در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

افزایش بازخورد آگهی

  • پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹
  • 261 بازدید
  • آگهی

ثبت آگهی در فضای مجازی

 

در جهان امروزی و با گسترش فضای مجازی ثبت آگهی در سایت های اینترنتی مانند سایت های آگهی آریا، دیوار و ...  جایگزین آگهی در روزنامه ها، چاپ تراکت و تبلیغات فیزیکی شده است. در کشور ایران حدود ۸۵٪ افراد به اینترنت دسترسی داشته و در حال فعالیت در فضای مجازی هستنند.

طبیعتا هنگامی که این حجم از افراد در حال گشت و گذار در فضای مجازی هستتند، بسیاری از نیازهای خود را در این فضا جستجو و مرتفع میکنند. در این مقاله قصد داریم نکاتی که کمک میکند شما آگهی بهتری به همراه بازخورد بالاتری داشته باشین را بیان کنیم. 

در هنگام ثبت آگهی خود به نکات زیر توجه کنید

 

عنوان مناسب آگهی: 

اولین موردی که مخاطب با آن مواجه میشود عنوان آگهی شماست. سعی کنید عنوان آگهی خود را طوری انتخاب کنید که علاوه بر کوتاه بودن، منظور آگهی را به درستی بیان کند. کلمات و نکات کلیدی که در آگهی شما با اهیمت است را در عنوان آگهی به کار ببرید. به عنوان مثال اگر قصد درج آگهی برای فروش آپارتمان را دارید سعی کنید کلمه ( فروش ) را حتما در عنوان آگهی درج کنید. 

 

متن آگهی: 

در متن آگهی خود سعی کنید تمام نکاتی که ممکن است برای مخاطب شما سوال باشد را به صورت دقیق توضیح دهید. البته توجه داشته باشید که متن طولانی  بازخورد آگهی شما را پایین آورده باعث خسته شدن مخاطب می شود. 

متن خود را به صورت ساده، روان، جامع و مختصر بنویسید. از کلمات تخصصی و کلماتی که ممکن است برخی افراد معنای آن را ندانند استفاده نکنید. به صورت کاملا صادقانه و با لحنی که نه زیاد رسمی بوده و نه خیلی دوستانه در مورد خدمات و یا کالای خود توضیح دهید. 

تمام نکات اعم از قیمت، وجه تمایز با محصولات یا خدمات مشابه و مزایای خود را به صورت مختصر بیان کنید. 

متن هایی که بیش از اندازه و به صورت اغراق آمیز از محصول و یا خدمات خود تعریف می کنند بازخورد پایینی داشته و باعث عدم اعتماد میشود. 

تجربه نشان داده است آگهی هایی که به صورت مشخص قیمت را تعیین میکنند و راه های ارتباطی بیشتری اعم از شماره تماس، آیدی واتس اپ، آدرس و ... را قرار میدهند بازخورد بهتری داشته و تماس های بیشتری را در پی خواهند داشت. 

 

قیمت: 

تمامی آگهی هایی که خدمات و محصولات مشابه شما را بفروش میرسانند بررسی کنید و با توجه به آنالیز رقبا قیمت گذاری خود را انجام دهید. سعی کنید قیمت منصفانه ای که در دامنه قیمتی سایر رقبا باشد را برای آگهی خود درج کنید. استفاده از عبارت قیمت توافقی و یا عبارت های اینچنینی باعث بازخورد پایین آگهی میشود. 

در صورتی که محصولی را که قصد فروش آن را دارید دست دوم است از قیمت نو آن محصول اطلاع پیدا کرده و با توجه به قیمت روز محصول و سالم بودن محصول خود قیمت گذاری را انجام دهید. 

این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت بسیار پایین هیچ تضمینی برای فروش سریع کالای شما نداشته و همچنین قیمت بسیار بالا نسبت به سایر آگهی ها وجه تمایز مثبتی را برای شما در بر نخواهد داشت. پس تا حد امکان سعی کنید قیمت منصافانه در حد متوسط را درج کنید. 

 

تصویر آگهی: 

تصویر یکی از ارکان مهم آگهی بوده و آگهی هایی که دارای تصویر مناسب هستند بازخورد و بازدید بسیار بیشتری از آگهی هایی که تصویر ندارند و یا از تصویر های نامناسبی استفاده میکند دارند. 

حتما از تصویر خود محصولی که قصد فروش آن را دارید استفاده کنید و از تصاویری که در اینترنت موجود است استفاده نکنید. از محصول خود از زوایای مختلف عکسبرداری کنید و اگر محصول دارای عیب و نقصی هست سعی کنید در تصویر به صورت کامل مشخص باشد تا بعدا به مشکل بر نخورید. 

بهترین موسسات مهاجرتی در ایران 

 

 

 

 

بهترین و معتبرترین سایتهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران پست بعدی
بهترین و معتبرترین سایتهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.