در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

-


ایران من تسلیت
بندرعباس خوبمان تسلیت





توجه
کاربران و همراهان گرامی شما میتوانید بدون عضویت به این آدرس رفته و آگهی خود رادرج کنید

از این پس آن دسته از دوستانی که به هر دلیلی به صورت آنلاین نمی خواهند آگهی خود را ثبت کنند می توانند در شبکه اجتماعی واتساپ، تلگرام،ایتا متن آگهی خود را برای ما ارسال کنند شماره پشتیبانی و ارسال آگهی در شبکه های اجتماعی
09924683078
و ای دی
p09924683078
تلگرام
واتساپ
ایتا






227474214336192154طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

تولیدو چاپ سلفون و نایلون بسته بندی

تهران، تهران

871941396403192154پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس پین

پلاگین تایم – مرجع دانلود افزونه‌های کاربردی وردپرس

plugintime.com

901221307024192154طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

پخش عمده ورق های سیمانی(ایرانیت)به قیمت درب کارخانه

مازندران، آمل

1889788220857192154طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

626905218980192154طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

1462911563872192154طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی پین

جای آگهی شما اینجا خالیست

همین حالا آگهی خود را درج کنید

تبلیغات کلیکی (PPC) چیست و چگونه کار می‌کند؟

پرشتاب که رقابت در عرصه تجارت به اوج خود رسیده کسب و کارها همواره در پی یافتن راهکارهای نوین و کارآمد برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش فروش خود هستند.
در این میان روش‌های سنتی تبلیغات به دلیل هزینه بالا و بازدهی نامشخص به تدریج جای خود را به روش‌های مدرن و هدفمند داده‌اند.
یکی از این روش‌های مدرن که به سرعت در حال گسترش و محبوبیت است مدلی از تبلیغات است که بر اساس عملکرد و نتیجه‌محوری بنا شده است.
این روش که به نوعی سرمایه‌گذاری هوشمندانه دیجیتال محسوب می‌شود به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که با پرداخت هزینه‌ای مشخص به ازای هر کلیک بر روی آگهی‌های خود ترافیک هدفمند را به سمت وب‌سایت یا صفحات فرود خود هدایت کنند.
به عبارت دیگر شما تنها زمانی هزینه پرداخت می‌کنید که یک کاربر واقعی به آگهی شما علاقه‌مند شده و بر روی آن کلیک کند.
این مدل تبلیغاتی بر خلاف روش‌های سنتی که در آن هزینه تبلیغات به صورت ثابت و بدون توجه به نتیجه پرداخت می‌شود امکان اندازه‌گیری دقیق بازدهی سرمایه‌گذاری (ROI) را فراهم می‌کند.
با استفاده از ابزارهای تحلیلی موجود می‌توانید به راحتی تعداد کلیک‌ها نرخ تبدیل و میزان فروش حاصل از هر آگهی را ردیابی کرده و کمپین‌های خود را بهینه‌سازی کنید.
اما چگونه این سیستم کار می‌کند؟ در قلب این سیستم یک پلتفرم تبلیغاتی قرار دارد که به عنوان یک واسطه بین کسب و کارها و مخاطبان عمل می‌کند.
این پلتفرم آگهی‌های شما را در معرض دید کاربرانی قرار می‌دهد که به دنبال محصولات یا خدمات مشابه هستند.
این نمایش آگهی می‌تواند در موتورهای جستجو وب‌سایت‌های پربازدید و یا حتی شبکه‌های اجتماعی انجام شود.
هنگامی که یک کاربر عبارتی را در موتور جستجو وارد می‌کند که با -
انتخابی شما مرتبط باشد آگهی شما در کنار نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.
موقعیت نمایش آگهی شما بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله مبلغ پیشنهادی شما برای هر کلیک کیفیت آگهی و ارتباط آن با -
تعیین می‌شود.
به عبارت دیگر هر چه مبلغ پیشنهادی شما بالاتر باشد و آگهی شما مرتبط‌تر و جذاب‌تر باشد احتمال بیشتری وجود دارد که در موقعیت بهتری نمایش داده شود.
یکی از مهم‌ترین مزایای این روش تبلیغاتی امکان هدف‌گذاری دقیق مخاطبان است.
شما می‌توانید آگهی‌های خود را بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی جنسیت سن علایق و رفتار آنلاین کاربران هدف‌گذاری کنید.
این امر باعث می‌شود که آگهی‌های شما تنها به افرادی نمایش داده شوند که احتمال خرید محصولات یا خدمات شما را دارند.
برای مثال اگر شما یک فروشگاه آنلاین لباس زنانه دارید می‌توانید آگهی‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که تنها به زنانی که در یک شهر خاص زندگی می‌کنند و به خرید آنلاین لباس علاقه دارند نمایش داده شوند.
این امر باعث می‌شود که بودجه تبلیغاتی شما به صورت بهینه مصرف شده و احتمال دستیابی به مشتریان بالقوه افزایش یابد.
علاوه بر این این روش تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به آسانی کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد مدیریت و بهینه‌سازی کنید.
پلتفرم‌های تبلیغاتی معمولاً ابزارهای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند که به شما کمک می‌کنند تا -
مناسب را انتخاب کنید آگهی‌های جذاب بنویسید و عملکرد کمپین‌های خود را به صورت لحظه‌ای رصد کنید.
با استفاده از این ابزارها می‌توانید به سرعت نقاط قوت و ضعف کمپین‌های خود را شناسایی کرده و تغییرات لازم را برای بهبود عملکرد آن‌ها اعمال کنید.
برای مثال اگر متوجه شوید که یک کلمه کلیدی خاص ترافیک زیادی را به سمت وب‌سایت شما هدایت می‌کند اما منجر به فروش نمی‌شود می‌توانید آن را از کمپین خود حذف کرده یا مبلغ پیشنهادی خود را برای آن کاهش دهید.
همچنین می‌توانید آگهی‌های مختلفی را ایجاد کرده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا ببینید کدام آگهی‌ها بیشترین بازدهی را دارند.
این امر به شما کمک می‌کند تا آگهی‌های خود را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که حداکثر نرخ کلیک و نرخ تبدیل را به دست آورید.
اما برای موفقیت در این نوع تبلیغات تنها ایجاد یک کمپین و پرداخت هزینه کافی نیست.
شما باید یک استراتژی تبلیغاتی جامع و продуманной را تدوین کرده و به صورت مستمر آن را اجرا و بهینه‌سازی کنید.
این استراتژی باید شامل موارد زیر باشد تعیین اهداف

دیدگاه ها / پرسش و پاسخ

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه / ارسال پرسش و پاسخ - از ارسال شماره، ایمیل، آدرس سایت و ای دی خودداری کنید.

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

.