در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-


ایران من تسلیت
بندرعباس خوبمان تسلیت





توجه
کاربران و همراهان گرامی شما میتوانید بدون عضویت به این آدرس رفته و آگهی خود رادرج کنید

از این پس آن دسته از دوستانی که به هر دلیلی به صورت آنلاین نمی خواهند آگهی خود را ثبت کنند می توانند در شبکه اجتماعی واتساپ، تلگرام،ایتا متن آگهی خود را برای ما ارسال کنند شماره پشتیبانی و ارسال آگهی در شبکه های اجتماعی
09924683078
و ای دی
p09924683078
تلگرام
واتساپ
ایتا






441055874975121432طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

372703880488121432پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

1485107200410121432طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

مازندران، آمل

1070691371268121432طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

536770645149121432طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

640992300731121432طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

راهکارهای طراحی تبلیغات برای استخرهای پرورش ماهی

در سپیده دم عصری نوین هنگامی که فناوری با سرعتی فزاینده در تار و پود زندگی ما تنیده شده عرصه رقابت در هر صنعتی رنگ و بویی دیگر یافته است.
دیگر دوران تکیه صرف بر کیفیت و مرغوبیت کالا یا خدمات به سر آمده است.
ه هنر جذب مخاطب و خلق تصویری ماندگار در ذهن او نقشی حیاتی در بقا و شکوفایی هر کسب و کاری ایفا می‌کند.
این اصل در مورد صنعت پرورش آبزیان به‌ویژه پرورش ماهی نیز صدق می‌کند.
در این راستا هدف غایی هر فعال اقتصادی دستیابی به حداکثر سودآوری و گسترش دامنه فعالیت است.
این مهم جز با اتخاذ رویکردهای نوین در عرصه بازاریابی و تبلیغات میسر نخواهد شد.
تبلیغات به عنوان ابزاری قدرتمند نه تنها به معرفی محصول یا خدمت می‌پردازد بلکه با ایجاد حس نیاز و ترغیب مخاطب او را به سمت انتخاب و خرید هدایت می‌کند.
با این به بررسی راهکارهای طراحی تبلیغات اثربخش برای استخرهای پرورش ماهی می‌پردازیم.
در این مسیر تلاش خواهیم کرد تا با ارائه ایده‌های خلاقانه و کاربردی به فعالان این عرصه کمک کنیم تا در دریای پرتلاطم رقابت سکان کشتی خود را به سوی موفقیت هدایت کنند.
نخستین گام در این مسیر شناخت دقیق مخاطب هدف است.
چه کسانی مشتریان بالقوه ما هستند؟ آیا رستوران‌ها و مراکز توزیع عمده هدف اصلی ما هستند یا خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان خانگی؟ پاسخ به این سوال تعیین‌کننده نوع پیام تبلیغاتی کانال‌های ارتباطی و حتی لحن و زبان مورد استفاده خواهد بود.
به عنوان مثال اگر هدف ما جذب رستوران‌ها و مراکز توزیع عمده باشد باید بر کیفیت بالا تازگی و پایداری محصول خود تاکید کنیم.
ارائه گواهی‌نامه‌های بهداشتی و استانداردهای کیفی می‌تواند در جلب اعتماد این دسته از مخاطبان بسیار موثر باشد.
همچنین ارائه قیمت‌های رقابتی و شرایط پرداخت مناسب می‌تواند انگیزه آن‌ها را برای همکاری با ما افزایش دهد.
در مقابل اگر هدف ما جذب مصرف‌کنندگان خانگی باشد باید بر فواید مصرف آبزیان برای سلامتی طعم لذیذ و سهولت دسترسی به محصول تاکید کنیم.
ارائه دستورالعمل‌های پخت متنوع و جذاب می‌تواند در ترغیب این دسته از مخاطبان به خرید بسیار موثر باشد.
همچنین استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب در تبلیغات می‌تواند حس اشتیاق و میل به خرید را در آن‌ها برانگیزد.
پس از شناخت مخاطب هدف نوبت به تعیین پیام تبلیغاتی می‌رسد.
پیام تبلیغاتی باید به گونه‌ای طراحی شود که ضمن معرفی محصول یا خدمت مزیت رقابتی ما را نیز به خوبی برجسته سازد.
چه چیزی ما را از سایر رقبا متمایز می‌کند؟ آیا کیفیت محصول ما بالاتر است؟ آیا قیمت ما رقابتی‌تر است؟ آیا خدمات پس از فروش ما بهتر است؟ پاسخ به این سوالات باید در پیام تبلیغاتی ما به وضوح بیان شود.
به عنوان مثال اگر کیفیت محصول ما بالاتر است می‌توانیم بر استفاده از مواد اولیه مرغوب رعایت استانداردهای بهداشتی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در فرآیند پرورش تاکید کنیم.
اگر قیمت ما رقابتی‌تر است می‌توانیم با ارائه تخفیف‌های ویژه و بسته‌های پیشنهادی جذاب مشتریان را به خرید ترغیب کنیم.
اگر خدمات پس از فروش ما بهتر است می‌توانیم با ارائه مشاوره‌های تخصصی پشتیبانی فنی و ضمانت بازگشت وجه اطمینان خاطر مشتریان را جلب کنیم.
در مرحله بعد باید کانال‌های ارتباطی مناسب را انتخاب کنیم.
کانال‌های ارتباطی ابزاری هستند که از طریق آن‌ها پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب هدف منتقل می‌کنیم.
انتخاب کانال‌های ارتباطی مناسب بستگی به نوع مخاطب هدف بودجه تبلیغاتی و نوع پیام تبلیغاتی دارد.
ه طیف گسترده‌ای از کانال‌های ارتباطی در دسترس است.
از جمله این کانال‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد تبلیغات چاپی

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.