در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-








737623820712013459طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

1658334813776013459پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

1252359065238013459طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

افزایش فروش با تبلیغات مبتنی بر داده‌های کاربران در نوروز

در آستانه بهار و رویش دوباره تب و تاب نو شدن و خرید جان تازه‌ای به کالبد جامعه می‌بخشد.
این دوران فرصتی استثنایی برای کسب‌وکارها فراهم می‌آورد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهفته در این بازه زمانی رونقی چشمگیر را تجربه کنند.
در این میان شیوه‌های سنتی بازاریابی اگرچه همچنان کارآمدی خود را حفظ کرده‌اند اما در مواجهه با دنیای پیچیده و پویای نیازمند رویکردهای نوینی هستند که بتوانند با دقت و اثربخشی بیشتری مخاطبان هدف را شناسایی و جذب کنند.
دیگر نمی‌توان تنها به حدس و گمان اتکا کرد و امیدوار بود که پیام تبلیغاتی ما به گوش مشتریان واقعی برسد.
عصر عصر داده‌هاست.
انبوهی از اطلاعات ریز و درشت در مورد رفتار علایق و نیازهای مشتریان بالقوه در دسترس است.
این داده‌ها گنجینه‌ای ارزشمند هستند که می‌توانند راهنمای ما در طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند و پربازده باشند.
با تحلیل دقیق این داده‌ها می‌توانیم تصویری روشن از مشتریان خود به دست آوریم بدانیم چه کسانی هستند چه می‌خواهند و چگونه می‌توانیم بهترین محصولات و خدمات را به آنها ارائه دهیم.
تصور کنید که قصد دارید برای تعطیلات نوروز یک جفت همراه جدید تهیه کنید.
آیا ترجیح می‌دهید به یک فروشگاه بروید و با دیدن ویترین‌های رنگارنگ به صورت تصادفی یک مدل را انتخاب کنید؟ یا اینکه قبل از خرید تحقیقاتی انجام دهید نظرات دیگران را بخوانید و با آگاهی کامل گزینه‌ای را انتخاب کنید که دقیقا با نیازها و سلیقه شما مطابقت داشته باشد؟ مسلما اکثر افراد روش دوم را ترجیح می‌دهند.
چرا که در این روش احتمال اینکه از خرید خود راضی باشند بسیار بیشتر است.
همین منطق در مورد تبلیغات نیز صدق می‌کند.
تبلیغاتی که بر اساس داده‌های دقیق کاربران طراحی شده‌اند شانس بیشتری برای جذب مخاطب و افزایش فروش دارند.
تبلیغات مبتنی بر داده صرفا به معنای نمایش تبلیغات مرتبط به افرادی که به آن محصول یا خدمت علاقه نشان داده‌اند نیست.
بلکه یک فرآیند پیچیده و چندجانبه است که شامل مراحل مختلفی از جمله جمع‌آوری داده‌ها تحلیل داده‌ها طراحی کمپین اجرا و بهینه‌سازی کمپین می‌شود.
در مرحله جمع‌آوری داده‌ها اطلاعات مختلفی از منابع گوناگون جمع‌آوری می‌شود.
این اطلاعات می‌تواند شامل اطلاعات دموگرافیک (مانند سن جنسیت محل سکونت) اطلاعات رفتاری (مانند تاریخچه خرید بازدید از وب‌سایت تعامل با شبکه‌های اجتماعی) و اطلاعات علایق (مانند موضوعاتی که به آنها علاقه دارند صفحاتی که دنبال می‌کنند و گروه‌هایی که در آنها عضو هستند) باشد.
پس از جمع‌آوری داده‌ها نوبت به تحلیل آنها می‌رسد.
در این مرحله با استفاده از تکنیک‌های مختلف آماری و داده‌کاوی الگوها و روندهایی در داده‌ها شناسایی می‌شوند که می‌توانند در طراحی کمپین‌های تبلیغاتی موثر مورد استفاده قرار گیرند.
به عنوان مثال ممکن است متوجه شویم که افرادی که در شبکه‌های اجتماعی به موضوعات مرتبط با سفر علاقه دارند بیشتر احتمال دارد که در تعطیلات نوروز به سفر بروند.
یا اینکه افرادی که قبلا از یک فروشگاه آنلاین خرید کرده‌اند احتمال بیشتری دارد که دوباره از آن فروشگاه خرید کنند.
با استفاده از این اطلاعات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی هدفمندتری طراحی کرد.
به عنوان مثال می‌توان تبلیغاتی را به افرادی که به سفر علاقه دارند نمایش داد که تخفیف‌های ویژه‌ای برای هتل‌ها و پروازها در تعطیلات نوروز ارائه می‌دهند.
یا اینکه می‌توان به افرادی که قبلا از یک فروشگاه آنلاین خرید کرده‌اند کد تخفیف ویژه‌ای برای خرید بعدی ارائه داد.
اجرای کمپین تبلیغاتی شامل انتخاب کانال‌های تبلیغاتی مناسب طراحی پیام‌های تبلیغاتی جذاب و تنظیم بودجه تبلیغاتی است.
در این مرحله باید به این نکته توجه داشت که هر کانال تبلیغاتی مخاطبان خاص خود را دارد.
به عنوان مثال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برای جذب مخاطبان جوان‌تر مناسب‌تر است در حالی که تبلیغات در تلویزیون برای جذب مخاطبان گسترده‌تر مناسب‌تر است.
پس از اجرای کمپین باید به طور مداوم عملکرد آن را رصد و ارزیابی کرد.
این کار با استفاده از معیارهای مختلفی از جمله نرخ کلیک نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه انجام می‌شود.
اگر عملکرد کمپین مطلوب نباشد باید آن را بهینه کرد.
بهینه‌سازی کمپین می‌تواند شامل تغییر کانال‌های تبلیغاتی تغییر پیام‌های تبلیغاتی یا تغییر بودجه تبلیغاتی باشد.
مزایای استفاده از تبلیغات مبتنی بر داده بسیار زیاد است.
از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد افزایش اثربخشی تبلیغات

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.