در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...




پشتیبانی پشتیبانی

دانلود سریال یاغی با کیفیت بالا و HD

کارگردان    محمد کارت 
تاریخ انتشار    1401
امتیاز imdb    0/10
زمان فیلم    52 دقیقه
کشور    ایران 

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش میپردازند.

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم

دانلود قسمت هشتم

دانلود قسمت نهم

دانلود قسمت دهم

دانلود قسمت یازدهم

دانلود قسمت دوازدهم

دانلود قسمت سیزدهم

دانلود قسمت چهاردهم

دانلود قسمت پانزدهم

اسامی بازیگران یاغی

آبان عسکری , الیکا ناصری ,  امیر جعفری , پارسا پیروزفر , طناز طباطبایی , فرهاد اصلانی , علی شادمان , نیکی کریمی , عباس جمشیدی , مه لقا باقری , مهدی حسینی نیا , نیکی کریمی , جواد خواجوی

خلاصه داستان یاغی

روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.
یاغی ، سریالی ایرانی در ژانر درام است که از اردیبهشت ماه 1401 در وبسایت کول دانلود پخش شد. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و فیلمنامه را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروزمنش (رمانی معمایی/جنایی) به نگارش درآورده‌اند. ماجرای سریال درباره کشتی‌گیر جوان و نابغه‌ای است که با قبول پیشنهاد حمایت مالی از سوی یک مرد ثروتمند، به راه خلاف کشیده می‌شود. علی شادمان ایفاگر نقش این کشتی گیر جوان است و کاراکتری با بازی پارسا پیروزفر حامی مالی اوست. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال جذاب و تماشایی را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

 

 

دانلود سریال جیران با کیفیت بالا و HD پست قبلی
دانلود سریال جیران با کیفیت بالا و HD
دانلود فیلم  شادروان با کیفیت بالا و HD پست بعدی
دانلود فیلم شادروان با کیفیت بالا و HD

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

ثبت آگهی

ads
باپلیکیشن آگهی آریا
.