تأثیر اعتبار برند (Brand Authority) در تبلیغات
- یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴
- 2 بازدید
- کسب و کار
تجارت رقابت هر روز تنگتر میشود و حجم اطلاعات به طور سرسامآوری در حال افزایش است جلب توجه مخاطب و حفظ وفاداری او چالشی بزرگ برای هر کسبوکاری محسوب میشود.
در این میان عنصری کلیدی وجود دارد که میتواند نقشی تعیینکننده در موفقیت یا شکست یک کمپین تبلیغاتی ایفا کند اعتبار برند
در این میان عنصری کلیدی وجود دارد که میتواند نقشی تعیینکننده در موفقیت یا شکست یک کمپین تبلیغاتی ایفا کند اعتبار برند
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید