابقه آژانس مسافرتی، سرویس دهی های آن و ... در سفر به یادماندنی موثر است.

برای فراهم کردن سفری دلنشین برای شما لیست بهترین و معتبرترین آژانس های مسافرتی را برای شما آورده ایم ولی ابتدا قصد معرفی یکی از بهترین و معتبرترین آژانس گردشگری را داریم.

با ما همراه باشید ...

 

" آژانس مسافرتی علی بابا "

آژانس مسافرتی علی بابا یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای جستجو، خرید و استرداد تور در کامل‌ترین سایت رزرو تورهای داخلی و خارجی است. همینطور دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته می باشد و در هر لحظه از شبانه‌روز؛ از صفر تا صد سفر، شما را پشتیبانی خواهند کرد. علاوه بر همه ی این خدمات دارای قیمت رقابتی همراه با تضمین کمترین قیمت نسبت به کل بازار می باشد چرا که علی‌بابا بهترین قیمت برای تور انتخابی‌تان را نسبت به کل بازار تضمین‌ می‌کند.

 

دو آژانس گردشگری و مسافرتی ایرانی مستقر در ترکیه با سابقه ی چند سال فعالیت در این زمینه، با وجود کارشناسانی با تجربه آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به تمامی افرادی که قصد سفر،خرید خانه یا خودرو،ثبت شرکت،بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از ایران به ترکیه و بالعکس،رزرو هتل و ... در کشور ترکیه هستند.

امکان استفاده از خدمات این دو آژانس مسافرتی گردشگری بصورت تلفنی،سایت و اپلیکیشن های اندروید و آی او اس آنها فراهم است.

برای ورود به سایت های این آژانسها روی نام هر آژانس کلیک کنید :

 

 آژانس مسافرتی و گردشگری راحل گشت 

آژانس مسافرتی گردشگری راحل گشت

فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی سیستمی و چارتری،اتوبوس،هتل های داخلی و خارجی،ویزا،تورهای داخلی و خارجی از خدمات این آژانس میباشد.

شماره های تماس:

00905357447928

00905392237928

 

آژانس مسافرتی و گردشگری رفاه گشت ایران 

رفاه گشت ایران با تجربه ۶ ساله در حوزه خدمات مسافرتی و گردشگری و باتوجه به نیاز مخاطب به استفاده از خدمات مسافرتی و گردشگری در بستری امن، سریع و در دسترس همگان، امکان خرید بلیت هواپیما سیستمی و چارتری در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی، بلیت اتوبوس، رزرو هتل های داخلی و خارجی، رزرو اقامتگاه ها،رزرو تورهای داخلی و خارجی، دریافت ویزای کشورهای مختلف و هر آنچه که نیاز دارید فراهم کرده است.


شماره های تماس:

14 606 14 919 0098
68 84 299 910 0098
97 99 919 536 0090
 29 89 42 28 021

" آژانس مسافرتی توکلی "
 با بیش از ۲۷ سال تجربه در اجرای تورهای نمایشگاهی، پکیج های ویژه و سابقه‌ای درخشان در صنعت گردشگری توانسته است خودش را جزء خوش نام‌ترین و حرفه‌ای‌ترین آژانس‌های گردشگری کشور در شهر تهران کند.
آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان برزیل، ساختمان فلاح، پلاک۵۵، طبقه ۱
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۲۰۸۸۷۲


" آژانس مسافرتی جهان سیر "
به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز در نظر دارد تا به ارائه انواع خدمات در حوزه تور و گردشگری بپردازد.
آدرس: تهران، خیابان وصال، بین بزرگمهر و طالقانی، نبش کوچه شمس
تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۴۱۴۶۲۲


" آژانس مسافرتی کرانه شفق "
 با بهره‌گیری از به روزترین تکنولوژی‌ها و کادر متخصص و مجرب خود، این امکان را برای شما در شهر قم فراهم کرده تا بتوانید به راحتی ارزانترین بلیط هواپیما در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی از جمله بلیط های سیستمی و بلیط های چارتری را در کمتر از چند دقیقه خریداری نمایید.
آدرس: قم، بلوار صدوقی، نبش صدوقی ۱۴
تلفن تماس: ۰۲۵۳۲۹۱۰۴۵۴


"آژانس مسافرتی عصر پارسه گشت "
از شناخته ‌شده‌ترین آژانس های شهر تهران محسوب می‌شود که با کادری مجرب در زمینه گردشگری فعالیت می‌کند. اگر می‌خواهید سفری به‌ یادماندنی و لحظاتی متفاوت داشته باشید، می‌توانید روی این آژانس حساب باز کنید.
آدرس: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، نبش خیابان بهشهر، پلاک ۱۴۵، طبقه همکف
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۴۱۴۰۶


" آژانس مسافرتی فرود اصفهان "
یکی از آژانس‌های به نام و معتبری است که با عمده فروش خدمات گردشگری ایران، علاءالدین تراول همکاری در فروش دارد. این شرکت در سال ۱۳۷۴ افتتاح شد که بیش از ۲۰ سال در این صنعت مشغول به فعالیت است.
آدرس: اصفهان، خیابان توحید، حدفاصل خیابان مهرداد و شریعتی، رو به روی بانک سامان، مجتمع گلدیس
شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۹۱۳۷۰


"آژانس مسافرتی ستاره برج سفید "
يکی از آژانس های خوش نام و حرفه ای در حوزه گردشگری است. آژانس هواپيمایی برج سفید در زمينه خدمات مسافرتی برنامه‌های جادویی دارد.
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، برج سفید طبقه اول، پلاک ۲۱
تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۵۵۳۹۶۱

 

دفترهای آژانس های مسافرت هوایی، يكی از زیر ساخت های اساسی برای توسعه گردشگری محسوب می شوند و ميزان عملكرد آنها بیانگر وضعيت توسعه گردشگری و خدمات وابسته به آن در هر جامعـه است.

بر این اساس، ما در کنار معرفی چند آژانس مسافرتی،
لیست آژانس های مسافرتی تهران را در قالب یک فایل اکسل با وجود ۱۳۱۹ آژانس مسافرتی همراه با ذکر نام و آدرس و شماره تماس قرار داده ایم و شما می توانید با مراجعه به آن، خدمات و آژانس مورد نظر خود را بیابید.

دانلود لیست آژانسهای مسافرتی گردشگری تهران


------------------------------------------------------------------------------

این مطلب را از دست ندهید...

بهترین موسسات مهاجرتی در ایران 

بهترین و معتبرترین سایتهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران پست قبلی
بهترین و معتبرترین سایتهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران
معرفی پنج اپلیکیشن نیازمندی و ثبت آگهی برای اندروید و ios پست بعدی
معرفی پنج اپلیکیشن نیازمندی و ثبت آگهی برای اندروید و ios

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.