در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

اعلام قسط ۱۰میلیونی نهضت ملی مسکن؛ مردم چطور ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون قسط بدهند؟ خطای مدیر یا تصمیم جدید؟

  • یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
  • 116 بازدید
  • خبرها


اعلام قسط ۱۰میلیونی نهضت ملی مسکن؛ مردم چطور ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون قسط بدهند؟ خطای مدیر یا تصمیم جدید؟
به گزارش آگهی آریا به نقل از خبرگزاری تسنیم در حالی مسئولان وزارت راه پیشتر بر ۲۰ساله بودن دوره بازپرداخت و اقساط ۳ تا ۵ میلیون تومانی وام نهضت ملی مسکن تأکید کرده‌ بودند که سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید شب گذشته از قسط ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی رونمایی کرد.
دولت سیزدهم در راستای حل مشکل مسکن اقشار ضعیف از طرح ساخت 4 میلیون مسکن با آورده حداقلی حدود 40 میلیون تومان و تسهیلات 350 تا 450 میلیون تومانی رونمایی کرد تا بی‌خانه‌ها در وضعیتی که قیمت مسکن به‌شدت افزایش یافته است، بتوانند با حداقل هزینه‌ صاحب مسکن شوند.
یکی از مهمترین مشکل عموم مردم برای خانه‌دار شدن، تأمین آورده اولیه و پرداخت اقساط هست،بر همین اساس، طبق گفته محمد اسلامی وزیر سابق راه و شهرسازی، زمان بازپرداخت تسهیلات 20ساله در نظر گرفته شد تا میزان اقساط ماهانه کمتر شود.
بر اساس اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی، قسط وام 450 میلیون تومانی با نرخ بهره 5درصدی در سال اول (پلکانی) 2 میلیون و 320 هزار تومان است و در سال بیستم میزان اقساط به 4 میلیون و 69 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
این در حالی است که شب گذشته سرپرست شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران اعلام کرد: دوره بازپرداخت تسهیلات 350 تا 450 میلیونی نهضت ملی مسکن را 5ساله پیش‌بینی کرده‌ایم که قسط ماهانه وام 350 تا 450 میلیون تومانی بین 10 تا 15 میلیون تومان است.
به گزارش آگهی آریا اعلام بازپرداخت 5ساله و اقساط 10 تا 15 میلیون تومانی یا به‌دلیل بی‌اطلاعی مدیر مربوطه انجام شده و یا اینکه تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ شده است که اگر چنین باشد، نیاز به بازنگری جدی در این تصمیم است، چرا که مردمی که توان تأمین آورده اولیه 40 میلیون تومان را ندارند، چطور می‌توانند ماهانه 10 تا 15 میلیون تومان اقساط بدهند.
در پایان با توجه به گستردگی طرح نهضت ملی مسکن، پیشنهاد می‌شود در رابطه با این برنامه بزرگ دولت یک سخنگوی واحد از سوی وزیر راه و شهرسازی منصوب شود.

متواری شدن بازیکن سابق پرسپولیس به جرم کلاهبرداری بزرگ پست قبلی
متواری شدن بازیکن سابق پرسپولیس به جرم کلاهبرداری بزرگ
افزایش  ۱۲ درصدی جان‌باختگان تصادفات نوروزی، بیش 1100نفر در تصادفات نوروزی امسال جان خود را از دست دادند پست بعدی
افزایش ۱۲ درصدی جان‌باختگان تصادفات نوروزی، بیش 1100نفر در تصادفات نوروزی امسال جان خود را از دست دادند

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.