در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

درگاه پرداخت برای سایتم از کجا بگیرم؟

برای خرید هر کالایی و یا پذیرش خدمات و سرویس هایی که می خواهیم، باید پرداختی صورتی گیرد. به طور کلی دو نوع درگاه پرداخت وجود دارد؛ درگاه پرداخت بانکی و درگاه پرداخت واسط.

برای دریافت درگاه پرداخت برای سایت های لازم، نیازی به مراجعه به بانک نیست. می توان از طریق شرکت هایی که مسئول ارائه این نوع خدمات هستند و زیر نظر بانک ها فعالیت می کنند، اقدام کرد. از طریق پر کردن فرم آنلاین برای درخواست درگاه پرداخت، باقی مراحل پس از بررسی تقاضای شما توسط شرکت، انجام می گردد.

 

درگاه پرداخت چیست
قطعاً شما حداقل یک بار خرید از یک فروشگاه معتبر اینترنتی کرده اید، که هزینه ی آن را از طریق درگاه های پرداخت، واریز کرده اید. برای کسانی که خدماتی ارائه می دهند و به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی و سایت ها فعالیت دارند، درگاه پرداخت، بهترین سرویس برای آنهاست. به علاوه که بعضی ها وقت برای بررسی و پرداخت وجه ها ندارند.
درگاه پرداخت، فقط برای پرداخت کردن وجه نیست و امکانات زیادی اعم از : ساخت فرم پرداخت، امکان ساخت درگاه پرداخت شخصی و ... را داراست.

در دنیای امروز که فقط با یک کلیک کردن می توان هر محصولی را خرید، بهتر است که پرداخت وجه آن هم به راحتی در کنارخرید کالا، نیز انجام شود. اطمینان، اعتماد از تحویل کالای خریداری شده، قیمت مناسب برای خرید و پرداخت آن، از مهمترین عواملی است که می تواند نماد اعتماد را در یک درگاه پرداخت، ایجاد کند.

 

سیستم درگاه پرداخت

اجزای یک سیستم درگاه پرداخت شامل موارد زیر می باشد:

خریدار: کسی که تقاضای خرید سرویس یا کالایی را دارد.

 کارت: قابل استفاده برای برداشت و خرید در فروشگاه یا اینترنت توسط خریدار.

فروشنده: کسی که سرویس یا کالایی را در اختیار خریدار قرار می دهد.

شماره ترمینال ID Terminal: شامل کدی است که توسط پرداخت الکترونیک شرکت ارائه دهنده، به فروشنده اختصاص می یابد.

 تراکنش Transaction: یک عملیات مالی است، که به صورت یک خرید اینترنتی می باشد.

 سایت درگاه پرداخت: سایتی متعلق به پرداخت وجه در سایت موردنظر است که در آن خریدار مشخصات کارت و رمز آن را وارد می نماید و انتقال مبلغ خرید به سپرده فروشنده را تایید می کند و در صورت موفقیت آمیز بودن انتقال، یک رسید دیجیتالی برای آن تراکنش صادر می شود.

 رسید دیجیتالی Number Reference: یک رشته ای دارای حداکثر ۵۰ کاراکتر است که سایت پرداخت به عنوان رسید پس از انجام تراکنش موفق به فروشنده و خریدار ارائه می دهد.

شماره خرید Number Reservation: کدی که فروشنده برای هر تراکنش خریدار در نظر می گیرد و خریدار می تواند توسط آن کد، خرید خود را پیگیری کند؛ در واقع مشخصه تراکنش، شماره خرید، شماره ی فاکتور و ... در سمت فروشنده است.

 

نکات امنیتی و بانکی
قبل از اینکه نکات لازم را بیان کنیم، به تعریف گواهینامه امنیتی می پردازیم.
گواهینامه امنیتی یک نوع روش کدگذاری آنلاین به روی تمامی اطلاعات و فایل هایی است که مابین وب سایت و کاربر، رد و بدل می شود. این نوع کدگزاری بالاترین سطح امنیت در اینترنت برای انتقال داده است. در این نوع روش برای امن کردن داده ها روی وب هنگام جست و جو کردن وب سایت مورد نظر از پروتکل http - https به معنای وب سایت امن استفاده می شود.

در ir.shaparak.sep اطلاعات به صورت غیر کدشده و معمولی رد و بدل می شود در حالی که با آدرس ir.shaparak.sep://https اطلاعات به صورت کدشده مابین وب سایت و کاربر رد و بدل می شود. شاپرک، شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی است که وظیفه اتصال موسسات به سامانه های ملی پرداخت و نظارت بر عملکرد فنی و اجرایی آن را بر عهده دارد.

 وب سایت هایی این قابلیت را دارا هستند که گواهینامه امنیتی خود را از مراکز صدور این گواهینامه ها تهیه کرده و روی وب سایت خود نصب کرده باشند.

 

پرداخت اینترنتی:
پرداخت اینترنتی به پرداختن پول از طریق اینترنت، در قبال دریافت کالا یا خدمات می گویند. طوری که این پرداخت بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک یا فروشگاه ها و از طریق اینترنت انجام شود. یعنی خریدار 
با استفاده از حساب بانکی خود می تواند از اینترنت خرید کرده و وجه آن را همان موقع پرداخت نماید. پرداخت اینترنتی، پرداخت های مالی را برای پرداخت کننده و هم برای دریافت کننده، ساده تر می کند.


ویژگی های سیستم های پرداخت اینترنتی:
امنیت: ایمن ساختن اطلاعات به معنای جلوگیری از تحریف و دستیابی به اطلاعات توسط افراد غیر مجاز.

