در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

ارزان ترین و معتبرترین روش ارسال بسته به داخل و خارج از کشور

پست به عنوان قدیمی ترین عضو خانواده ارتباطات از گذشته های دور در زندگی انسان نقش مهم و حیاتی داشته و امروزه نیز که پیشرفت های علمی بسیار خوبی حاصل گردیده است، نه تنها نقش پست کمرنگ تر نگشته بلکه با تکیه بر فناوری های روز و تعاریف نوین ارتباطات، و با مطرح شدن نیازها و ضرورت های جدید صنعت پست نیز در حال متحول شدن و رهسپاری به سوی فناوری های نوین است.

امروزه، سازمان ها از حصار محدودیت های دوران گذشته بیرون آمده و با بهره جویی از آخرین مظاهر پیشرفت علم و فناوری و نیز با آگاهی به نارسایی سازمان ها و موسسات سنتی در برخورد با بحران های جدید، سعی دارند بر صحت و اعتبار سازمانی خود بیافزایند. 
 

از نظر لغوی، واژه پست از کلمه سانسکریت «پوستاس» به معنی ثابت می باشد که بعدها به زبان لاتین منتقل شده و در معنی و لفظ دگرگون گشته و به لغت «پستا» مشتق از اسم مفعول پوزیتوس به معنی امانت گذاردن مبدل شده است. این کلمه در زبان یونانی به صورت پیستولی استعمال شده و در زبان ایتالیایی نیز به صورت Poste به کار برده می شود.

 

ما بهترین و معتبرترین روش های ارسال کالا به داخل و یا خارج از کشور را بیان کرده ایم. همینطور برای راحتی شما در انتخاب یکی از آنها، به مهم ترین مزیت آنها نیز پرداخته ایم.

با ما همراه باشید . . .

 

" اداره پست "

ارسال بسته از طریق اداره پست، یکی از اولین روش هایی است که هرکسی برای انجام این امر، به آن مراجعه می کند، زیرا از ارگان دولتی کشور بوده و از اعتبار و اعتماد بالایی برخوردار است.

هر ارگانی قوانین مربوط به خود را دارد. برخی از بسته ها به داخل و یا خارج از کشور به هیچ عنوان ارسال نمی شوند، از جمله: مشروبات الکلی، حواله های شخصی غیر قانونی، مواردی که وجود انها در کشور ممنون است، حیوانات زنده، مواد منفجره، پوست حیوانات حرام گوشت و ... 

واحد های پستی درصورت فقدان یا آسیب دیدگی به مرسولات، موظف به پرداخت غرامت و جلب رضایت مشتریان هستند.

 غرامت مرسولات داخلی: پرداخت غرامت برای مرسولات داخله تابع قوانین و مقرراتی است که مهم ترین آنها عبارتند از :

  همه مشتریان می توانند مرسولات خود را با پرداخت بیمه به میزان ارزش واقعی محتویات آن و تا سقف ۵ میلیون تومان بیمه با ارزش اظهار شده نمایند و در صورت هر گونه آسیب، حداکثر تا سقف مبلغ بیمه شده به ذیحق غرامت پرداخت می شود.

 تمامی مرسولات قبول شده در سرویس پیشتاز و امانات پستی تحت پوشش بیمه عمومی قرار می گیرند و در صورت فقدان یا آسیب دیدگی تا سقف ۵۰ هزار تومان به ذیحق غرامت پرداخت می شود.

 به تمامی مرسولات داخلی که تحت پوشش هیچ کدام از بیمه های با ارزش اظهار شده عمومی نیستند در صورت فقدان یا آسیب دیدگی، بر اساس مقررات زیر غرامت پرداخت خواهد شد.

 غرامت مرسولات خارجی:  مرسولات خارجی پس از رسيدگی متصديان پست وتعيين غرامت برای مراسلات خارجی سفارشی SDR 30 غرامت تعلق می گيرد. برای امانات خارجه عادیSDR 400 به ازای هر امانت و به ازای هر كيلو SDR 5/4 به آن غرامت تعلق می گيرد. مبلغ غرامت پرداختی به امانات بيمه، به ميزان مبلغ اظهار شده مرسوله، پس از كسر یک درصد حق بيمه، به علاوه هزينه های پستی می باشد.

