در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-








112228681057205930طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

625353363257205930پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

1720138181592205930طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

مازندران، آمل

478943361803205930طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

1143454412150205930طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

625717340026205930طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

نقش داده‌های بزرگ (Big Data) در تبلیغات هوشمند

اطلاعات با سرعتی سرسام‌آور تولید و منتشر می‌شوند نقش تحلیل و بهره‌برداری از این حجم عظیم داده‌ها بیش از پیش حائز اهمیت شده است.
سازمان‌ها و کسب‌وکارها در تلاش‌اند تا با استفاده از ابزارها و روش‌های نوین این اقیانوس داده‌ها را به گنجینه‌ای ارزشمند تبدیل کنند و از آن در راستای بهبود عملکرد افزایش سودآوری و ارتقای جایگاه رقابتی خود بهره ببرند.
در این میان عرصه تبلیغات نیز از این تحولات گسترده مستثنی نبوده و با ظهور پدیده‌ای به نام "داده‌های بزرگ" شاهد دگرگونی‌های بنیادینی در رویکردها و استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی هستیم.
در گذشته تبلیغات مبتنی بر روش‌های سنتی و رویکردهای گسترده (Mass Marketing) انجام می‌شد.
در این روش‌ها پیام‌های تبلیغاتی به صورت یکسان برای طیف وسیعی از مخاطبان ارسال می‌شد بدون آنکه توجه چندانی به ویژگی‌ها نیازها و ترجیحات فردی آن‌ها شود.
این رویکرد نه تنها هزینه‌های بالایی را به سازمان‌ها تحمیل می‌کرد بلکه اثربخشی محدودی نیز داشت چرا که بسیاری از مخاطبان پیام‌های تبلیغاتی را نادیده می‌گرفتند یا به آن‌ها بی‌اعتنا بودند.
اما با ظهور داده‌های بزرگ امکان شناخت دقیق‌تر و عمیق‌تر مخاطبان فراهم شده است.
داده‌های بزرگ مجموعه‌ای وسیع و پیچیده از اطلاعات هستند که از منابع مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی وب‌سایت‌ها تراکنش‌های مالی حسگرها و دستگاه‌های هوشمند جمع‌آوری می‌شوند.
این داده‌ها می‌توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد رفتار علایق نیازها ترجیحات و الگوهای مصرف مخاطبان در اختیار ما قرار دهند.
با تحلیل و پردازش این داده‌ها می‌توان پروفایل‌های دقیقی از مخاطبان ایجاد کرد و آن‌ها را بر اساس ویژگی‌های مختلف دسته‌بندی نمود.
این امر به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به صورت شخصی‌سازی شده و هدفمند برای هر گروه از مخاطبان ارسال کنند.
به عنوان مثال یک شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی می‌تواند با تحلیل داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی کاربران در شبکه‌های اجتماعی پیام‌های تبلیغاتی خود را به گونه‌ای طراحی کند که متناسب با نوع ورزش مورد علاقه هر کاربر باشد.
استفاده از داده‌های بزرگ در تبلیغات مزایای متعددی را برای سازمان‌ها به همراه دارد.
از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد افزایش اثربخشی تبلیغات

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.