در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

تحلیل آلگورند

ارز دیجیتال الگوراند (Algorand) در ژوئن سال 2019  با قیمت 3.28 دلار لیست شد که بالاترین قیمتی است که تا به حال به خود دیده است. از آن زمان به بعد، قیمت این ارز دیجیتال درصد قابل‌توجهی سقوط کرد اما ارزش بازار پایدار آن باعث شد که جایگاه خود را در میان لیست 50 رمزارز برتر محکم کند. بنیاد الگوراند در سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد 250 میلیون دلار را به برنامه‌های توسعه و بهسازی بلاکچین خود اختصاص دهد و همچنین مشارکت رسمی خود را با ائتلاف بلاکچین وال استریت (WSBA) اعلام کرد که در راستای توسعه بلاکچین منعقد شده است. پیدا کردن شرکای معتبر می‌تواند آینده الگوراند را متحول سازد.

آلگورند یک ارز به شدت قدرتمند از لحاظ تحلیل و پروتکل انصاف است.
این ارز دارای شبکه اختصاصی است؛ داشتن شبکه اختصاصی خیلی مهم هست در ارزهای دیجیتال. چون داشتن شبکه اختصاصی نیازمند یک تیم ماهر و متخصص، یک هدف مشخص است. برای همین ارزی که شبکه اختصاصی داشته باشد در میان ارزها یک سر و گردنی بالاتر هست.
از دیگر خصوصیات این ارز می‌توان به کارمزد خیلی کم آن، سهولت در خرید و انتقال اشاره کرد که همه‌ی اینها سبب می‌شود تا این ارز را در سبد خرید خود قرار داد.

الگوراند از منظر سرمایه‌گذاری در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال مطرح چندان قدرتمند نیست اما از آنجا که آینده الگوراند درخشان به نظر می‌رسد، می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری و هودل کردن باشد.

مادران بازار پست قبلی
مادران بازار
شت‌کوین‌ها پست بعدی
شت‌کوین‌ها

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.