بازاریابی با استفاده از کانالهای حیوانات در تلگرام
- پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۴
- 12 بازدید
- کسب و کار
بازاریابی به عنوان قلب تپنده هر کسبوکاری همواره در حال تکامل و انطباق با شرایط جدید است.
دیگر دوران تبلیغات سنتی و یکسویه به سر آمده و مخاطبان به دنبال تعامل تجربه و ارتباطات معنادار هستند.
در این میان کانالهای دیجیتال به بستری ایدهآل برای برقراری این ارتباطات تبدیل شدهاند و تلگرام به عنوان یکی از محبوبترین پیامرسانها در ایران فرصتهای بینظیری را برای بازاریابان فراهم آورده است.
اما در این دریای پرتلاطم تبلیغات چگونه میتوان توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و پیام خود را به شکلی مؤثر به آنها رساند؟ پاسخ در نوآوری خلاقیت و استفاده از ابزارهای غیرمنتظره نهفته است.
در این راستا رویکردی نوین در حال ظهور است که با بهرهگیری از ظرفیتهای شگفتانگیز حیوانات به دنبال ایجاد کمپینهای بازاریابی جذاب بهیادماندنی و تأثیرگذار است.
در این استراتژی حیوانات اهلی یا حتی حیوانات وحشی (البته با رعایت اصول اخلاقی و حقوق حیوانات) به عنوان سفیران برند عمل میکنند و از طریق کانالهای تلگرامی خود به معرفی محصولات و خدمات میپردازند.
این کانالها میتوانند شامل عکسها ویدیوها داستانها و حتی گفتگوهای (فرضی) حیوانات با مخاطبان باشند.
راز موفقیت این رویکرد در چند عامل کلیدی نهفته است جذابیت ذاتی حیوانات
دیگر دوران تبلیغات سنتی و یکسویه به سر آمده و مخاطبان به دنبال تعامل تجربه و ارتباطات معنادار هستند.
در این میان کانالهای دیجیتال به بستری ایدهآل برای برقراری این ارتباطات تبدیل شدهاند و تلگرام به عنوان یکی از محبوبترین پیامرسانها در ایران فرصتهای بینظیری را برای بازاریابان فراهم آورده است.
اما در این دریای پرتلاطم تبلیغات چگونه میتوان توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و پیام خود را به شکلی مؤثر به آنها رساند؟ پاسخ در نوآوری خلاقیت و استفاده از ابزارهای غیرمنتظره نهفته است.
در این راستا رویکردی نوین در حال ظهور است که با بهرهگیری از ظرفیتهای شگفتانگیز حیوانات به دنبال ایجاد کمپینهای بازاریابی جذاب بهیادماندنی و تأثیرگذار است.
در این استراتژی حیوانات اهلی یا حتی حیوانات وحشی (البته با رعایت اصول اخلاقی و حقوق حیوانات) به عنوان سفیران برند عمل میکنند و از طریق کانالهای تلگرامی خود به معرفی محصولات و خدمات میپردازند.
این کانالها میتوانند شامل عکسها ویدیوها داستانها و حتی گفتگوهای (فرضی) حیوانات با مخاطبان باشند.
راز موفقیت این رویکرد در چند عامل کلیدی نهفته است جذابیت ذاتی حیوانات
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید