در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

معرفی پنج اپلیکیشن نیازمندی و ثبت آگهی برای اندروید و ios

برای تمامی کسب و کارها، مهم ترین رکن، چگونگی رونق در کار است، ترفندهای متفاوتی برای حل این اصل وجود دارد، ازجمله: استخدام بازاریاب های مربوط به آن کار، بررسی سود و زیان های کار برای تصمیمی منطقی، شناخت عوامل موثر بر آن کار با توجه به جامعه ی امروزی و از همه مهم تر، یافتن و جذب مخاطبان و کارجویان مخصوص به آن بیزینس است.

ما در این مقاله به معرفی بهترین و معتبرترین اپلیکیشن ها و سایت های ثبت آگهی متناسب با تمامی حرفه ها و تجارت ها پرداخته ایم.

با ما همراه باشید . . .

 

 

" دیوار "

اپلیکیشن دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین آغاز به کار کرد. امتیاز برند دیوار توسط شرکت «آگه پردازان هوشمند» در  تمامی مراجع قانونی ثبت شده است. در دیوار به آسانی می‌توانید نیازمندی‌هایتان را بر اساس منطقه ی سکونتی خود دسته‌بندی کنید و نزدیک‌ترین‌ها را بیابید.

در دیوار کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما دیوار هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

از جمله مزایای ثبت آگهی در دیوار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای هر نوع کسب و کاری اعم از: مشاغل اداری، آموزشی، فنی، خرید و فروش تک و عمده و ... امکان ثبت آگهی به صورت پرداخت هزینه با توجه به اعتبار آگهی، ثبت لینک، بروزرسانی انجام می شود.

در داخل اپلیکیشن، ارتباط با آگهی دهنده، هم از طریق شماره تلفن همراه ( در صورت تمایل) و هم از طریق چت آنلاین به همراه پرسش و پاسخ های آماده امکان پذیر است.

امکان ثبت آگهی به صورت رایگان برای برخی از دسته بندی ها، نیز وجود دارد.

آگهی ها به طور دقیق بررسی می شوند و در صورت وجود کوچک ترین موردی در خلاف رعایت ضوابط و قوانین، آگهی حذف خواهد شد و این باعث ایجاد امنیت برای کارجویان نیز شده است.

یکی از بهترین مزیت های دیوار، ثبت آگهی کالاهای نو و دست دوم می باشد و همینطور هر شخصی می تواند برای خرید کالای دست دوم به دیوار مراجعه کند.

دیوار دارای نوار جست و جو در ابتدای ورود به اپلیکیشن است؛ می توان به جای جست و جو کردن کار یا کالایی که مدنظر شماست، مستقیم به آن دسترسی پیدا کنید.

همچنین این اپلیکیشن بر روی تلفن های همراه با مدل های اندروید و ios نصب می گردد.

 

        

 

" شیپور "

شیپور نیازمندی های مبادله کالا و خدماتی است که در آن افراد و یا کسب و کار ها و فروشگاه ها می توانند آگهی کالا و خدمات خود را ثبت کنند و همچنین کسانی که به دنبال خرید کالا یا خدمات هستند از میان هزاران آگهی جدید محصول موردنظر خود را بیابند.

 حتی با استفاده از امکان جدید پرداخت امن و ارسال کالا بدون نیاز به مراجعه حضوری و با اطمینان کامل،  کالای خود را سفارش دهند و درصورت رضایت و تطابق محصول و تایید آن پول به حساب فروشنده منتقل گردد.

از جمله مزایای ثبت آگهی شیپور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته برای رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات کاربران از بهترین مزایای این اپلیکیشن است.

ثبت هر آگهی در این اپلیکیشن به صورت کاملاً رایگان می باشد.

علاوه بر ثبت آگهی و خدمات و سرویس دهی ها در این زمینه، امکان خرید بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث در این اپلیکیشن نیز فراهم است.

یکی از بهترین مزیت هایی که این اپلیکیشن داراست، تایید بسیار سریع آگهی ها کمتر از تنها ۵ دقیقه است.

تنها با وارد کردن یک شماره تلفن همراه و دریافت کد عبور به برنامه، امکان ثبت آگهی و استفاده از دیگر خدمات آن به شما ارائه می گردد.

در هر یک از نقاط کشور، می توان به آسانی هر آگهی را جست و جو کرد.

