در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

مراحل ثبت شرکت

اگر می خواهید در اواسط عصر دیجیتال یک شرکت ایجاد کنید و کسب و کار خود را رونق دهید، قبل از این کار باید چندین مرحله را در نظر بگیرید. برای راه اندازی یک تجارت، دیگر لازم نیست که کسب و کار خود را باز کنید و منتظر ورود مشتریان باشید.

رقابت بیشتر است و تجارت آفلاین باید با یک نسخه آنلاین که به طور دقیق ارزش ها و خدمات پروژه کسب و کار شما را نشان می دهد، تکمیل شود. بنابراین برای سهولت کار کردن و اتلاف وقت، ما موارد ضروری برای شروع کارتان در مسیر درست را بیان می کنیم.

 

صرف نظر از نوع فرم قانونی که قصد دارید شرکت خود را در آن تأسیس کنید، لزوماً باید یک سری تشریفات و رویه ها را انجام دهید. در اینجا ما شما را از طریق مراحل اساسی برای ثبت شرکت راهنمایی می کنیم:

 

- اولین کار، تعیین نوع شرکتی است که می خواهید ایجاد کنید و شکل قانونی آن را تعیین کنید: شرکت سهامی، سهامی خاص، تعاونی و ... شما می توانید یکی را که با توجه به ویژگی های شماست مناسب ترین وضع را انتخاب کنید.

 - شما باید در مرکز ثبت تجارت مرکزی مجوز منفی نام شرکت را به دست آورید که انحصار و عدم وجود شرکت دیگری با همین نام را ثابت کند. این کار را می توان شخصاً با فرم در دفاتر ثبت تجارت انجام داد.

- مبلغی را در بانک واریز کنید که بسته به سرمایه سهام مورد نیاز در هر مورد متفاوت خواهد بود و در کل برای مکان شرکت و امکانات داخلی آن به یک سرمایه ای نیاز دارید.

 - شما باید یک سند عمومی نزد سردفتری تنظیم کنید که در آن شرکا اساسنامه شرکت را امضا کنند.

- ثبت شرکت در سازمان ثبت احوال استان برای کسب صلاحیت قانونی کامل. این کار در دفتر ثبت تجارت همان استانی که شرکت در آن مستقر است انجام می شود.

 - شما باید در مالیات بر فعالیت های اقتصادی با فعالیت تجاری که انجام می شود، در دفتر آژانس مالیاتی ثبت نام کنید.

 - دفاتر شرکت (دفتر موجودی، دفترچه حساب سالانه و دفتر روزانه) را در اداره ثبت مربوطه استان قانونی کنید. این شامل قرار دادن یک گواهی رسمی در صفحه اول کتاب ها و علامت گذاری بقیه صفحات با مهر ثبت است.

 - ثبت علائم متمایز مانند کلمات، عبارات، تصاویر یا نمادها در اداره ثبت اختراعات لازم است. از آنجا که قبلاً نامی را در ثبت تجاری ثبت کرده اید به معنای محافظت از آن به عنوان علامت تجاری نیست.

 

مراحل قانونی ثبت شرکت

۱. برای ثبت شرکت، ابتدا لازم است که مدارکی اعم از: شناسنامه و کارت شناسایی و گواهی سوء پیشینه را فراهم کنید.

۲. با توجه به مرجعی که برای ثبت شرکت به آن اقدام کرده اید، فرم های مربوطه را پر کنید.

۳. پنج نام برای شرکت خود انتخاب کنید و با توجه به اصول و قوانین یکی از آنها انتخاب می شود.

۴. موضوع فعالیت شرکت، سرمایه ای که در اختیار دارید و آدرس شرکت را ذکر کنید.

۵. نام شرکای شرکت، سهم هایی که شرکت دارد و همچنین در صورت داشتن شعبه های دیگر، آنها را ذکر بفرمایید.

۶. اساسنامه شرکت را توسط مرجع موردنظر بارگذاری کنید.

۷. کپی و اصل مدارک مدیر شرکت و اساسنامه شرکت را فراهم کنید.

۸. پس از طی کردن تمامی مراحل فوق، تمامی مدارک را ارسال کنید.

۹. در ۱۰ روز کاری، پس از طی کردن تمامی مراحل فوق، شرکت ثبت خواهد شد.

 

دو کلید برای راهنمایی بیشتر 

۱.  در مورد بازار تحقیق کنید و امکانات تجارت خود را تجزیه و تحلیل کنید. قبل از شروع ماجراجویی از بازاری که پروژه شما در آن حرکت می کند به خوبی بدانید. هر بخش متفاوت است و تجارت در همه کشورها یا شهرها یکسان عمل نمی کند.

