در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-








1201456301174052641طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

1788274304099052641پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

1406855313472052641طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

مازندران، آمل

1470684828304052641طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

763513503868052641طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

1737580799376052641طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

تبلیغات مبتنی بر تشخیص چهره و احساسات

عرصه‌ی بازاریابی و تبلیغات شاهد تحولات شگرفی است.
دیگر دوران روش‌های سنتی و یک‌سویه به سر آمده و مخاطبان تشنه‌ی تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده و تعاملات معنادار هستند.
در این میان فناوری‌های نوظهور به‌ویژه آن‌هایی که در حوزه‌ی هوش مصنوعی و بینایی ماشین توسعه یافته‌اند دریچه‌های جدیدی را به سوی شناخت عمیق‌تر مشتریان و ارائه‌ی پیام‌های تبلیغاتی مؤثرتر گشوده‌اند.
یکی از این فناوری‌های پیشرو سامانه‌های مبتنی بر تحلیل چهره و احساسات هستند.
این سامانه‌ها با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیچیده قادرند ویژگی‌های بصری صورت افراد را در لحظه تحلیل کرده و طیف گسترده‌ای از اطلاعات از جمله سن جنسیت نژاد و مهم‌تر از همه حالت‌های احساسی آن‌ها را استخراج کنند.
این اطلاعات گنجینه‌ای ارزشمند برای فعالان حوزه‌ی تبلیغات محسوب می‌شود چرا که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خود را به گونه‌ای طراحی کنند که حداکثر اثربخشی را داشته باشند.
تصور کنید در حال قدم زدن در یک مرکز خرید هستید.
نمایشگری هوشمند در مقابل ویترین یکی از فروشگاه‌ها نصب شده است.
این نمایشگر مجهز به دوربین‌هایی است که به طور مداوم چهره‌ی عابران را اسکن می‌کنند.
به محض اینکه شما در محدوده‌ی دید دوربین قرار می‌گیرید سیستم چهره‌ی شما را شناسایی کرده و احساسات احتمالی‌تان را تخمین می‌زند.
اگر سیستم تشخیص دهد که شما خسته یا کمی غمگین هستید ممکن است تبلیغی برای یک فنجان قهوه‌ی داغ یا یک ماساژ آرامش‌بخش به شما نمایش دهد.
از سوی دیگر اگر چهره‌ی شما نشانه‌های شادی و هیجان را منعکس کند ممکن است تبلیغی برای یک محصول لوکس یا یک تفریح هیجان‌انگیز به شما نشان داده شود.
این سناریو نمونه‌ای ساده از کاربرد فناوری تحلیل چهره و احساسات در تبلیغات است.
اما پتانسیل این فناوری بسیار فراتر از این‌هاست.
شرکت‌ها می‌توانند از این فناوری برای موارد زیر بهره ببرند بهینه‌سازی محتوای تبلیغاتی

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.