در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

تحلیل ارز DoT

پولکادات (DOT) در چند ماه گذشته در یک روند نزولی بوده است، اما خریداران در تلاش هستند تا در منطقه بین 16 تا 14 دلار پایین بیایند. قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (17 دلار) بود، اما خریداران نتوانستند بر مقاومت متحرک 50 روزه (18 دلار) غلبه کنند.
معامله گران ممکن است با شکستن بالاتر از مقاومت، موضع خود را حفظ کنند. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز DOT/USDT می‌تواند به مقاومت بالای 23 دلار برسد.
میانگین متحرک نمایی 20 روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی که یک اقدام محدود را در کوتاه مدت نشان می دهد. اگر قیمت از SMA 50 روزه کاهش یابد، خرس ها سعی خواهند کرد این جفت ارز را به زیر 16 دلار بکشند. اگر آنها موفق شوند، می تواند حمایت بحرانی را در 14 دلار دوباره تست کند.

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت ارز بین 16 تا 19 دلار در نوسان است. شکست خریداران در بالا بردن قیمت به بالای مقاومت ممکن است باعث سیو سود از سوی معامله گران کوتاه مدت شده باشد که قیمت را به 50-SMA کشاند.

اگر قیمت به بالای 200-SMA افزایش یابد، به گاوها پیشنهاد می‌شود که با تخفیف به خرید ادامه دهند. سپس خریداران دوباره سعی خواهند کرد تا قیمت را بالاتر از مقاومت در 19 دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز می تواند تا 20 دلار افزایش یابد و بعداً به 23 دلار برسد.

در مقابل، شکستن و بسته شدن به زیر 50-SMA ممکن است احتمال سقوط به حمایت قوی در 16 دلار را افزایش دهد.

تحلیل روز بیت‌کوین پست قبلی
تحلیل روز بیت‌کوین
تحلیل رمز ارز ADA پست بعدی
تحلیل رمز ارز ADA

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.