در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

پرونده کلاهبرداری عادل کلاه کج بازیکن اسبق پرسپولیس،گردش حساب 200 میلیارد تومانی متهمین

  • یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • 149 بازدید
  • خبرها


پرونده کلاهبرداری عادل کلاه کج بازیکن اسبق پرسپولیس،گردش حساب 200 میلیارد تومانی متهمین
عادل کلاه‌کج با سایر متهمان پرونده کلاهبرداری چه نسبتی دارد؟
طبق اعلام دادگستری رامهرمز، عادل کلاه‌کج به همراه برادر، همسر، پدرهمسر و خواهران همسرش، شبکه کلاهبرداری را تشکیل داده است. میزان گردش حساب‌های متهمین بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.
به گزارش آگهی آریا از خبرگزاری تسنیم 15 فروردین 1401 شعبه دوم بازپرسی شهرستان رامهرمز تصویر شناسایی 6 متهم را منتشر کرد که مربوط به یک پرونده تشکیل شبکه کلاهبرداری گسترده با تعداد شاکیان زیاد بود. با کمال تعجب در میان تصاویر منتشر شده، تصویر عادل کلاه‌کج، فوتبالیست جنوبی و بازیکن سابق تیم‌های لیگ‌ برتری از جمله تیم فوتبال پرسپولیس هم دیده می‌شد.
کلاه‌کج بلافاصله با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی، خود را مبرا از هر عمل خلافی معرفی و اتهام وارده نسبت به خود را رد کرد.
اما در پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از دستگاه قضائی مشخص شد؛ تمامی متهمین پرونده که تصاویر و مشخصات آنها از سوی شعبه دوم بازپرسی شهرستان رامهرمز منتشر شده، با مشارکت و همکاری یکدیگر اقدام به کلاهبرداری از طریق تشکیل شبکه و باند کرده‌اند و وجوه جمع کثیری از شکات از سراسر کشور را که با وعده اخذ وام سپرده‌گذاری کرده بودند را به نفع خود تحصیل کرده‌اند.
کلیه افردای که نام و تصویرشان منتشر شده از جمله عادل کلاه‌کج، اعضای تشکیل دهنده این شبکه و باند کلاهبرداری هستند و ردیف اتهامی آنها تاکنون مقدم و مؤخری ندارد.
اما این سؤال وجود دارد که رابطه فامیلی این متهمان که دارای نام‌های خانوادگی مشابه قلندری و کلاه‌کج هستند، چیست؟ پاسخ در رابطه فامیلی متهمان است؛ آنا قلندری همسر عادل کلاه‌کج و آیناز و سلماز قلندری، خواهران آنا و مصطفی قلندری پدر آنا و آیناز و سلماز قلندری است. عبدالله کلاه‌کج هم برادر عادل کلاه‌کج است
اینکه رقم کلاهبرداری شده چقدر است؟ هنوز رقم دقیقی در این باره اعلام نشده است. تعداد شکات پرونده به‌خصوص بعد از انتشار تصاویر متهمین به مرور در حال افزایش است
با این حال میزان گردش حساب‌های متهمین مرتبط با پرونده بیش از 200 میلیارد تومان برآورد شده است.
 

فال قهوه یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 پست قبلی
فال قهوه یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
افزایش ۲۴ درصدی ویزیت پزشکان بخش خصوصی تعرفه‌های جدید پزشکی به تصویب رسید پست بعدی
افزایش ۲۴ درصدی ویزیت پزشکان بخش خصوصی تعرفه‌های جدید پزشکی به تصویب رسید

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.