در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-








1782903114176015247طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

463338905328015247پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

1102979109363015247طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

مازندران، آمل

1283931478481015247طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

203570634018015247طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

897097891275015247طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

راهکارهای افزایش نرخ تبدیل (Conversion Rate) در تبلیغات

بازاریابی دیجیتال توجه مخاطبان ارزشمندترین سرمایه است مفهوم نرخ تبدیل (Conversion Rate) به عنوان قطب‌نمایی عمل می‌کند که مسیر موفقیت را به کسب‌وکارها نشان می‌دهد.
نرخ تبدیل در ساده‌ترین تعریف نسبت بازدیدکنندگانی است که یک اقدام مطلوب را انجام می‌دهند؛ اقدامی که برای کسب‌وکار ارزش‌آفرین است.
این اقدام می‌تواند شامل خرید یک محصول ثبت‌نام در یک خبرنامه دانلود یک فایل تکمیل یک فرم تماس یا هر هدف دیگری باشد که کسب‌وکار برای کمپین تبلیغاتی خود تعریف کرده است.
اما چرا نرخ تبدیل تا این اندازه اهمیت دارد؟ تصور کنید که یک فروشگاه فیزیکی دارید.
هرچه تعداد بیشتری از عابران پیاده وارد فروشگاه شما شوند شانس شما برای فروش بیشتر افزایش می‌یابد.
با این حال اگر هیچ‌کدام از این افراد خریدی انجام ندهند ورود آن‌ها به فروشگاه عملاً بی‌فایده بوده است.
نرخ تبدیل دیجیتال معادل نسبت افرادی است که پس از ورود به فروشگاه شما (وب‌سایت صفحه فرود اپلیکیشن و غیره) خرید می‌کنند.
افزایش نرخ تبدیل به معنای استفاده بهینه از ترافیک ورودی است.
به جای صرف هزینه‌های بیشتر برای جذب بازدیدکنندگان جدید تمرکز بر تبدیل بازدیدکنندگان فعلی به مشتری راهبردی هوشمندانه‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
با افزایش نرخ تبدیل کسب‌وکارها می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند هزینه جذب مشتری را کاهش دهند و بازگشت سرمایه (ROI) کمپین‌های تبلیغاتی خود را بهبود بخشند.
حال سوال اصلی این است که چگونه می‌توان نرخ تبدیل را افزایش داد؟ پاسخ این سوال در گرو درک عمیق رفتار مخاطبان تحلیل دقیق داده‌ها و اجرای مجموعه‌ای از راهکارهای هدفمند است.
در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره خواهیم کرد ۱.
درک عمیق مخاطبان هدف

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.