در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-








888282379629014456طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

1283231987039014456پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

58387953182014456طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

چگونه آگهی‌های خود را برای مخاطبان خاص هدف‌گیری کنیم؟

پرتلاطم اطلاعات با سرعتی سرسام‌آور در حال گردش هستند و رقابت برای جلب توجه مخاطب به اوج خود رسیده است دیگر نمی‌توان با رویکردهای سنتی و عمومی در تبلیغات به موفقیت دست یافت.
عصر "شلیک با تفنگ ساچمه‌ای" به پایان رسیده و دوران "هدف‌گیری لیزری" فرا رسیده است.
برای اینکه پیام ما در میان انبوه داده‌ها گم نشود و به گوش مخاطب هدف برسد باید با دقت و ظرافت خاصی عمل کنیم.
در گذشته رسانه‌های جمعی مانند تلویزیون و رادیو ابزارهای اصلی برای رساندن پیام تبلیغاتی به گوش همگان بودند.
اما ه با ظهور اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مخاطبان پراکنده‌تر و گزینشی‌تر شده‌اند.
آنها دیگر تمایلی به پذیرش پیام‌های تبلیغاتی ناخواسته ندارند و ترجیح می‌دهند محتوایی را دنبال کنند که با علایق نیازها و ارزش‌هایشان همخوانی داشته باشد.
بنابراین برای موفقیت در عرصه تبلیغات باید از رویکرد "بازاریابی انبوه" (Mass Marketing) به سمت "بازاریابی هدفمند" (Target Marketing) حرکت کنیم.
بازاریابی هدفمند به معنای شناسایی و انتخاب گروه‌های خاص از مخاطبان است که احتمال بیشتری دارد به محصولات یا خدمات ما علاقه‌مند باشند.
این گروه‌ها را "بخش‌های بازار" (Market Segments) می‌نامیم.
اولین گام در بازاریابی هدفمند "بخش‌بندی بازار" (Market Segmentation) است.
در این مرحله باید بازار کلی را بر اساس ویژگی‌های مختلف به بخش‌های کوچکتر و همگن‌تر تقسیم کنیم.
این ویژگی‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند ویژگی‌های جغرافیایی

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.