در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

معتبرترین شرکت های حمل و نقل در ایران

اصطلاح حمل و نقل، از واژه "به طرف دیگر"  و "حمل" گرفته شده است و به معنی بردن چیزی از جایی به جای دیگر است‌ در کل مجموعه ای از عناصر هستند که هدف آنها جا به جایی افراد یا اشیا است. برای اینکه این امکان وجود داشته باشد ، لازم است از حالت های حمل و نقل استفاده شود، مانند: ماشین، هواپیما، کامیون، کشتی و قطار که در مسیرهای خاصی گردش می کنند. در مورد حمل و نقل تجاری، این سرویس ها در خدمت عموم هستند و زیرساخت ها و وسایل خود را در رفت و آمد کالا و مردم قرار می دهند، علاوه بر این خدمات حمل و نقل، جا به جایی کالا و تحویل مربوطه نیز وجود دارد.

حمل و نقل کالای جهانی پر از گزینه های دیگر است. حتی قبل از انتخاب اپراتور تدارکات، باید تصمیم بگیرید که از چه نوع حمل و نقل باری استفاده می کنید که بر این اساس جوانب مثبت و منفی، نتیجه، زمان و هزینه حمل و نقل می تواند بسیار متفاوت باشد. بسته به مسیری که  شما تصمیم می گیرید جاده، راه آهن، دریا یا هوایی کالاهای شما نیز متفاوت به شمار می روند.

حمل و نقل کالاها به طرق مختلفی بسته به نوع و حجم آن کالا انجام می پذیرد از جمله: 


بزرگراه ها: این نوع از حمل و نقل کالا در کشورهای توسعه یافته برای مسافت های نه چندان طولانی ترجیح داده می شود. برتری آن در این کشورها به این دلیل است که آنها معمولاً دارای زیرساخت ها و جاده های بسیار پیشرفته ای هستند که امکان حرکت سریع و کارآمد کامیون ها را فراهم می کنند. از دیگر حسنات آن توانایی تحویل مستقیم کالا از مبدا به مقصد است.

در حالی که هواپیما، قطار و کشتی اغلب برای رسیدن به مقصد خود به حمل و نقل دیگری نیاز دارند، کامیون از استقلال بیشتری برخوردار است و توانایی دست یابی به مناطق روستایی با جمعیت کمتر و طی آخرین مایل را دارد. باقی وسیله ها بیشتر محدود به زمان عزیمت هستند. اما جاده از این برنامه ها معاف است و شما می توانید حمل و نقل کالا را با آزادی بیشتری انجام دهید. این امر باعث می شود در هنگام حل مشکلات یا مشکلات پیش بینی نشده نیز گزینه بهتری ایجاد در نظر بگیرید.

راه آهن: حمل و نقل کالا از طریق راه آهن با افزایش مسافت جایگاه بیشتری پیدا می کند. از جمله ویژگی هایی که باعث کارآیی بیشتر آن می شود، نیاز به یک راننده واحد برای بارهای بیشتر از بارهایی است که می توانند توسط کامیون ها یا هواپیماها حمل شوند. این وسیله همچنین با توجه به ایمنی و مراقبت از محیط زیست و همچنین دستیابی به سوابق دقت خوب، عملکرد مفیدی نیز دارد. یکی دیگر از مزایای آن این است که استفاده از آن به کاهش ترافیک در جاده ها کمک می کند.

دریایی: این یک واقعیت است که تمایل به تعجب مردم دارد که کمتر به این موضوع علاقه دارند ، اما حدود ۹۰ درصد تجارت بین المللی با کشتی است. دقیقاً این یکی از بارزترین ویژگی های حمل و نقل دریایی است، زیرا بارگیری و تخلیه کالا را به روشی ایمن تسهیل می کند. از بارزترین مزایای این حمل و نقل قیمت آن است.

علاوه بر این، همچنین کمترین هزینه سوخت شما را به عنوان یک راه حل سبز و محترمانه در کنار کره زمین قرار می دهد. ابعاد بزرگ کشتی ها نیز آنها را برای بارهای حجیم مانند محصولات فله ای اعم از: غلات، فلزات، ذغال سنگ، روغن و ... ایده آل می کند. با این حال، کندی آن به این معنی است که شما در اصل مجبور هستید محصولات غیر فاسدشدنی را حمل کنید. اگر این طور نیست، ممکن است کشتی گزینه مناسبی برای حمل و نقل کالای شما نباشد.

هوایی: هواپیما، وسیله حمل و نقل کالاهایی است که مواد کمتری را جا به جا می کند. با این حال، حجم فروش آن سالانه افزایش می یابد. بارزترین مزیت آن، سرعت است که به شما اجازه می دهد در مدت زمان بسیار کوتاهی مسافت های عظیمی را طی کنید. همانطور که انتظار می رود، این گرانترین وسیله حمل و نقل بار است که برای استفاده از آن به دلایل با اهمیتی احتیاج دارید. 

