در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

معرفی برخی از کتب کسب وکار-آگهی آریا

معرفی برخی از کتب کسب وکار-آگهی آریا

نوآوری بر فضای کسب و کار اثر مثبتی دارد امروزه بسیار از افراد به فکر راه انداختن کسب و کار های جدید وافزایش کارایی، رسیدن به در امد از این طریق هستند. برای برخی افراد داشتن کسب و کار شخصی و کارآفرینی،ارزش بیشتری دارد ،نکته مهم این است که  موفقیت در بازار کار مستلزم به اختیار داشتن دانش و اطلاعات کافی در این باره است.یکی از راه های کسب دانش برای موفقیت در بازار های مالی خواندن کتاب است و استفاده از تجربیات دیگران، که  در این زمینه میتواند کمک بزرگی باشد.کتاب ها بستر ارزشمند دانش است اما پیدا کردن کتاب هاب خوب ممکن است چالش بر انگیز باشد. برای اینکه در کار خود بهترین باشید،باید کمتر از سایرین اشتباه کنید مطالعه کتاب یکی از بهترین راهکار ها برای کسب دانش و اطلاعات بروز است و به شما کمک مبکند تا با استفاده از تجربیات افراد موفق و الهام گرفتن از سبک زنگی انها به موفقیت برسید.

 از این رو قصد داریم در این مقاله  بهترین کتاب ها در مورد پیشرفت در کسب و کار را به شما معرفی کنیم تا کمکی باشد و بتوانید تجربیات بیشتری کسب کنید

کتاب نترسید و انجام دهید اثر سر ریچارذ برانسون

نویسنده این کتاب،برانسون مدیر عامل مجموعه کمپانی ویرجین است و بیش از 400 کمپانی تحت اداره او است. او در این کتاب راه های موفقیت خود را با خواننده به اشتراک میگذارد.او معتقد است سفر هزار مایلی با قدم اول شروع میشود. افراد زیادی هستند که که به خاطر ترس ار مشکلات پیش رو وموانعی که در هر مسیری وجود دارند هیچ وقت قدم اول را برنمیدارند و به سمت مسیر پیشرفت خود نمیروند. در این کتاب به ابن مسئله پرداخته میشود که با وجود تمامی چالش هایی که بر سر راه داریم،اگر جرئت روبه رویی با انها را داشته باشیم، قطعن پشت سر خواهیم گذاشتشان و به موفقیت میرسیم.برانسون در 13 سر فصل داستان زندگی اش را بیان میکند وبه راحتی و به زبان ساده به درس های بی نظیری بهما میدهد. این کتاب برای کسانی که از از استارت و حرکت به سمت اینده میترسند و شرایط را بهانه ای برای تلاش نکردن میدانند،توصیه میشود.

استارت اپ در 7 روز اثر دن نوریس

این کتاب یک کتاب کسب و کار عادب نیست و مختص به کسانی ست که تازه کسب و کار خود را شروع کرده اند و کارافرینانی که به دنبال پیشرفتند است.نوریس نوشته هایش را بر پایه اتفاقاتی در دنیای واقعی نوشته و به ما می اموزد که چگونه در کمترین زمان کسب و کار خود را آغار و به پشرفت برسیم.و کسب کار بددون مستری خود را در مدت یک هفنه نجات دهیم.

کتاب سئو 2020 اثر ادام کلارک

امروزه کسب و کار های انلاین و اینترنتی به شدت رواج یافته و افراد زیادی از طریق اینترنت به کسب در امد رسیده اند.اما برای شروع این کسب و کار ها باید اطلاعاتی را داشته باشیم و این کتاب یکی از بهترین کتاب ها برای افزایش فروش کسب وکار اینترنتی است.نویسنده در این کتاب با زبانی ساده تکنیک هایی برای بهینه سازی سایت برای موتور ها جستوجو به خصوص گوگل را بیان میکند.و با مطالعه این کتاب اطلاعاتی به دست می اورید که میتوانید برای بهبود سئو ی سایت از ان بهره بگیرید.ادام کلارک در ای کتاب به سر فصل هایی چون:مفاهیم پایه بهینه سازی سایت،تغییردر الگوریتم های گوگو،نحوه یافتن کلید واژه های در امد ساز،استراتژی های لینک سازی ساده تا پیشرفته نحوه رتبه بندی سایت ها و... میپردازد.خواندن این کتاب به تمام کسانی که در کارشان باانترنت و سئو سرو کار دارند و قصد پیشرفت در کسب و کار اینترنتی را دارند پیشنهاد میشود.

خانم رییس اثر سوفیا اموروسو

سوفیا اموروسو کار اموزی موفق بود که اعتماد به نفس بالایی برای شروع داشت و با سخت کوشی و بدون توجه به دیدگاه های جنسیت زده بر روی پاهای خودش ایساد. او شرخ رندگی و اش را در این کتاب با ما به اشتراک میگذاردو درس سخت کوشی وتلاش را بدون توجه به موانع به خواننده میدهد.این کتاب جز پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز بوده و به همه افرادی که در کسبو کار خود با مشکلاتی رو به رو هستند بخصوص خانم ها پیشنهاد میشود.

کتاب صفر تا یک اثر پیتر تیل

این کتاب همیشه جز پر فروش ترین کتاب ها در حوزه کسب و کار و نو اوری بوده و هست.نویسنده این کتاب بسیار نام اشناست ،او بنیان گذار paypalو یکی از نخسین سرمایه گذاران فیسبوک است

.اکثر افراد به دنبال ثروت هستند و دنباله روی روش های افراد موفق هستند اما پیتر تیل معتقد است که برای دستبابی به موفقیت و پیشرفت باید متفاوت فکر و غیر عادی اقدام کرد این کتاب به نکاتی درباره نقش شرکت های نوپا در ساخت اینده اشاره شده و برا کار اموزان و کارافرینان کمک مبکند تا به زندگی متفاوی دست یابند.

کتاب استارت اپ ناب اثراریک ریس

این کتاب یکی از بهترین ها در حوزه خودش است که توسط اریک ریس که بلاگر و کار افرین امریکااییست به قلم در امده است.این کتاب تمامی مفاهیم استارت اپی را به زبان ساده ای بیان میکند و به دلیل نگرش جدید و به چالش کشیدن کسب و کار های قدیمی و و الزام سرعت در کسب و کار به کتابی جامع برای کار افرینان تبدیل شده.کتاب استارت اپ ناب پرفروشترن کتاب نیویورک تایمز بوده و بیش از یک لیون نسخه از ان به فروش رفته و به 28 زبان دنیا ترجمه شده. و در هر مرحله از کسب و کارتان هستید خواندن این کتاب به شما پیشنهاد میشود.

کتاب سختی کارهای سخت اثر بن هورویتز

این کتاب حاصل تجربیات بن هورویتز کار افرین موفق و ریسک پذیر است که به صراحت سختی ها و مشکلات  کار افرین بودن را بیان کرده اینکه گاهی برای حفظ کسب و کار باید تصمیماتی سخت بگیریم.او تجربیات موفقیت امیزش در مقابله با مشکلات و مخمصه های کار و استراتژی هایش را با خواننده به اشتراک میگذارد.

الون ماسک:تسلا،اسپیس اکس و جستوجوی اینده اثر اشلی ونس

ایلان ماسک از ثروتمند ترین افراد جهان است و او روش های خاص خود را برای دستبابی به موفقیت دارد.اشلی در این کتاب به بررسی کامل تلاش های های او در زندگی ونبوغ ایلان ماسک میپردازد. و شرح تمام سختی های و در عین حال سخت کوشی و نواوری زندگی وی را به قلم اورده. اطلاعت جالب  و کار امدی درباره خودرو سازی،مدیریت کسب و کار تکنولوژی و غیره در اختیار خواننده قرار میدهد. این کتاب پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بوده.

از خوب به عالی اثرجیمز سی کالینر

عموما ما کسب و کار های خوب زیادی داریم ولی کسب و کار و زندگی های عالی کمتر به چشم میخورد. و ابن به این دلیل است که مهمه  به خوب راضی اند و به دلیل ترسیدن از اینده و یا ریسک پذیر نبودن قدمی برای بهتر کردن و رسیدن به شرایط عالی بر نمیداریم. در این کتاب نویسنده به بررسی و تحقبق درباره کسب و کار های موفق و انهایی که موفق نبودند توضیح میدهد که چگونه از خوب به عالی برسیم.

استیو جابز اثر والتر ایساکسون

والتر طی دو سال مصاحبه با استیو جابز،اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و حتی دشمنان و رقیبان وی این کتاب را جمع اوری کرده . در این کتاب به زنگی یکی از بزرگترین کار افرینان اثر حاضر ینی استیو جابز که حتی منتقدین او وی را اسطوره میدانند پرداخته شده.این کتاب به رندگی واقعی او و روند موفقیت استیو جابز به طور  کامل شرح داده شده و صادقانه بخواهیم بگویم اخوانرن این کتاب برای همه کار افرینان جز واجبات است.زیرا تمام فراز و نشیب های زنگی بنیانگذار اپل در ان شرح داده شده است.

فال حافظ روزانه شنبه25تیر 1401 پست قبلی
فال حافظ روزانه شنبه25تیر 1401
فال حافظ روزانه یکشنبه26تیر1401 پست بعدی
فال حافظ روزانه یکشنبه26تیر1401

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.