در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

1


ایران من تسلیت
بندرعباس خوبمان تسلیت





توجه
کاربران و همراهان گرامی شما میتوانید بدون عضویت به این آدرس رفته و آگهی خود رادرج کنید

از این پس آن دسته از دوستانی که به هر دلیلی به صورت آنلاین نمی خواهند آگهی خود را ثبت کنند می توانند در شبکه اجتماعی واتساپ، تلگرام،ایتا متن آگهی خود را برای ما ارسال کنند شماره پشتیبانی و ارسال آگهی در شبکه های اجتماعی
09924683078
و ای دی
p09924683078
تلگرام
واتساپ
ایتا






1028310635142095911طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

174081557133095911پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

580578033634095911طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

مازندران، آمل

1672132965309095911طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

258849295809095911طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

353750597262095911طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

چگونه از یادگیری ماشین در تبلیغات کشاورزی استفاده کنیم؟

در سپیده دم عصری نوین داده‌ها همچون رودخانه‌ای خروشان در جریانند و الگوریتم‌ها همچون معمارانی ماهر در حال شکل‌دهی به آینده یک تحول بنیادین در شرف وقوع است.
انقلابی که نه با شمشیر و باروت بلکه با قدرت محاسبات و تحلیل داده‌ها صنایع کهن و سنتی را نیز در بر می‌گیرد و آنان را به سوی کارآمدی و بهره‌وری بی‌سابقه‌ای رهنمون می‌سازد.
در این میان صنعت کشاورزی به عنوان یکی از پایه‌ای‌ترین و حیاتی‌ترین ارکان تمدن بشری از این قاعده مستثنی نیست.
عرصه‌ای که قرن‌ها با اتکا به روش‌های سنتی و تجربیات نسل‌های گذشته اداره می‌شد اکنون در آستانه دگرگونی عظیمی قرار گرفته است.
دگرگونی‌ای که با بهره‌گیری از قدرت "یادگیری ماشین" (Machine Learning) و تحلیل داده‌های عظیم امکان بهینه‌سازی فرایندها افزایش بهره‌وری کاهش هزینه‌ها و دستیابی به کشاورزی پایدار و هوشمند را فراهم می‌آورد.
در این راستا تبلیغات کشاورزی نیز به عنوان یکی از ارکان مهم در زنجیره ارزش این صنعت نیازمند تحول و بهینه‌سازی است.
روش‌های سنتی تبلیغات که اغلب بر پایه اطلاعات محدود و بازاریابی انبوه استوار بودند دیگر پاسخگوی نیازهای نیستند.
ی که مصرف‌کنندگان به دنبال اطلاعات دقیق شخصی‌سازی شده و متناسب با نیازهای خاص خود هستند تبلیغات کشاورزی نیز باید به سمت رویکردهای هدفمند هوشمند و مبتنی بر داده حرکت کند.
شناسایی دقیق مخاطبان و بخش‌بندی بازار

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.