در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

معرفی بهترین خشکشویی های آنلاین در تهران و مشهد

امروزه یافتن چندین موسسه در خیابان که خدمات خشکشویی را به شما ارائه می دهند موضوع جدیدی نیست. بدون شک، یکی از مشاغل پر رونقی است که چشم انداز بیشتری برای آینده دارد.

به نظر می رسد که این کافی نیست خشکشویی ها این امکان را به مشتریان خود می دهند که از خدماتی بهره مند شوند که مزایای بی شماری از جمله صرفه جویی در وقت و پول برای لباسشویی در خانه های شما را فراهم می کند. اگر هنوز تصمیم به استفاده از این سرویس نگرفته اید، ما به شما خواهیم گفت که چگونه این خدمات کار می کنند، بنابراین شما می توانید راحتی و سادگی را در آنها مشاهده کنید. 


 

عملکرد خشکشویی

 نحوه عملکرد آن را باور کنید یا نه، عملکرد این نوع سرویس از آنچه تصور می کنید آسان تر است، بنابراین ما شما را به استفاده از این سرویس راحت دریغ نمی کنیم. به لطف استانداردهای بالای کیفیت و نوآوری و سرمایه گذاری در بهترین محصولات نظافت و تجهیزات حرفه ای با آخرین فناوری امکان شستشو و خشک شدن لباس های خود را در کمتر از یک ساعت، با کیفیت فوق العاده و با یک پایان و نرمی به شما ارائه می دهند به گونه ای که در بیشتر موارد، لباس شما بدون نیاز به اتو آماده تا شدن، حمل و نگهداری است. به طور خاص، خشکشویی ها دارای ماشین آلات حرفه ای و مجموعه ای از تجهیزات مختلف، متناسب با نیاز مشتریان هستند.

 ماشین های لباسشویی با ظرفیت ۹ ، ۱۴ و ۱۹ کیلوگرمی و خشک کن ۱۹ کیلوگرمی در کار هستند. هدف اصلی تسهیل و ارائه خدمات راحت و عملی به مشتریان، تسهیل استفاده از تجهیزات و در نتیجه صرفه جویی در وقت است. 

 

مراحل خشکشویی

بررسی پروسه کار و مواد مورد استفاده مراحل خشک شویی به شرح ذیل می باشد: 

- تحویل گرفتن البسه از مشتری و برچسب گذاری: باید از نظر وجود اشیاء خارجی بررسی شود.

- جداسازی و بازرسی لباس ها: بازرسی و دسته بندی پوشاک حتما باید بررسی شود. اشیاء پلاستیکی ممکن است در حلال حل شوند و به پارچه آسیب برسانند.

- لکه گیری در صورت لزوم

- بارگیری ماشینهای لباسشویی

- شستشو: که خود شامل ۳ مرحله شستشو، استخراج و خشک کردن است.

- تخلیه ی ماشینهای لباسشویی

- پرس و اتوکشی لباس ها

- بسته بندی

- تحویل دادن لباس ها به مشتری

 

فرایند کار دستگاه خشکشویی
 دستگاه خشکشویی ترکیبی از یک ماشین لباسشویی داخلی و خشک کن لباس است. 
پوشاک در اتاق شستشو یا استخراج که استوانه ای دوار است و به منزله هسته اصلی دستگاه قرار میگیرد. در طول چرخه شستشو محفظه ۳\۱ از حلال پر شده و در درجه حرارت ۳۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ -۸ دقیقه می چرخد. پس از چرخه شستشو فرآیند استخراج آغاز می شود.

ماشین آلات مدرن ۹۹\۹۹ درصد از حلال را در این مرحله بازیافت می کنند. استخراج با تخلیه حلال از اتاق شستشو و افزایش سرعت استوانه به ۴۵۰ - ۳۵۰ دور در دقیقه باعث می شود که حلال از لباس خارج شود. پس از استخراج، چرخه خشک کن در جریان هوای گرم کنترل شده صورت می گیرد. هوای گرم استخراج شده از دستگاه از چیلر عبور داده می شود تا بخارات حلال متراکم شده و به مخزن حلال برگردانده می شود. 

سپس از روی لباسها هوای سرد عبور داده می شود و از طریق یک فیلتر بازیابی بخار حاوی کربن فعال و رزین های پلیمری خارج می شود. بعد از هوادهی، لباس ها تمیز و آماده برای اتوکشی هستند. در آخرین بخش، لباس ها در کیسه های پلاستیکی قرار می گیرند و به جا لباسی آویخته می شوند. تمیز کردن ماشین آلات مدرن از طریق به گردش در آوردن هوا در دستگاه انجام می شود.

 

مزایای خشکشویی

- از بین رفتن لکه های سختی که با استفاده از دست و ماشین لباسشویی به راحتی از بین نمی روند.

- ثابت ماندن اندازه ی لباس و عدم آب رفتگی در آن.

- ثابت ماندن رنگ و طرح لباس.

- عدم احتیاج به اتوکشیدن برای لباسی  که نیاز به اتوکشی دارد.

- صرفه جویی در مصرف آب برای لباس هایی که به علت حساس بودن روی آنها، آب زیادی مصرف می شود.

- واگذاری لباس های طرح دار و تزئینی با اطمینان، زیرا به کوچکترین آنها لطمه ای وارد نمی شود.

- مناسب برای ایامی که کارهای زیادی باید انجام شود، مانند ایام خانه تکانی قبل از عید. می توان بسیاری از پتو ها و پردهای سالن خانه را به این سرویس ارائه داد.

 

معایب خشکشویی

- ایجاد حساسیت پوستی پس از دریافت لباس.

- اگر البسه ای به چیزی نجس شده باشد، ممکن است که به راحتی نجاست برطرف نشود و اطمینان خاطر از این بابت نداشته باشید.