حمل و نقل هوایی دارای پالت هایی است که شکل آنها با بدنه هواپیما سازگار است. این موارد همچنین به کالاها اجازه می دهد تا با خیال راحت داخل هواپیما حرکت کنند یا بر اثر چاله هایی هوایی تکان بخورند. با این وجود، به دلیل محدودیت های فضایی، مانع از محدودیت های قابل توجه هواپیما در هنگام حمل و نقل کالاهای بزرگ، فله یا شکل نامنظم نمی شود.

چندحالته: حمل بار چند حالته یکی از مواردی است که در طی حمل و نقل مشابه از چندین روش فوق استفاده می شود. به عنوان مثال: این می تواند یک تریلر باشد که در بندر بارگیری می شود، آنجا سوار می شود و پس از پیاده شدن، سفر را به تنهایی ادامه می دهد. یا حمل و نقل با قطار به بندری که سپس از کشتی برای رسیدن به مقصد خود استفاده می کند. مطالعه گزینه های چند حالته، در نگاه اول، به دلیل تعداد امکاناتی که پیش می آید، طاقت فرسا است. اما به شما این امکان را می دهد که ترکیبات تنظیم شده را پیدا کنید و با زمان و هزینه های مورد نیاز بهترین تصمیم را بگیرید.

 

دغدغه ها و چالش های حمل و نقل

امنیت کالاها: اگر نگران هستید که بارگیری یا تخلیه کالاها ۳ تا ۹ ساعت طول می کشد یا خط طولانی است یا پارکینگ کافی وجود ندارد، بار شما بیمه است، آنها همان هزینه را به شما پرداخت می کنند.


تحویل به موقع: کالای موردنظر شما دقیق همان زمان مشخص شده تحویل داده می شود، خدمات مشتری در این بخش اهمیت چندانی ندارد و همچنان همان حقوق به شما پرداخت می شود.
همچنین نگران مراقبت از کالا یا پاسخگویی به درخواست مشتری نباشید، زیرا باری که آنها تحویل می گیرند همان خواهد بود که می خواستند.

اطمینان خاطر شدن از ارسال به موقع کالا: در مورد داشتن برنامه هایی برای نظارت و کنترل بار خود و یا تضمین تحویل کالا یا ارسال به موقع اطلاعات، نگران نباشید، در تمامی روش های حمل و نقل این موارد در بارنامه ذکر می شود و اولین رکن در تمام وسایل حمل و نقل، توجه به امنیت کالا است.


همانطور که گفتیم، انتخاب حمل و نقل کالا به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله: مسافت، نوع محصول، دسترسی به انواع مختلف حمل و نقل، فوریت در حمل و نقل و ... یادتان باشد اگر به کالاهایی نیاز دارید که در اسرع وقت وارد شوند، حمل و نقل هوایی تنها راه حل است. در ادامه و پایان این مقاله، اسامی چند شرکت معتبر و برتر را در سطح کشور معرفی می کنیم.

 

" شرکت اتحاد ایران "
با نیم قرن سابقه، فعالیت حرفه ای خود را به صورت گسترده در خصوص حمل و نقل بین المللی زیرنظر انجمن شرکت های بین المللی در ایران آغاز نموده است.
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۳۹۶۳۰
وب سایت: www.etehadiranco.com

 

" شرکت کاسپین حمل آسیا "
با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای خدمات ارزنده ای در رابطه با امور ترابری بین المللی و تجارت در اختیار مشتریان قرار می دهد.
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۴۸۲۷۹۴
وب سایت: www.cta-co.com

 

" شرکت ستاره ی آبی دریای خروشان" 
ارائه دهنده خدمات ترانزیت زمینی، دریایی، هوایی و ریلی واقع در تهران می باشد با برخورداری از صادرات و واردات از ایران به بنادر خاور دور خزر و خلیج فارس و اقیانوس هند.
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۲۰۱۷۷
وب سایت: www.bslshipping.com

 

" شرکت آتا پارسا سیر "
یک شرکت حمل و نقل بین المللی در تهران است که خدمات لجستیک باربری بین المللی را به متقاضیان عزیز ارائه می دهد.
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۵۱۸۶۵
ایمیل: info@ataparsaseir.com

 

" شرکت خط صبا "
ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی به مشتریان عزیز می باشد. این سرویس دهنده ترابری لجستیک بین المللی در شهر تهران قرار گرفته است.
تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۲۷۶۰۷۱
وب سایت: www.khsco.com

معرفی پنج اپلیکیشن نیازمندی و ثبت آگهی برای اندروید و ios پست قبلی
معرفی پنج اپلیکیشن نیازمندی و ثبت آگهی برای اندروید و ios
ارزان ترین و معتبرترین روش ارسال بسته به داخل و خارج از کشور پست بعدی
ارزان ترین و معتبرترین روش ارسال بسته به داخل و خارج از کشور

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.