 

" تی پاکس "

تیپاکس با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود برای ارسال بسته‌ ها به خارج از کشور، سرویس اکسپرس بین‌الملل را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است. اکسپرس بین‌الملل، با استفاده از فناوری روز دنیا، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بسته‌ها را در مقصد تحویل گیرنده می‌دهد. با توجه به فاصله مبدا و مقصد، زمان ارسال در این سرویس تا ۵ روز کاری متغیر بوده و امکان پیگیری وضعیت بسته به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

در تی پاکس، در تمامی روزهای هفته به غیر از تعطیلات رسمی می توان درخواست مریولات داخلی و خارجی را داد. روزانه ۷۰ هزار بسته و پاکت توسط ۲ هزار ماشین حمل کالا ارسال می شوند. زمان ارسال بسته ها از ساعت ۸ تا ۲۳ امکان پذیر است.

سرویس اکسپرس هوایی، خدمت دیگری از تیپاکس است که با بهره‌گیری از خطوط هوایی، سعی دارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، بسته‌ها را به‌دست مشتریان برساند. علاوه بر این، در برخی از مناطق که با توجه به شرایط جغرافیایی آنها ارسال بسته‌ها تنها از طریق هوایی امکان پذیر است نیز توسط تیپاکس پوشش داده می‌شوند.

تی پاکس، دارای ۴۲۰۰ پرسنل و ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور است. حفظ و مراقبت از بسته در الویت قرار دارد تا به همان شکل اول، به دست گیرنده برسد.

هزینه ی ارسال بسته و پاکت ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان است. همچنین می توانید برای برآورد هزینه و زمان مرسوله ی خود، به صورت رایگان از طریق سایت مطلع شوید.

زمان ارسال بسته از فاصله های بین صفر تا ۱۰۰ کیلومتری، بین یک تا ۵ روز کاری زمان می برد.

تی پاکس دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته برای رهگیری مرسوله ی پستی شما و بررسی شکایات شما می باشد.

 

" اکسپرس "

پست اکسپرس یکی از راه‌های نقل و انتقال کالا است که می‌توانید با این روش کالای خود را به سراسر جهان ارسال کنید. در برخی از کشورها پست هم در داخل کشور و هم به خارج از کشور انجام می‌شود. 

 

اگر محصول ارزشمندی را از طریق پست بین المللی اکسپرس به مقصد مورد نظر ارسال می‌کنید، می توانید با اظهار ارزش کالا و پرداخت هزینه به صورت جداگانه ، بسته یا محصول خود را بیمه کنند. مشتریانی که مایل به ارسال چنین مواردی هستند باید از پست ثبت شده یا خدمات انتقال پول ما استفاده کنند.

هزینه ی ارسال کالا بر اساس مبدا و مقصد کالا از جمله: نوع کالا (جنرال ، حساس و خطرناک)، وزن ناخالص کالا، ابعاد بسته بندی، ارزش کالا (در خصوص سرویس Door To Door) نیز محاسبه می شود. هر کدام بزرگتر باشد در نرخ کرایه حمل ضرب شده و هزینه حمل بین المللی، مشخص می شود.

تمامی کالا ها بین ۳ تا ۵ روز کاری ارسال می شوند.

مطمئن ترین راه برای ارسال بسته های پستی، پیدا کردن شرکت های معتبر است که این خدمت را ارائه می دهند. استفاده از سرویس DOOR TO DOOR که در برگیرنده تمامی خدمات از تحویل کالا از مبدا فرستنده و تحویل کالا در مقصد گیرنده به صورت صفر تا صد می باشد، نیز یکی از بهترین گزینه هاست.

 

انتخاب هر یک از شرکت های ارسال بسته به داخل و خارج از کشور بستگی به اهمیت شما به معیارهای انتخابی تان دارد.

چنان چه بهترین روش ممکن برای ارسال بسته به خارج از کشور مدنظر شماست، می توانید از خدمات و سرویس های " تیپاکس " استفاده نمایید.

چنان چه سرعت بالا در ارسال بسته ی شما و همچنین پرداخت هزینه ی پایین برای آن در داخل و یا خارج از کشور مدنظر شماست، می توانید از خدمات و سرویس های " اکسپرس " استفاده نمایید.

و چنان چه امنیت و بیمه ی مرسوله ی پستی و دسترسی آسان به آن شرکت پستی برای ارسال بسته به داخل و یا خارج از کشور مدنظر شماست، به اداره ی پست منطقه ی خود رجوع کنید.

معتبرترین شرکت های حمل و نقل در ایران پست قبلی
معتبرترین شرکت های حمل و نقل در ایران
معرفی ۵۰ ارز برتر دیجیتال پست بعدی
معرفی ۵۰ ارز برتر دیجیتال

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.