 قابلیت بررسی: سیستم باید عملیات مالی را ثبت کند تا در صورت لزوم بتوان مشکلات و خطاهای احتمالی را ردیابی کرد.

 مطمئن بودن: سیستم باید به قدر کافی محکم باشد تا کاربران در صورت قطع برق پول خود را از دست ندهند.

 

ملزومات بانکی
فروشنده باید یک حساب بانکی سپرده در بانک داشته باشد و در آن بانک درخواست 
استفاده از سرویس درگاه پرداخت اینترنتی دهد و مشخصات خود را طبق فرم هایی که از طرف شرکت دریافت می کند، تکمیل نماید. بانک نیز به او یک شماره شناسه مخصوص می دهد که در تراکنش های او مورد استفاده قرار می گیرد و خود را با این شناسه به درگاه پرداخت اینترنتی معرفی می نماید و همچنین یک رمز عبور 
اختصاص می دهد که برای ورود پذیرنده به بخش گزارشات می باشد.

 

ملزومات سايت
فروشنده، برای پیاده سازی سایت خود و معتبر نشان دادن آن به کاربران از هر تکنولوژی می تواند استفاده کند. فروشنده 
برای اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی و درخواست و تائید تراکنش ها باید استانداردها و رویه های لازم را طی کند.

 

در ادامه، ما برای راحتی شما در انتخاب بهترین درگاه پرداخت چه برای وب سایت فروشگاهی و یا شخصی تان، چند نمونه از معتبرترین و بهترین درگاه های پرداخت واسط را معرفی خواهیم کرد.

 

زرین پال

اولین پرداخت‌یار پیشگامِ کشور که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های پرداخت الکترونیک را برای کسب‌ و کارها ارائه کرده است، زرین پال می باشد. هر روز میلیاردها تومان را در بستر وبِ کشور، بدون کوچک‌‌‌‌‌ترین خطایی به گردش در می آورند.

 با این هدف که در افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه‌ی کسب وکارها، نقش سازنده و موثری ایجاد کرده اند.

از جمله مزایا:

- دارای پرداختی امن، مطمعن، آسان و سریع برای کسب و کار های آنلاین

- پشتیبانی ۷\۲۴ به کاربران

- استانداردهای متفاوت زرین‌پال در بازه‌های زمانی مختلف، باعث می‌شود کاربران به بهترین درگاه پرداخت با بالاترین میزان تراکنش‌های موفق هدایت شوند.

- درگاه امن زرین‌پال، ضمانتی برای امنیت اطلاعات بانکی افراد، هنگام پرداخت‌‌های اینترنتی آن‌هاست.

 

رایان پی

رایان پی یکی از زیر مجموعه های رایانمهر، با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه پرداخت است. با درگاه پرداخت رایان پی، با خیال راحت به گسترش کسب و کار خود بپردازید و در کمال آسایش، از امنیت و پایداری خدمات بهرمند شوید.

از جمله مزایا: 

- بهره‌گیری از قوی ترین سیستم‌های تضمین امنیت اطلاعات

- دارای بیشترین درصد پرداخت موفقیت آمیز

- امکان طبقه بندی کردن مشتریان برای خرید مجدد

- برخورداری از تراکنش های همزمان در هر ثانیه 

 

پی پینگ

پی پینگ به‌عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی ایران، از سال ۱۳۹۴ با ارائه‌ی درگاه پرداخت به کسب و کارها، روزانه میزبان چندین هزار تراکنش در شبکه بانکی کشور است.

از جمله مزایا:

- دارای مجوزی معتبر از بانک مرکزی ایران

- پرداخت آنلاین به صورت ساده، تسهیمی، زمان‌بندی‌شده و تضمینی

- کسب دسترسی از کاربران بر بستر استاندارد oAuth2.0

- یکی ازویژگی های منحصر به فردی که دارد، باز شدن امکان درگاه پرداخت بانکی با لوگوی کسب و کار شماست

 

وندار

وندار با سـال‌ها تـجربه‌‌ی بنیانگذارانه در حوزه‌ی فناوری‌های مالی وارد جامعه شد و در مدتی کوتاه، خدمات خود را توسعه داد. آمار تعداد تراکنش‌ها و حجم آن‌ها معرف اعتماد روزافزون کسب‌و‌کارها به وندار است.

از جمله مزایا:

- پرداخت‌ها وارد کیف پول ونداری شما شده و تا روزی ۳ بار قابل تسویه هستند

- کاربران زیادی رضایت فوق العاده ای از نوع ارائه خدمات این درگاه پرداخت داشته اند

- شما می توانید انتخاب کنید کارمزد هر پرداخت از شما کسر شود یا پرداخت‌کننده آن را بپردازد

- کاربر می‌تواند در هر زمان، دسترسی شما به حساب خودش را مدیریت کند

 

پی دات آی آر

محل فعالیت شبکه پرداخت پِی در جمهوری اسلامی ایران تابع شرایط و قوانین این کشور است. متعلق به مجموعه سازمان کیش می باشد و تا کنون فعالیت چشمگیری در زمینه ی خدمات خود داشته است.

از جمله مزایا:

- دارای تنها یک درصد کارمزد معامله

- برخورداری از پشتیبانی سریع و عالی

- امکان درگاه پرداخت مستقیم

- امکان ساخت کیف پول 

برای سایتم از کجا هاست و دامنه بخرم ؟ پست قبلی
برای سایتم از کجا هاست و دامنه بخرم ؟
آموزش تصویری دریافت 300 پوینت کیف پول ترون لینک رایگان پست بعدی
آموزش تصویری دریافت 300 پوینت کیف پول ترون لینک رایگان

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.