شاید اگر خود را وقف فروش آنلاین کنید فعالیت شما از مرزها عبور کند، اما اگر آنچه شما ارائه می دهید یک سرویس است یا یک تجارت فیزیکی است، کار شما به صورت محلی انجام می شود.

نحوه رقابت مستقیم خود را تحلیل کنید، فقط به مارک های بزرگ نگاه نکنید. روشن بودن اینکه در کدام گروه از رقبا حرکت می کنید می تواند آشکار باشد، بنابراین یک مطالعه خوب ارزیابی می تواند برای شما کلیدی باشد.

۲. مراحل ایجاد یک شرکت استراتژی بازاریابی، باید مطابق با اهداف شما باشد. مخاطب هدف خود را تعیین کنید و شخصیت خریدار خود را به خوبی مشخص کنید.

 کانال های انتشار شما چگونه خواهد بود و چگونه و با چه مشقت محتوایی را در وبلاگ خود ایجاد خواهید کرد.

 

مزایای ثبت شرکت

- هزینه های پزشکی، بیمه عمر یا از کارافتادگی برای شرکت ها کاملاً کسر می شود.

- یک شرکت می تواند سهام یک شرکت دیگر را در اختیار داشته باشد و ۸۰ درصد از سود را بدون مالیات دریافت کند.

- شرکت ها می توانند با انتشار سهام، اوراق قرضه یا انواع دیگر ابزار بدهی، سرمایه خود را افزایش دهند.

- در صورت مرگ یکی از صاحبان شرکت، شرکت می تواند به فعالیت خود ادامه دهد زیرا مدیریت، مستقل از سهامداران است.

- مالکیت به راحتی قابل انتقال است.

- انجام کار با یک شرکت سهامی بسیار آسان است. بانک ها و مشاغل تمایل بیشتری به تجارت دارند تا اینکه شخصی طبیعی در مقابل خود داشته باشند.

 

 

برای راهنمایی بیشتر شما ما چند مرکز مشاوره ثبت شرکت در "تهران" و "مشهد" را معرفی می کنیم.

 

" مراکز ثبت شرکت در تهران "

 

موسسه ثبت فردا

راهنمای جامع انتخاب نام شرکت به همراه پیشنهاد نام برای شماست. اخذ کارت بازرگانی در کمترین زمان، جزو کارهای روتین وکلای این شرکت است. همچنین راهنمایی جهت ثبت علامت تجاری و همراهی تا زمان ثبت و بعد از آن را می توانید دریافت نمایید.

شماره تماس:

43933 021

 

 

موسسه ثبت رادین

موسسه ثبت شرکت رادین، یک استارتاپ خدمات اداری است که به عنوان مشاور شما برای راه اندازی کسب و کارتان از ثبت شرکت تا امور مربوط به حسابداری و مالیاتی و حتی حذب مشتری در کنار شماست.

شماره تماس:

02177921068

 

 

موسسه آگاه ثبت

باتوجه به اینکه کلیه خدمات ثبت شرکت را به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می دهد. ثبت شرکت آنلاین را به صورتی برای شما فراهم کرده تا تنها با پر کردن فرم انتهای صفحه، در اسرع وقت با شما تماس گرفته، تا روند آنلاین ثبت شرکت شما  به صورت کاملا اینترنتی صورت گیرد. 

شماره تماس:

02141858

 

" مراکز ثبت شرکت در مشهد "

 

موسسه خوارزمی

موسسه ثبتی و حقوقی خوارزمی جزء بزرگترین و تخصصی ترین ارائه دهنده خدمات ثبتی در مشهد می باشد که اولویت خود را بر حداکثر کیفیت و سرعت در خدمات و رضایتمندی مشتریان قرار داده است.

شماره تماس:

02145197000

 

 

موسسه ثبت ایرانیان

در صورتی که می خواهید کار ثبت شرکت خود را شخصا انجام نداده و از تجربه کارشناسان بهره جویید شما می توانید با مراجعه به ثبت شرکت ایرانیان از مشاوره کارشناسان مجرب و متخصص این مجتمع به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید.

شماره تماس:

05136043234

 

 

موسسه ایلیا

مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند در مشهد آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی در این زمینه می باشد در ابتدا شما میتوانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان آنها در این زمینه بهره مند گردید. 

شماره تماس:

02632137

بهترین روانشناس در مشهد پست قبلی
بهترین روانشناس در مشهد
معرفی بهترین خشکشویی های آنلاین در تهران و مشهد پست بعدی
معرفی بهترین خشکشویی های آنلاین در تهران و مشهد

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.