استفاده از QR کد در تبلیغات
- سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۳
- 21 بازدید
- کسب و کار
بازاریابی تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و مصرفکنندگان همواره به دنبال تجربههای جدید و جذاب هستند کسبوکارها نیازمند ابزارهایی نوین و کارآمد برای برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان خود هستند.
در این میان یک ابزار کوچک اما قدرتمند به نام "رمزینه پاسخ سریع" یا همان QR کد به عنوان یک راهکار هوشمندانه و مقرونبهصرفه توانسته است جایگاه ویژهای در استراتژیهای تبلیغاتی به دست آورد.
این مربعهای کوچک سیاه و سفید که در نگاه اول شاید پیچیده به نظر برسند در واقع دریچهای هستند به دنیایی از اطلاعات و امکانات.
آنها به کسبوکارها این فرصت را میدهند تا با یک اسکن ساده توسط تلفنهای هوشمند مشتریان خود را به صفحات وب ویدئوها شبکههای اجتماعی و یا هر محتوای دیجیتالی دیگری که در نظر دارند هدایت کنند.
اما چرا این ابزار به این اندازه در میان بازاریابان محبوب شده است؟ پاسخ این سوال در مزایای متعددی نهفته است که استفاده از آن برای کسبوکارها به همراه دارد.
ارتباطی فراتر از محدودیتهای فضا و زمان
در این میان یک ابزار کوچک اما قدرتمند به نام "رمزینه پاسخ سریع" یا همان QR کد به عنوان یک راهکار هوشمندانه و مقرونبهصرفه توانسته است جایگاه ویژهای در استراتژیهای تبلیغاتی به دست آورد.
این مربعهای کوچک سیاه و سفید که در نگاه اول شاید پیچیده به نظر برسند در واقع دریچهای هستند به دنیایی از اطلاعات و امکانات.
آنها به کسبوکارها این فرصت را میدهند تا با یک اسکن ساده توسط تلفنهای هوشمند مشتریان خود را به صفحات وب ویدئوها شبکههای اجتماعی و یا هر محتوای دیجیتالی دیگری که در نظر دارند هدایت کنند.
اما چرا این ابزار به این اندازه در میان بازاریابان محبوب شده است؟ پاسخ این سوال در مزایای متعددی نهفته است که استفاده از آن برای کسبوکارها به همراه دارد.
ارتباطی فراتر از محدودیتهای فضا و زمان
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید