در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

تایلند کشور لبخند ،جاذبه های تایلند،سفر بهاری به تایلند


سفرخارجی در بهار

آگهی آریا جاذبه های تایلند را به شما معرفی می کند
تایلند
تایلند کشور لبخند 
در واقع بهترین زمان برای بهره بردن از زیبایی های شهر پوکت و تفریح در سواحل نیلگون دریای آندامان فصل بهار است.
وجود شهرهای بی نظیری همچون بانکوک، پاتایا و پوکت باعث شده اند که این کشور نیز به یکی از مقاصد مهم گردشگری برای ایرانیان تبدیل شود
اماکن دیدنی تایلند
بازار چاتوچاک
این بازار با مساحت 27 هکتار، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهان است.این بازار هر شنبه و یکشنبه برقرار می‌شود و حدود 200 هزار نفر در روز از آن بازدید می‌کنند. هر چیزی که تصور کنید را می‌توانید در این بازار پیدا کنید
رود چائو فرایا
اصلی‌ترین رود تایلند رود چائو فرایا در مرکز شهر بانکوک جاریست و در نهایت به خلیج بانکوک می‌ریزد اتوبوس‌های رودخانه‌ای، کشتی‌های کوچک و تاکسی‌های رودخانه‌ای، از جمله وسائلی هستند که کار حمل‌ونقل مردم در این رود را انجام می‌دهند.
برخی مردم، به دلیل وجود این رود، به شهر بانکوک لقب «ونیز شرق» داده‌اند
ساحل کاتا
ساحل کاتا از مناطق دیدنی و تفریحی در پوکت به‌شمار می‌رود و از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است
مرکز فستیوال پاتایا
مرکز فستیوال پاتایا از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز به کار کرده و بلندترین بنای نوار ساحلی پاتایا محسوب می‌شود. همچنین در این مرکز در حدود ۳۰۰ فروشگاه شامل نمایندگی برندهای مشهور جهان در زمینه پوشاک حضور دارند. فروشگاه‌های سایر اقلام از جمله لوازم الکترونیکی، زیورآلات و غیره نیز وجود دارند. همچنین رستوران‌های متعددی در طبقه فودکورت، غذاهای متنوعی از آشپزخانه‌های سراسر جهان از جمله ایتالیا، خاورمیانه و غیره را به مشتریان عرضه می‌کنند. علاوه بر این، سالن بولینگ و سینما نیز در این مرکز برای علاقه‌مندان به تفریح و سرگرمی تعبیه شده است.
معبد آرون
معبد آرون مکانی عالی برای شروع بازدیدتان در بانکوک است. که به معنی «معبد سپیده دم» یکی از معابد بودایی واقع در کرانه غربی رود چائو فرایا است. این معبد به عنوان یکی از زیباترین و منحصربفردترین معابد در بانکوک شناخته می‌شود که از طراحی زیبا‌، منظره رودخانه و دورنمای جذابی برخوردار است.
مرکز خرید سیام پاراگون
مرکز خرید سیام پاراگون با ابعادی گسترده، از مراکز خرید مشهور و پرطرفدار بانکوک به‌شمار می‌رود و میزبان برندهای بین‌المللی مد، فروشگاه‌های جدیدترین محصولات فناوری، بزرگ‌ترین آکواریوم جنوب شرق آسیا و مجموعه‌ی بزرگ و منحصربه‌فردی از غذاخوری‌های بین‌المللی است. این مرکز که روبروی ایستگاه اسکای‌ترین سیام قرار دارد، شامل بیش از ۲۵۰ فروشگاه لوکس می‌شود.
میدان سیام
این میدانمانند یک شهر است. در واقع مرکزی برای عرضه‌ی اجناس مناسب است. این بازار شکل ظاهری و سبکی متفاوت دارد. هم‌چنین Siam یکی از گران‌ترین مناطق شهر برای اجاره‌ی زمین در بانکوک است. این مکان به شهر فرشتگان معروف است.
مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک
اگر به دنبال گوشی، نوت‌بوک یا به‌روزترین لوازم هستیدمرکز خرید لوازم کامپیوتری مقصد برای شما است از طبقه‌ی هم‌کف تا سقف پر از مغازه‌های کامپیتری و لوازم الکتریکی و حتی انواع لنزهای دوربین است
بازار مواد غذایی اور تور کور
طبق آمارگیری‌ها چهارمین بازار مواد غذایی تازه در جهان به‌شمار می‌رود و فراتر از یک بازار محلی است. محصولات موجود در این بازار بهترین‌ها در کل تایلند هستند. طیف گسترده‌ای از میوه‌ها و سبزیجات تازه، گوشت و غذاهای دریایی در این بازار عرضه می‌شوند. اور تور کور از دیدنی‌های واجب هر آشپزی است که به بانکوک سفر می‌کند. 
روستای قبیله تپه دوی پوی مونگ
یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری چیانگ مای به‌شمار می‌رود. این روستای بومی مملو از خانه‌‌های سنتی قبیله‌ای است و مکانی عالی برای کسب آگاهی در مورد تاریخ نسل‌های گذشته که ساکن کوه‌های تایلند بودند، محسوب می‌شود
در تایلند غذا بصورت یکباره و باهم سرو می شود. غذای مناسب تایلندی شامل سوپ، خوارک کری با ادویه یا سالادی ادویه دار، سس همراه با ماهی و سبزیجات است. در کنار این غذاهای اصلی معمولا سالادی تند و چندین نوع سس مختلف برای انواع این غذاها و همچنین دسری شیرین و یا میوه های تازه وجود دارند.
کشور تایلند یکی از پیشتازان درزمینهٔ غذاهای خیابانی است.

آذربایجان ،باکو بهترین سفر در بهار پست قبلی
آذربایجان ،باکو بهترین سفر در بهار
آشنایی با روستاهای زیبا و بکر شمال پست بعدی
آشنایی با روستاهای زیبا و بکر شمال

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.