همچنین این اپلیکیشن بر روی تلفن های همراه با مدل های اندروید و ios نصب می گردد.

 

        

 

" آگهی آریا "

آگهی آریا از قدیمی ترین سایت های آگهی و نیازمندی در ایران می باشد که از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و باتوجه به نیاز مخاطب و شرایط موجود در جامعه ی کنونی، در حال ارائه خدمات به کاربران و مشتریان عزیز است. 

از جمله مزایای ثبت آگهی آریا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت آگهی رایگان و پرداختی با مزایای بهتر، امکان پذیر است.

ثبت آگهی ها به صورت ۱ تا ۸ ستاره نیز دسته بندی شده اند و شما می توانید با توجه به خدماتی که برای آگهی تان می خواهید، اقدام به فعالسازی یکی از آنها کنید.

شما می توانید با آگهی دهنده های هر یک از آگهی های که موردنظرتان است، از طریق ارسال پیامک و یا برقراری تماس، ارتباط پیدا کنید.

آگهی شما پس از ثبت، حداقل تا یک ساعت در صورت عدم ایرادی، تایید خواهد شد.

نحوه ی کار کردن با این اپلیکیشن و یا سایت آن بسیار راحت است و شما می توانید آگهی تان را به آسانی ثبت کنید.

همچنین این اپلیکیشن بر روی تلفن های همراه با مدل های اندروید و ios نصب می گردد.

 

        

 

" دردید"

سرویس تبلیغات آنلاین دردید طی ۲سال متوالی، در حال آماده سازی محیطی ساده، منعطف، یکپارچه و در راستای نیاز مردم ایران و با ریشه‌های بومی بوده است. مسیری که با کمک متخصصین و ایده‌پردازان داخلی به این بالندگی رسیده و به همین مسیر همچنان ادامه می‌دهد تا "همیشه دردید باشید".

از جمله مزایای ثبت آگهی دردید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است و به وضوح تمامی قسمت های مختلف، نشان داده شده است.

با وارد کردن کد معرف، می توانید کیف پول خود را تا ۱۰ هرار تومان افزایش اعتبار دهید و در ثبت آگهی از آن استفاده کنید.

این اپلیکیشن دارای فروشگاه است، به معنای آن که شما می توانید در ثبت و یا جست و جوی آگهی های فروشگاه دار، از سایر خدمات آنها استفاده کنید.

در تمامی مناطق کشور، می توانید آگهی ثبت کنید و آگهی های جدید را مشاهده کنید.

همچنین این اپلیکیشن بر روی تلفن های همراه با همه ی مدل های اندروید و ios نصب می گردد.

 

        

 

" آگهی جات "

 

در آگهی جات، بدون مرز آگهی ثبت کنید. از جمله: نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش نو و دست دوم و کارکرده، با استفاده از اپلیکیشن آگهی جات محصولات و خدمات را می توان در بیش از ۲۰۰ دسته قرارداد که شامل:

خرید  و فروش املاک، خانه ها، آپارتمان ها و فضای خرده فروشی، تجاری، تجهیزات حمل و نقل شامل خودرو و اتوبوس ، تجهیزات الکترونیکی از تلفن های همراه، لپ تاپ گرفته تا تلویزیون و یخچال، لوازم منزل از مبلمان گرفته تا فرش و پرتره، انواع خدمات فنی، پزشکی و زیبایی و ده ها دسته بندی دیگر.

از جمله مزایای آگهی جات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت آگهی در این اپلیکیشن، به نحوی است که مصرف اینترنت در آن به صورت نیم بها حساب می شود.

مطالب درج شده در آگهی ها به صورت خودکار به شبکه های اجتماعی ارسال می گردد و این باعث کیب موفقیت بیشتر آگهی ها گردیده است.

به راحتی می توان به طور نامحدود آگهی های متنوعی را در هر نقطه از سراسر کشور، ثبت کرد.

بررسی به شکایات و سوالات کاربران عزیز، به طور منظم انجام می شود.

همچنین این اپلیکیشن بر روی تلفن های همراه با مدل های اندروید و ios نصب می گردد.

        

 

بهترین آژانس های مسافرتی ایران و ترکیه پست قبلی
بهترین آژانس های مسافرتی ایران و ترکیه
معتبرترین شرکت های حمل و نقل در ایران پست بعدی
معتبرترین شرکت های حمل و نقل در ایران

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.