- اگر لباسی را برای مراسم مجلسی نیاز داشته باشید ممکن است سر موعد به دست شما نرسد و باید از چند روز قبلآن را تحویل دهید.

- استفاده از مواد شیمیایی برای پاکسازی و خشکشویی البسه، می تواند برای مشتریان و هم چنین برای کارکنانی که در آن محیط کار می کنند، نیز مضر باشد.

- اگر البسه خاصی را تحویل داده باشید و برای از بین بردن لکه ها و کثیفی های آن، نیاز به مواد شیمیایی مخصوصی باشد، باید هزینه های جدایی را پرداخت نمایید.

 

وظایف خشکشویی

- گرفتن لباس ها، پرده ها و... از مشتریان و تحویل قبض دارای مشخصات، اسم و تاریخ دریافت لباس به آنها

- بررسی نحوه چگونگی شستشوی لباس ها، پرده ها و... و همچنین تشخیص نوع رنگ و پارچه برای جلوگیری از تغییر در آنها پس از شستشو

- زدن کد شناسایی روی لباس ها، پرده ها و... برای جا به جا نشدنشان

- لکه گیری و ضدعفونی کردن لباسها قبل از شستشو

 - قرار دادن لباس ها در ماشین های لباسشویی و خشکشویی

- تنظیم برنامه شستشوی ماشین های رختشویی مناسب با نوع و میزان کثیفی پارچه ها

- بررسی، اتو زدن، تا کردن و یا آویزان کردن لباس ها پس از پایان شستشو

- تحویل سفارشات به مشتریان و گرفتن هزینه از آنها

 

 

ما چند خشکشویی آنلاین و معتبر را در تهران و مشهد به شما معرفی کرده ایم می توانید از خدمات آنها بسته به نیاز خود بهره مند گردید.

 

" بهترین خشکشویی آنلاین در تهران "

 

خشکشویی پاکان

سامانه خدمات آنلاین خشکشویی دارای مجوز درجه ممتاز اتحادیه خشکشویی با پنجاه سال سابقه است. درخواست سرویس خشکشویی پاکان راهی سریع‌تر و آسان‌تر برای استفاده از خدمات لباس‌های کثیف به صورت: تحویل گرفتن، شستن، اتو کشیدن و تحویل دادن به شماست.

شماره تماس:

۰۲۱۸۸۳۴۳۷۶۶

دریافت اپلیکیشن برای تمامی نسخه ها

 

    

خشکشویی لاوسته

اگر به دنبال بهترین خشکشویی آنلاین در تهران هستید، لاوسته بهترین انتخاب است. با استفاده از جدیدترین روش های علمی و مدرن ترین ابزارهای شست و شوی صنعتی، لباس هایتان را تحویل بگیرید و با کمترین هزینه، بیشترین کیفیت را دریافت کنید. یکی ازاهداف آنهارسیدن به بالاترین استانداردهای خشکشویی آنلاین تهران و بهترین خدمات برای یک خشکشویی است.

شماره تماس:

۰۹۱۲۴۵۷۹۲۰۵

دریافت اپلیکیشن نسخه IOS

دریافت اپلیکیشن نسخه اندرویید

 

 

خشکشویی واش لین

واش لین با استفاده از ماشین های شستشوی ایتالیایی و شوینده های آلمانی در کنار خدمات حمل و نقل رایگان و ثبت سفارش آنلاین، همواره سعی کرده بهترین کیفیت را در زمینه شستشو به کاربران خود ارائه دهد. با این وجود همواره سعی کرده تا با ارائه قیمت های خشکشویی به کاربران خود، در این مورد شفاف سازی های لازم را انجام دهد.

شماره تماس:

۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲

 

 

" بهترین خشکشویی آنلاین در مشهد "

 

خشکشویی آنی واش

آنی واش افتخار دارد به عنوان پلتفرم رسمی خشکشویی آنلاین در شرق کشور در قالب وبسایت و اپلیکیشن موبایل در خدمت شما عزیزان باشد. آنی واش در سال تابستان ۱۳۹۶ در مشهد متولد شده است. هدف این مجموعه خدمت رسانی در کوتاهترین زمان و به ساده ترین روش ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان است.

شماره تماس:

۰۵۱۳۸۳۳۰۳۳۰

دریافت اپلیکیشن برای تمامی نسخه ها

 

          

 

خشکشویی کلین پوش

خشکشویی آنلاین کلین پوش با دودهه تجربه و دو شعبه در مشهد آماده ارائه خدمات با بهترین قیمت و کیفیت به مشهدی های عزیز می باشد. همچنین دارای بهترین کیفیت و کمترین هزینه که برای انواع البسه در سایت قیمت بندی شده است. اپلیکیشن این خشکشویی داخل سایت به صورت دانلود مستقیم وجود دارد.

شماره تماس:

09158103871
 

 

خشکشویی پاکسی

می توانید با صرفه جویی در زمان و سرعت فقط با چند کلیک، لباس خود را تحویل دهید. در پاکسی می توانید هزینه مربوطه را به صورت آنلاین یا از اعتبار خودتان هم پرداخت کنید. همچنین می توانید تعیین کنید پیک های پاکسی کِی و کجا سفارش شما را تحویل بگیرند و وضعیت سفارش خود را هر لحظه پیگیری کنید. برای دریافت اپلیکیشن هم می توانید به سایت مربوطه مراجعه نمایید.

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۰۰۰۳۰

مراحل ثبت شرکت پست قبلی
مراحل ثبت شرکت
برای سایتم از کجا هاست و دامنه بخرم ؟ پست بعدی
برای سایتم از کجا هاست و دامنه بخرم ؟

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.