در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-


تلگرام
واتساپ
ایتا






دایرکتوری تخصصی آهن آلات و صنایع فلزی ایران

دایرکتوری تخصصی آهن آلات و صنایع فلزی ایران

مرجع تخصصی صنایع فلزی و آهن آلات

دایرکتوری تخصصی قالیشویی و مبل شویی در سراسر ایران

دایرکتوری تخصصی قالیشویی و مبل شویی

خدمات تخصصی شستشو در سراسر ایران

دایرکتوری تخصصی موسسات مهاجرتی ایران

دایرکتوری تخصصی موسسات مهاجرتی ایران

مشاوره و خدمات مهاجرت به سراسر جهان

دایرکتوری تخصصی آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی ایران

دایرکتوری تخصصی آژانس‌های مسافرتی

خدمات مسافرتی و گردشگری در ایران

دایرکتوری تخصصی وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی

دایرکتوری تخصصی وکلای دادگستری

مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی



تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

مازندران، آمل

افزودنی EP

افزودنی EP

تهران، تهران

جای آگهی شما اینجا خالیست

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

راهکارهای افزایش نرخ تبدیل در آگهی‌های تخفیف‌دار

پر تلاطم تجارت رقابت به اوج خود رسیده و هر کسب و کاری در پی یافتن روزنه‌ای برای پیشی گرفتن از رقباست هنر جذب مشتری و تبدیل او به خریدار وفادار بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. در این میان ابزارهای تبلیغاتی گوناگونی به کمک فعالان عرصه اقتصاد آمده‌اند تا با ارائه پیشنهادات وسوسه‌انگیز توجه مخاطبان را به خود جلب نمایند. اما صرف ارائه یک پیشنهاد جذاب کافی نیست؛ بلکه باید این پیشنهاد به گونه‌ای طراحی و ارائه شود که مخاطب را ترغیب به انجام عمل مورد نظر یعنی خرید کالا یا استفاده از خدمات کند. به عبارت دیگر هدف نهایی هر کمپین تبلیغاتی افزایش "نرخ تبدیل" است؛ معیاری که نشان می‌دهد چه درصدی از مخاطبانی که با آگهی ما مواجه شده‌اند به مشتری بالفعل تبدیل شده‌اند.
برای انتشار ریپورتاژ آگهی و محتوای تخصصی در حوزه راهکارهای افزایش می‌توانید از طریق سامانه تخصصی ما اقدام نمایید
جهت خرید خرید ریپورتاژ می توانید از این قسمت و برای ثبت آگهی و همچنین برای ثبت آگهی رایگان از این قسمت اقدام نمایید پر تلاطم تجارت رقابت به اوج خود رسیده و هر کسب و کاری در پی یافتن روزنه‌ای برای پیشی گرفتن از رقباست هنر جذب مشتری و تبدیل او به خریدار وفادار بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.
در این میان ابزارهای تبلیغاتی گوناگونی به کمک فعالان عرصه اقتصاد آمده‌اند تا با ارائه پیشنهادات وسوسه‌انگیز توجه مخاطبان را به خود جلب نمایند.
اما صرف ارائه یک پیشنهاد جذاب کافی نیست؛ بلکه باید این پیشنهاد به گونه‌ای طراحی و ارائه شود که مخاطب را ترغیب به انجام عمل مورد نظر یعنی خرید کالا یا استفاده از خدمات کند.
به عبارت دیگر هدف نهایی هر کمپین تبلیغاتی افزایش "نرخ تبدیل" است؛ معیاری که نشان می‌دهد چه درصدی از مخاطبانی که با آگهی ما مواجه شده‌اند به مشتری بالفعل تبدیل شده‌اند.
در این میان ارائه تخفیف یکی از رایج‌ترین و در عین حال موثرترین روش‌های تبلیغاتی است.
تخفیف نوعی انگیزه فوری و ملموس برای مشتری ایجاد می‌کند و می‌تواند او را از حالت تردید و انتظار خارج کرده و به سمت خرید سوق دهد.
اما سوال اصلی اینجاست که چگونه می‌توان آگهی‌های تخفیف‌دار را به گونه‌ای طراحی کرد که بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشند؟ چگونه می‌توان از این ابزار قدرتمند به نحوی استفاده کرد که نه تنها فروش را افزایش دهد بلکه به تقویت برند و ایجاد وفاداری در مشتریان نیز کمک کند؟ در ادامه به بررسی برخی از راهکارهای کلیدی می‌پردازیم که می‌توانند به شما در دستیابی به این هدف کمک کنند شناخت دقیق مخاطب هدف

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.