در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-


تلگرام
واتساپ
ایتا






807461454688204941طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

892069375245204941پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

453549877421204941طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

مازندران، آمل

1094549628411204941 افزودنی EP پین

افزودنی EP

تهران، تهران

1965497664113204941جای آگهی شما اینجا خالیست پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

824380042569204941طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید


راهکارهای کاهش نرخ پرش (Bounce Rate) در تبلیغات

بازاریابی دیجیتال توجه مخاطبان ارزشمندترین دارایی محسوب می‌شود بهینه‌سازی مستمر کمپین‌های تبلیغاتی برای دستیابی به حداکثر بازدهی امری حیاتی است.
در این میان معیاری به نام "نرخ پرش" (Bounce Rate) نقشی کلیدی در ارزیابی اثربخشی تبلیغات ایفا می‌کند.
این شاخص که به درصدی از بازدیدکنندگانی اشاره دارد که بدون تعامل با محتوای صفحه فرود آن را ترک می‌کنند می‌تواند بیانگر وجود مشکلاتی اساسی در طراحی محتوا یا هدف‌گذاری تبلیغات باشد.
کاهش این نرخ هدفی است که هر بازاریاب هوشمندی در پی آن است زیرا پایین بودن آن به معنای جذب مخاطبان مرتبط‌تر افزایش زمان ماندگاری در وب‌سایت و بهبود نرخ تبدیل و افزایش فروش است.
در این راستا اتخاذ راهکارهای جامع و هدفمند امری ضروری به نظر می‌رسد.
یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید به آن توجه شود ارتباط مستقیم بین پیام تبلیغاتی و محتوای صفحه فرود

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.